miércoles, 21 de mayo de 2008

El Fartuquin (Uvieu)

Ye un chigre si, pero ta perbien. Abondo bien puestu con una zona de barra y un poco mas abaxo la de chigre. Situau nel cascu vieyu d'Uvieu, ye un d'esos chigres de los que queden pocos na capital, baratu del too ya nun ye, pero he de dicir que yo les vegaes que xinte nun lo fice na mal y que la calida de la comida yera perbona. Equi voi camentabos varies cosines pa xintar, carne a la piedra (bona calida de la carne), los cachopos (pal que-y presten) tan perbonos y particularmente (anque esto tamien va'n gustos) tienen un repollu rellenu que se sal (si ya se, esa cosa que güel tan mal cuando lo cocines en casa). La bodega llega a los Ramon Bilbao, asina que teniendo'n cuenta que nel comedor nun s'echa sidre, ye un detalle que'l vino te abondo bono. Lo dicho, nun vos engañeis, como tolos chigres sienteste cerquina de la mesa del vecin, pero ye lo qu'hai. De toes maneres, chigre camentable y afayizu nel que podeis finar con una bona fartura por mas o menos 25 € persona. Los fines de selmana teneis de acutar que ta enlleno xente.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola estoy totalmente de acuerdo contigo en todo,salvo que en el comedor tambien hechan sidra,te lo digo de primera mano....jejeje,salvo que este muy lleno,como un fin de semana que suelen poner tapon.Esta muy buena tambien la ensalada de crujientes,y el milhojas de solomillo con queso manchego,buf...y rematamos con una tarta de queso y la caña!jajaja.

Fartones dijo...

Tomo nota!. Ye que siempre fui de fin de selmana y siempre yera con tapon y yo, si ye con tapon, o toi perantoxau cola sidre o camudo pal vino. Nel chigre sigui comiendose perbien.