jueves, 23 de octubre de 2008

El Palaciu les Ñeves (Llangreu)



Ya que taba pela zona del Nalon habia que pasar a xintar per esti hotel SPA de cuatro estrelles, que nun lleva munchu tiempu abiertu, a prebar el restaurante. El Palaciu les Ñeves ta n'un altu mirando pala Felguera y'l poligonu de Valnalon. Nun ye'l sitiu mas idilicu del mundiu, pero ta bien montau con un aire retro, que pue gustar mas o menos, pero que nun ta na mal, ye mas, a mi gustome. Les cortines corrides, pero que dexen pasar la lluz, y la musiquina sele per baxo dan-y un aire tranquilu a tola comida que permite tar relaxau. Serviciu profesional y atentu ensin agobiate, lo que ta perbien. Yendo a lo nueso, d'entamu de la casa punxieronnos una "cucharina" con un trocin de ventrisca de bonitu, un tomate cherry y too regao en salsa d'ostra (esta nun la note, pero too taba rico). D'entamu pa compartir (bien emplatao por separao) gambes endolcaes en panceta de "joselito" (el que cantaba non, homes!, l'otru, el de los gochos). Presentacion orixinal, platu rico, pa mi sobraba la cama de salsa rosa que diba per baxo les gambes, pero quites les gambes d'encima y puntu. Gambes grandes, gordes y poco feches pa disfrutar del tastu. De segundu, por conseyu del metre, tiramosnos pol pescau, pa mi meru con amasueles. Fresquin, mui fresquin, y les amasueles grandes y sabroses. La verda que rico, la racion nun taba mal (semeya 1), bon puntu de sal con una salsina d'ayu y aceitin perbono. Dicivos tamien que son de los que tienen varios panes a escoyer, detalle qu'a mi prestame abondo. La compaña agua (y eso qu'estropia los caminos, pero...) y una copina de San Campio 2007 (ye que solo agua..., una copina, que menos!). El sitiu prestosu y de bon productu. Por pone-y un par de peros a la comida (perinos mas bien, de los que siempre pongo cuando'l chigre ye de los "caros"), per un llau los segundos (entrugue-y al compañeru de mesa) llegaron los dos templados, tirando a frios (eso nun me presto munchu) y lo de siempre n'estos sitios (habra qu'avezase a ello!), pal mio gustu los pexes dexenlos siempre un pelin menos fechos de la cuenta. Ya sabemos que'l pescau nun pue tar pasau, pero si va tar tirando a crudu tien de venir como nos xaponeses, ye dicir, en cachinos piquiñinos, un llombu como'l de la semeya tien que tar mas fechu ensin tar pasau, polo menos pa mi, magar que tabaa bien rico. Un par de cafes y'l preciu tirando a altu, teniendo'n cuenta que nun teniemos vino (una copa), 37€/persona. En cualisquier casu ye una bona referencia pa prebar porque la RCP ta ehi, ehi :-)

10 comentarios:

Antonio Lopez dijo...

como dices creo que ta un poco pasao de precio, por esas dos cosas y una copa de vino, y sin postre, como nos tienes acostumbraos :-D, 37 eur pa mi ta un pelin pasao, hombre era mero pero asi todo...
lo del pescao es muy personal y darle el punto exacto es muy dificil, y la gente prefiere hacerlo tirando a poco que pasarse, que pierde mucho.
a mi personalmente me gusta poco hecho, no crudo.

Anónimo dijo...

La carne puede estar en su punto, poco hecha o hecha, pero no cruda ni quemada. El pescado para mi tiene casi el mismo tratamiento, pero en el "poco hecho" hay que tener mucho cuidado porque pierde totalmente el sabor y gracia, se come incomodisimo.

Este sitio FARTONES no me termina de convencer, el precio puede estar bien pero no veo que salgas contento del todo, y al final de lo que se trata es de encontrar sitios que pagando lo que pagues y exigiendo lo que se pueda en función de ese dinero se coma bien.


Guaje

Fartones dijo...

El sitiu prestome, sabeis lo que pasa y notase al escribir?, que yera la segunda vegada que diba y la primera fue espectacular (pero nun m'alcuerdo, con fidelidad, que ye lo que xinte, eso si, fue carne). Esta vegada tuvo mui rico. Lo del puntu'l pescau, ye que...ye ta complicao, ye como la carne, como diz guah.e, entovia asina, taba rico, un puntin mas na cocina y taria meyor...nel Fromestanu xintaremos de p...madre :-)

Antonio Lopez dijo...

tuviste alli otra vez y no te acuerdas lo que comiste jajajaja, seguro que esa vez cayo mas de una copina de vino jeje ;-)
a mi la carne me gusta muy poco hecha, a veces la como cruda, una buena carne de buey cruda es impresionante

Anónimo dijo...

Antonio

¿Cruda? No jodas.. Yo soy carnivoro de narices pero por lo menos que temple coño.

Fartones.

Tu y yo no vamos con Antonio en avión por los Andes ni locos, ¡Qué peligro tiene este peasso de mariquita duodenallll!

Es verdad que cuando se come en un sitio tan bien esperas una siguiente vez todavía mejor, y cuando no es así la desilusión es mayor a si no lo conocieses. El caso es que cuando escribimos sin emoción y alegría se nota mucho. En la cena del próximo viernes seguro que lo pasamos bien, y si la cocina, el cocinero, el producto, nuestro ánimo y los astros se juntan, comeremos de maravilla.
Guaje

Fartones dijo...

Antonio
nun m'alcuerdo porque yera una comida d'empresa con muncha xente (ya sabes mas concetracion a otres coses que a la xinta) y'l meritu ta n'alcordase que xinte estupendamente, asina que'l meritu yera del restaurante :-) y non del medicu esi aleman que m'escuende les coses ;-)

Guah.e, Antonio
Ta claro...carne crudo! lo mio ye vuelta y vuelta, por fuera nun pue tar crudo :-)...Dir a l'Arxentina con Antonio, nin llocu!!.

Guah.e
Y si, les espectatives de la segunda visita al Palaciu taben altes y, tando bien la cosa (por eso fue pal blogue), lleyendo'l post notase que nun-y punxe munchu coral. Tenia d'alcordame de la primer vegada!!
El vienres pasaremoslo pipa y nel Fromestanu de xuru que cenamos bien. Güei los güelos quieren secuestranos a la nena asina que o prebamos el Barrigon o tiramos pa Xixon a la Casa'l Parque qu'hai munchu que nun vamos y apeteznos pescau con bona RCP.

Antonio Lopez dijo...

jajjaja podeis estar tranquilos conmigo hombre, no os estareis comparando al buey no???? jejeje
tampoco me como un chuleton crudo, un poco solo jeje, la prueba :-)

Fartones dijo...

Nun taria mal lo del güe!! nosotros ya sabemos que nos furrula la parrilla (vamos que soi capaz de prende-y fueu y sacar unes costielles decentes)...ya toi naguando por poner un trozu güe n'ella :-)...anque pa ti podemos dexalu un cahin crudo jeje

Antonio Lopez dijo...

como pongas güe en esa parrilla luego no va a querer mas gochu jeje
a mi cada dia me gusta mas el güe y menos la ternera
podiamos organizar un viaje al capricho jeje

Fartones dijo...

jejeje.