viernes, 4 de marzo de 2011

Casa Pipa (La Villa - Villaviciosa)





Ganes y-tenia a esti sitiu del que sintiera siempre falar perbien y que ye un de los pocos en La Villa que s'escapa a la tradicional sidreria.
Casa Pipa ye un sitiu perafayaizu, pintau en tonos caldios, con munchos cuadros que debe pintar la dueña y con detalles de maera, ye'l tipicu chigre nel que tas a gustu dende'l primer momentu. La musica sele de fondu ayuda tamien a ameyorar esta sensacion.

Bona atencion, cercana pero profesional por parte de la dueña y bona cocina. Entamamos con una ensalada de pechuga de pitu caleya (por favor, eso si, que camuden la carta que pon "calella"). La ensalada, xenerosa en tamañu (semeya un), consiste en pechuga de pitu cortada fina, endivies y tomatinos cherry enteros y trituraos. Per riba una salsian de yoghur persele con un plizcu de pimienta que fai un platu estupendu y frescu pa entamar.

Com xintaremos munchu esi dia de segundu la mio muyer tirose por un carpaccio de güe. Trozos finos, bien aliñados, bona carne, cebollin perriba, perrexil y un poco de quesu y llechuga por baxu. De nuevo un tamañu de platu interesante y perbono (semeya dos).

Pela mio parte tireme per un gochu xabaz guisao (semeya tres) con un plizcu de cebolla y pataquines a la panadera. uhhmm que rico. Bien llegau a esi punti nel que la carne taba tienro y sele con un gran tastu. Prestome munchu.

De compaña tomemos un Elias Mora 2006 que tuvu perfeutu en tola xinta. Dos cafetinos con xelu ensin postre por 34€ persona. Un bon sitiu a repetir nel que me comenten que tamien preparen de cine los pexes.

3 comentarios:

Jorge Díez dijo...

Parece mentira para mí que tenga esa asignatura pendiente cuando pretendo especializarme en oriente ;-) A ver si le pongo remedio.
Oye, igual el pitu es catalán. De Calella de Palafrugell :-)))

Fartones dijo...

Ascolta nen! Jeje
Pues recomiendotelu. la carta de vinos ye curtia pero xintase perbien y ye perafayaizu.

Fartones dijo...

Segunda visitia fai unos meses, pero que n'esta cronica. Nun tuvo mal, pero bono, nin fu, nin fa. Lo malo ye qu'esti fin de selmana llegaronme comentarios abondo malos. ¿Perderien el norte?