lunes, 15 de septiembre de 2014

Bacalhoada (Portimao - Algarve - Portugal)




El Bacalhoada ye un chigre nuevu (tien como un añu), situau na zona del puertu de tola vida (non el deportivu, l'otru) a la vera del ríu Arade. Una zona na que se mecen los chigres más turísiticos (como la del paséu ente pontes, onde hai milenta d'ellos seguidos que basense nes sardines) y los de tola vida. Gracies a la razón nomada "coincidencia colos güelos cerca de vacaciones, que quieren quedase colos ñetos na piscina del so hotel un nuechi") escapemosnos hasta Portimao a prebar el Donna Barca, recomendación en Portimao que nos fain tolos años, pero ¿qué quereis que vos diga? foi ver la cola que se monta pa pidir mesa y la pinta guiri del chigre que quitaronsenos les ganes asina que decidimos dir a la gueta dellos más, a ver.

Dionos perbona pinta esti, llocal afayaízu (na parte de baxo, nun acuteis na de riba) coles meses abondo separades (pa lo que suel ser Portugal) y tou enllenu de portuguesos, lo que motivonos lo suficiente pa quedanos y prebar.

Que diben tener bacalláu taba claro solo col nome del chigre, agora, resulta que'l 99% (menos dos platinos de mariscu) de la carta son bacalláu, ¡incluso los entamos!! asina que al que nun-y guste'l bacalláu que de por lleida la entrada :-). Na carta había hasta una pizza...de bacalláu, claro.

Decidimos prebar la "punheta" d'entamu y un bacalláu al fornu, que na carta ya alvertía que yera pa dos persones.

La punheta de bacalláu nun ye que te faiga l'idem, ye una "ensalada" de bacalláu crudu con cebolla y aceitunes negres con un poco sal y aceite d'oliva. La verdá, interesante de prebar y rica.

De segundu, llegó el bacalláu al fornu pa dos, opción que mos paeció más interesante que'l restu porque tienen muncha manía de preparalu amestáu con boroña (broa), mantega, etc..,variantes que nun prefiero a un cenciellu "al fornu".

N'esti casu, perbien preparáu, dos llombos de tamañu considerable, bien preparaos y xugosinos coles pataques alrodiu y una salsina de pimientos, tomate y aceitín. Ensin más, prestonos y esfrutamoslu abondo xunto con un vinho verde (Varadas de Monçao) que, como la mayoría d'ellos, son vinos frescos, con dalgo d'aguya y que palos 30º a la solombra que fain perquí sienten estupendamente.




Panes, aceitunes, un café con xelu, un vinín d'oporto de postre, 23% d'IVA, na zona más turística de Portugal (l'Algarve costa) y cenemos por menos de 16€/persona. Sigamos el camín que seguimos n'España a ver cuantos foriatos camuden de raya a dexar les perres en Portugal, nosotros na hostelería a lo nuestro.

Sitiu prestosu pa los que yos-vaiga'l bacalláu :-)




5 comentarios:

David Castañón dijo...

Perbona pinta ... y mira que pasé esti añu perehi ...

Fartones dijo...

Tuvo bien, prestonos. Por ciertu qu'almite "eurotickets restaurant" de los del puntu colorau, la mesma marca que los nuesos, solo que los mios polo menos ponen "validos solo para España"...asina que nun sé en que consisten los Euro :-)

Fartones dijo...

nun hai ná como lleer, nin, euroticket ye'l nome que tienen los nuesos tiques en Portugal, jaja :-)

Toni dijo...

Ye lo que digo siempre en el mi blog o en Twitter. España 10% de IVA en hostelería. Portugal, 23%. Conclusión: aquí tómannos el pelo aunque no y-os guste a los hosteleros.

Fartones dijo...

Toi contigo Toni, toi contigo y cuanto más salgo, más me doi cuenta :-)