jueves, 24 de enero de 2013

El Medio Lleno - El Mediu Enllenu (Xixon)

Tenia-y yo ganes a esti chigre-vinateria de viesques por dos coses, ta bien puestu y llevenlu los de la Tabla de Fano un restaurante que nun te falla y nel que se xinta estupendamente. El conceptu del "Mediu Enllenu" ye abondo distintu al del so hermanu de Fano; mas gastro-bar que llamen agora, perbien puestu, y afayaizu, con diferentes ambientes que fain qu'haiga una dixebra nun fisica, pero si mental ente la zona de xintar y el restu'l bar. Ta conseguio la cosa. Xinta relaxao con un amigu, ensin muncha fame, lo ideal pa ponese picar dalgo. Too pa compartir, entamemos con una tempura de verdures (esparragos trigueros, calabacinos y zanahories, esin nun me toi escaiciendo de na) y llangostinos. El par de vegaes que tuviera tomando vinos viles pasar a toles meses que taben xintando, asina que tenia que cayer por fuercia mayor.
Taba perfeuta, les verdures y los llangostinos nel so puntu de preparacion (tirando a crudu), la tempura perfeutamente fecha y una salsina de soya persele pa poner perriba si t'apetez. El pero ye'l numberu de llangostinos si fais la comparanza coles verdures. Taba bien bono. De segundu, tamien pa compartir, una hamburguesa de carnona roxa de perbona calida. Entruguente como la quies y cayo "pocu fecha" pa esfrutala meyor. Un poco verde, un quesu gratinadin, el pan un plizcu tostau y la carne bien preparao. Perbono. Na semeya solo ta la mio meta :-)

Agua per un llau de la mesa, un par de copes de Edra 2005 D.O Ribera del Gállego pa mi, un cafe con xelu y nun tengo nin idea del preciu, porque nun me dexaron pagar. Si tengo que dicir algo, pagues la calida de xuru, como na Tabla, pero nun falla.

11 comentarios:

David Castañón dijo...

Cuntáronme que ta tamién perguapu pa desayunar.
Y agora que fales de la Tabla, voi tornar pa esti mes. Ya vos cuntaré.

Fartones dijo...

Lo unico que yos-falta a los dos sitios ye almitir tiques :-)
De xuru que xintaras perbien, esfrutalo!

Morgenstern dijo...

Fui el año pasado y la experiencia fue tirando a negativa. El local está realmente bien, la comida tiene claroscuros, pero si hay una palabra que define el ambiente que encontramos en servicio y clientela es sin duda el postureo puro y duro. En los años que tengo que no son ni muchos ni pocos ha sido el único sitio donde me han invitado a dejar libre la mesa que ocupaba mientras charlaba tras acabar de cenar, y no de la más amable de las maneras, quizá porque no pedimos postre, o tal vez porque mi gomina no era lo suficientemente cara. Y me consta que hay mucha gente que opina en la misma linea.

Fartones dijo...

Home,lo que prebemos rico,de la mesa nun nos echaron, claro que yera martes al meudia y pa xintar habia dos meses. Ye mas, trataronnos perbien.
Agora, lo de la gomina y'l postureu, va cola zona, nin, que-y vamos facer, Viesques y Somio yeren pueblos, agora son les zones residenciales de Xixon y ya sabes :-)

Morgenstern dijo...

Claro que sabemos lo que hay en el barrio, lo que no me parece admisible es que sea el propio negocio quien lo fomente haciendo distinciones entre según que clientes y sus apariencias.

De nuestra cena recuerdo unas croquetas escasas y deficientes (las congeladas del mercadona son mejores, palabra), un falso risotto muy rico, y el bocado más famoso de aquella, el pepito de rabo, del que no se advertía ese pequeño detalle tan importante como inesperado que resultó ser la capa de queso que lo cubría. (Ahora ya sí)

Fartones dijo...

Pues ye una pena, la verda,pero de xuru que daranse cuenta, polo menos na Tabla nun furrulen asina y equi nun foi'l mio casu :-)

Toni dijo...

La carta tien buena pinta en plan gastrobar.

Fartones dijo...

Pues si Toni, la carta en xeneral ye de les que'n plan gastrobar apetezte prebalo too :-), al menos pol nome jeje

Galdón dijo...

Hola. Necesito hablar contigo para hacerte una propuesta profesional.
Mándame un mail a rubengaldon@gmail.com cuando puedas y te cuento.
Gracias

Jartu dijo...

Que cosas que ya escuché por varios sitios diferentes ese tema de que te "invitan" a levantarte de la mesa para que se sienten otros.

Esto, a la larga, tendrá que pasarles factura, porque la clientela no es ilimitada.

El sitio, eso si, es muy bonito, y la comida está bien.

Fartones dijo...

Hola Jartu, gracies polos comentarios, siempre presten.
En cuanto al chigre, habrá que los seguir de cerca a ver si pierden la perspectiva :-)