viernes, 21 de octubre de 2011

El Horreo - L'Horru (Antromero - Gozon)





Si hai un chigre n'Asturies onde'l productu seya la estrella, pa mi esi sigue siendo L'Horru d'Antromero. La calida de los sos pexes y mariscos ye seguro; teniendo,amas, dellos barcos pescando pa ellos. Tamien ta clara una cosa, baratu nun ye, por eso hai que dir siempre acompañau d'un bon enchufe (un veceru de tola vida) colos precios bien negocias y ataos enantes de sentate a la mesa. Esi dia cumplieronse toles condiciones (incluso la de tener a los neños cubiertos) pa poder esfrutar d'una cena impresionante, dempues d'años ensin poder pisar el chigre.

Aprovechando una celebracion y cola compaña de los canticos rexonales (y nun tan rexonales) del numberosu grupu qu'ocupaba l'ala drecha de la casa blanca, punximonos con toles ganes a esfutar d'un maravillosu alcuentru cola mar. Entamemos con dos entrantes d'esguiles (semeya un) y otros dos de percebes (semeya dos).

Nun hai munchu que dicir de la preparacion, pero vamos, espectacular productu, sobre too les percebes, pena de nun alcordame de poner una moneda a la vera d'un d'ellos pa sacar la semeya. Too persabrosu y prestosu.

Siguimos con otres dos raciones de chipirones de potera afogaos. Otru espectaculu pal tastu y eso que vinieron con una disculpa por ser mas grandes de lo normal (lo qu'afecta a la testura del bichu, pero non al tastu). Unes pataquines frites y la salsina con tinta un plizcu cebolla y a esfrutar.



Llegaos a esti puntu, ya sabiemos que'l platu estrella del chigre nun taba disponible (la furagaña al llombu) a pesar de los intentos d'ultima hora de mandar al barcu piquiñin a pescar de nuechi a ver si entraben delles. Al casu, a falta de furagaña, llegaron virreis pa siete. Escandalosamente frescos y con una salsa que, particularmente a mi gustame munchu,con un puntin acidu que-y dal llimon. Preapracion cenciella, sin ayos, nin cebolles, nin hestories. El bichu, les pataquines, la salsina y al fornu. Impresionante.



Pa ser sinceru, nun puedo contar el numberu de botelles d'albariño (nun apuesto pero creo que Terras Gaudas) que circularon pola mesa, amas de la botella de Ron "dos maderas" que tamien anduvo per elli hasta que desparecio entera.

Ensin dulda un sitiu pa esfrutar, del que nun m'atrevo a poner precios porque la referencia pue salir rana, que nun ye pa tolos dies, pero que bien sienta. Un abrazu especial a los otros dos "fartones" que apaecieron perlli de sorpresa y que tuvieron qu'aguantar la marcha que llevabemos na mesa de siete :-)

17 comentarios:

Zuhur dijo...

¡¡¡Qué gozada!!!

Tomo muy buena nota y llevaré, por si "aca", la VISA recién pasada la "revisión"

Cordiales saludos.

Fartones dijo...

Una pasada ensin dulda alguna. Nun pongo el preciu de referencia porque teo mieu que nun se paezca munchu a una cuenta "normal" :-). Pero si quies productu frescu, esti ye'l sitiu. Mas d'una vegada ves llegar a los perceberos de nuechi a vender la mercancia o los pescadores del par de barquinos con un poco mas de suerte apaecer con bones furagañes a cabera hora.

Toni dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Toni dijo...

¡Joer! Solo hubiera comido el virrey. Tovía me fiede más la tinta´l chipirón que el mariscu. ;-)

Fartones dijo...

Jaja, Toni, contigo nun contaba pa esti chigre!!!! :-)

Fartones dijo...

Ensin contar col tema del IVA y demashestories, porque yo nun vi una carta equi na mio vida!! :-)

Morgenstern dijo...

Que buenas esas quisquillas, hace un montón que ni las huelo. Los percebes tampoco van a la zaga.

Aquí meto la manía personal, en casa nunca jamás comemos patatas con ninguna preparación de calamares, chipirones y derivados, no nos resulta un matrimonio bien avenido, así que tiramos de pan.

Eso sí, las del pescadín pedían a gritos ser panaderas!

Una lástima no tener enchufe, pero si hacen Uds. una reunión de blogueros anónimos en este chigre cuenten con mi presencia!

Fartones dijo...

Pues igual si que pedien ser panadera, pero vamos, que puedo asegurate que van en segundu planu, anque moyaes n'esa salsina yeren un espectaculu. Teo un amigu :-), el sabe quien ye, qu'entovia ta naguando por aquella vegada que xintemos d'entamu unos bugres que valgame Dios....
Queridu Morgenstern, ay!! si dellos blogueros tuvieren un enchufe y paezme qu'hai dos que si :-), tamien apuntabame yo!!!

Fartones dijo...

Por ciertu, a los chipis de la semeya ya yos-metiermos mano enantes (menos mal que la mio hermana taba'l quite que yo taba despistau) falten-yos como 2/3 :-)

Zuhur dijo...

Totalmente de acuerdo con D. Morgenstern; unas buenas - que de todo hay por el mundo - patatinas panadera habrían mejorado el plato.

Por cierto, y si no le representa mucha incomodidad, hágame el favor de incluirme en la misma cofradía de maniáticos.

Agurtxu.

Fartones dijo...

Don Zuhur!!
Tranquilu, con Vd contamos!! al igual que con Morgenstern :-)

David Castañón dijo...

¿Oyí andecha de fartones? Contai conmigo!, que conozo'l sitio de collacios que foron y viven perellí y faláronme maravíes!
Eso sí, lo de la VISA ye bien sabio, anque pa dellos sitios, duel menos sacala y más viendo les semeyes.

Manu dijo...

Jejeje, doy fe que se come bien.

En cuanto a los precios, yo discrepo. Lo que ye caro ye andar por la mayoría de les sidreríes comiendo pescao de plástico, chipirones y calamares de Honolulú... y encima cobrente casi lo mismo.

Zuhur dijo...

Totalmente de acuerdo D. Manu; para mí, el dinero peor gastado y que más me duele apoquinar, es el que no ha cumplido, ni de lejos, los verdaderos propósitos del fin. :"(

Fartones dijo...

Hola!!!
eh!! que toi con vosotros, qu'a mi nun me duel pagar equi. solo digo que ye meyor dir bien acompañau que sal mas barato :-)
Lo de l'andecha cuando querais!!!
Equi sales contentu siempre :-)

compangu dijo...

No me gustaría ser el que venga a tocar las narices con EL HORREO. Es un sitio del que tengo muy buenos recuerdos de las tres veces que estuve.

Peeeeeeeeeeero hay un par de cosas que no me gustan:
Una, sin excesiva importancia, es que esa manera que tienen de preparar el pescao al horno me parece excesivamente aceitosa y jode un poco el excelso producto que utilizan.
La otra ya me jode bastante más. Y es que eso de tener que ir con alguien o recomendao por alguien conocido del famoso Richar para que el ostiazo sea más leve me revuelve las tripas ya pa empezar.

Y haces bien en no poner a cuanto ascendió la dolorosa. Podrías tener a los de “somos todos” en el portal de tu casa en breve...

Fartones dijo...

compangu, lo del aceite ye un detallin, a mi personalmente gustame.
De l'otro ye de lo que falamos siempre :-)