lunes, 4 de mayo de 2009

Ciccero (Xixon) por Pululanta





Estos reporteros van dexame ensin trabayu. Bono, eso nun ye malo del too. Nun sabia onde meter a los "italianos", la categoria de "exoticos" nun ye lo d'ellos, pero mira, a la fin ye onde teo metios los de categoria internacional y pa ya va. Que vos preste el post de la Pululanta.

Este domingo, después de tomarnos unos vinitos, y para variar un poco, decidimos cenar en un italiano. Habiamos estado otra vez en este céntrico restaurante, situado en pleno barrio del Carmen, y nos sorprendió muy gratamente el rissotto entre otras cosas, asi que decidimos repetir.
Me encanta este sitio, esta decorado de una forma muy original, modernillo pero con mucho estilo. La iluminación tenue le da un ambiente superacogedor y el trato es siempre agradable y cordial.
Esta vez queriamos decantarnos por la pasta, pero antes pedimos una brocheta de Provola. Consistía en queso Provolone y verduras variadas a la plancha, alternando con bacon y salchichas. El conjunto final quedaba muy bien, las verduras suavizan y equilibran un poco el sabor mas fuerte de la carne y el queso.
A la hora de la pasta coincidimos en probar el Linguini, que son como unos espaguetti aplanados. El truchi pidió la suya con salsa Piamonte (la más oscura en la foto), que llevaba ragú de ciervo, salsa al oporto, pasas y peras almibaradas. Un plato contundente y de sabor algo fuerte para mi gusto. Yo en cambio me incline por el marisquito, que siempre me da muchas alegrías, y mis linguini llevaban una salsita a base de gambas y vieiras, estaba estupenda. Fue una pena tener que deja r la mitad, la verdad es que los platos son realmente tan abundantes que con un segundo para compartir después del entrante habría sido más que suficiente.
Para acompañar el banquete no nos arriesgamos esta vez: Azabache, un crianza de Rioja. No había mucho donde elegir en medias botellas, como suele pasar. Sobra decir que no hubo hueco para el postre, una pena, pero era imposible comer nada más.
A la hora de pagar la cuenta no pasó de los 40 euros. Muy barato sin duda, viendo la cantidad y la calidad de la comida servida.
En resumen muy bien, aunque quizás elegimos mejor los platos la primera vez que fuimos. Un sitio que queda anotado en la agenda, porque sin duda volveremos.

7 comentarios:

Fartones dijo...

Esti italiano ta onde taba'l Saleru. Mesmos dueños, chigre distintu. Delles vegaes xinte equi con un collaciu porque y-queda cerca'l trabayu. Ta prestosu y eso que'l italianu que mas me presta de Xixon ye'l de la Avenida Castiella, La Nonna.

Antonio Lopez dijo...

a mi prestenme muncho los italians, pero nun seyo onde dir y nun m'apetez andar faciendo esperimentus, porque hai ca un....
esti tien bona pinta, apuntolu, y'l que diz el farton tamien, que por ciertu, como anda de precio???

Fartones dijo...

Perqui ties un enllaz a La Nonna, com siempre hay opiniones pa tolos gustos...bono, miento, o son la de mio ma de bones o son pa ponelos a parir...yo les vegaes que fui siempre fui ente selmana, asina que d'eso de los dos turnos, esperar de pie...nun se na :-)

huanho dijo...

¿Pulutanta? ¿Camudose de sesu o ye la parienta? La verdad ye que en cuanto falamos de comer como dios manda, nun se nos da dir a un italiano. y la verdad ye que buenos ailos, pero malos y regulares también abondu.

Fartón, tienes que diversificar. Yo te propongo que faigas algún post de cata de vinos y licores, que eso si puedes facelo en casa, con mesura.

Fartones dijo...

Coño Huanho, ye la perienta. Nun ves que lu llama Truchi?. Ya dixe que d'esos comentarios nun me faigo responsable!!. De lo que dices pasome'l Pululante una d'espicha de caves, yo bebo, pero nun soi describir a que me tastien les coses chico, nun me veo describiendo un vino, bono, si, pero coles mio pallabres.

Pululanta dijo...

La verdad es que de mano no parece muy interesante postear un italiano, pero la 1ª vez que el truchi y yo cenamos en este pedimos un Risotto (al funghi porcini) y el magret de pato (con salsa de frutos rojos y tortellini de pera), y flipamos!! estaban realmente espectaculares, asi que dejamos de considerarlo un italiano "normal".
Por eso decidimos volver cámara en mano y dedicarle un merecido post, aunque como decía, en esta ocasión la pasta no nos impactó tanto. También estaba muy buena,pero esto quizás es más esperable de un italiano.
Por cierto,y para despejar cualquier duda, Pululante NO SE HA CAMBIADO DE SEXO!

Fartones dijo...

h.a h.a h.a. Perbono Pululanta. Tieslo comprobau perfeutamente!!. Corroboro que'l Ciccero ta bien como Italianu.