miércoles, 28 de septiembre de 2016

Tasca La Cantera (Granadilla de Abona - Tenerife - Canaries)


Magar que'l conceyu de Granadilla de Abona tien munches bones playes, la capital del mesmu, que ta para l'interior, nun ye'l sitiu más turísticu de la zona, eso sí, otra recomendación llocal llevonos a cenar ellí el caberu día d'estancia en Tenerife.

La Cantera, ye un sitiu perafayaízu, qu'a mesta piedra y maera na decoración, amás de tar integrada cola propia montaña. Como véis na primer semeya, el techu y la paré de la zona onde cenemos y onde teníen de decoración eses pipes de vino, ye natural.


La cena foi más bien un pica, pica de coses que mos fueron comentando y poniendo pa los cuatro. La primera fueron unes gambes endolcades n'una pasta brí (había varies por brí), acompañaes de una salsa alio-oli y ensalada. Perbono, de lo meyor de la cena.


El siguiente platu yera sólo pa un y finemos prebando toos un plizcu. Tamién mui rica el pinchu de tortiella de bacalláu, que venía con una vinagreta y una salsina de ali-oli.



Otru puntín pa les parroches, bien frites y cruxentes. Eso sí, los pexes en Canaries tienen menos tastu que los del cantábricu. Rico tamién, mui prestoses.



El caberu platu pa compartir un bacallaú a la parrilla con verdurines que foi lo que más nos gustó. Bien preparáu, prestosu.
A los postres un quesín de cabra perfuerte y perbono y unes trufes caseres de diferentes chocolates ys tastos onde las que más nos prestó foi la de chocolate escuru.




A la bebida, agua, un Rueda a copes (único vino de chateo de la carta) que cumplió bien y un par de chupitines de ron canario con carambelu. Al final paguemos 54 € que tuvo perbien.