viernes, 22 de agosto de 2008

Cafeteria Hosteria de Torazu (Torazu-Cabranes)




Nun ye que repita sitiu nel blogue, ye que nel caberu bilordiu que fice pa Casa Cortina, alcordeme de les cartes diferenciades y ye que, una manera de disfrutar de la Hosteria de Torazu con un preciu mas de chigre que non de "ocasion especial" ye esta. A nosostros prestanos porque'l restaurante solo tien meses fuera en branu (amas de que nun siempre tas pa "restaurante") y esta opcion ye mas economico. Tien varies ventaxes, pa entamar esto si ye una terraza con vistes (esti valle ye perguapu como veis na semeya tres) y dempues, que'l cocineru y l'atencion son les mesmes que nel restaurante (ta too xunto) polo que pues disfrutar d'ellos a preciu "chigre". La carta ye mui curtia y de tolo qu'hai yo aconseyo, la ensala mista (perbona), los tortos con fua y ibericu (semeya un) y les alcachofes con xamon (semeya dos) . La ensala ta perbien presentada (otra ventaxa de compartir sitiu) y trae munches cosines, nun ye la tipica con bonitu y un esparragu, ya m'entendeis. Los tortos son una racion de 4 tamañu mediu (tipo Molin de Mingu) y tanto los tortos, como'l fua y'l ibericu tan pa rellambese. Destaca que tienen una salsa con reduccion de miel que ta perbona regando un poco'l platu. Les alcachofes (nun son naturales, eso non) tan perbien preparaes col xamon y la salsina con ayu. Les raciones son abondo grandes y quedes bien fartuquin. Esto y 4 copines de Martin Codax de chateo salvos por 18-19 € persona (el preciu camuda abondo comparau col restaurante) y disfrutar d'estes vistes ye un placer. Por ciertu, nun se si lo dixe la vegada que bilordie la Hosteria, pero por si acasu, los neños tienen onde esparder (culumpios, toboganes y prau asgaya). Hala!! bones nuechis.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hostería de Torazu. Al ir por la autovía hacia Villaviciosa he visto alguna vez el cartel que tiene justo a un lado, pero francamente no lo conocía.

¿Qué tipo de restaurante es?¿Tiene dos cartas por lo que me ha parecido entenderte no?¿El sitio es bonito?

Un saludo Fartón.

Fartones dijo...

Hola guah.es, que tal?. A mi ye un sitiu al que me presta dir anque seya pa tomar un vinin, la verda ye que tar perbien. Mas que dos cartes, yo diria que dos espacios. Per un llau ties el restaurante, que ye mas pa dies especiales (ya sabes de 35€ persona nun vais baxar a nun ser que haya xornaes d'algo). Teolu blogueao en payares 2007 (noviembre) con unes xornaes. La idega d'esti post yera dicir que la cafeteria ye un sitiu al que pues dir a tomar un vino y/o picar lo que camente (xintes bien) a un preciu mas de "domingu cualesquiera" y disfrutar de les vistes. Creo que la web ye www.hosteriadetorazo.com

compangu dijo...

fartones, si me estaba prestando la descripción que hacías del sitio, eso de que tenga columpios y espacio para niños ya me acabó de convencer.
Sólo una pregunta ¿la carretera de Cabranes a Infiesto es muy chunga? Te lo pregunto más por la vuelta que por la ida, ya sabes, por aquello del soplar.

Fartones dijo...

Home!! nun ye que seya el mega-espaciu pa neños, pero un par de culumpios, un tobogan y eso si, prau, hai de sobra. Cuidadin, dende la terraza o'l comedor nun hai "vistes" a los neños :-). Pase a tomar el domingu un vinin y'l restaurante tien meses na terraza tamien, por si t'apetez una carta amplia (la de la cafeta son eses 3 cosiquines que me presten y poco mas). La caleya a L'Infiestu ta recien enanchada, asafalta, con pontes y ensin curves, o seya que de La Villa a L'Infiestu eso ye casi una autopista (hai un par de curves males porque nun abrieron una ponte entovia, pero vamos)