domingo, 28 de diciembre de 2008

De Labra (Santana d'Abuli-Uvieu)





Esta vegada llevonos per esti chigre un tacu de Ticktes Restaurante con fecha de caducida de fin d'añu, asina que, con munchu esfuerciu pal nuesu butiellu totalmente fartucu con estos dies de folganza ñavideña, diriximonos a xintar de "bladre" (que ye lo que paez al pagar asina) y de pasu aprovechar pa actualizar la entrada ya que'l post que tenia del chigre taba ensin semeyes. La pena foi'l Tepanyaki, creimos que diba tar enllenu y nun acutamos pa el, otra serie de tickts sedra. Pal que nun lo conozca una de les meyores coses que tien el sitiu ye la zona de bar, presta tomar delles bebides enantes d'entar a xintar. Dientro del comedor, la mesma decoracion de siempre, modernina pero caldia, musica chill out de fondu y a disfrutar. D'entamu la casa un tartar de quesu provolone con frambueses y piñones, rico. El nuesu entamu foi un salteau de gambes y setes (lepiotes), la verda que mui rico, perbones les gambes y les setes bien preparaes too cola cantida d'ayu xusta (semeya un). Pela mio parte un sollombin de güe con pataquines en cuadru, sele, tienru, mui poco fechu (tal y como lu pedi), mui clasicu menos la salsina de curry que taba n'un llau del platu y que prebe por saber que yera (semeya dos). Pel otru llau de la mesa un cogorote fresquin de merluza, bona cantida, frescu y bien preaprau, primero pela plancha y dempues un toque de fornu, pal que-y preste la merluza perbien, ye qu'a mi ye un pexe que nun me diz na (semaya tres). Fallaron coles pataquines a la panadera que facien compaña nel platu, poca sarten y munchu fornu...vamos, la mayoria taben dures. Les raciones son abondo grandes y la cocina abondo clasica, pero prestosa (debieron camudar el cocineru pero esti añu xinte bien les dos vegaes que fui). Tuvo pela mesa charrando con nos un Murua Reserva 2001 un vino qu'entraba bien col pescau y la carne, aviso que de tastu ye un poco sele (un tanto amariconau) pero bie, agotelu...moslu?. Echase de menos una carta mas grande vinos, por ciertu. De postre mi Pedrin Ximenez que, por fin, faise un güecu con una semeyina pa el. En total un poco menos de los 90€ en tickets, pero como nun dan vuelta. Bona relacion calida preciu. Feliz añu!!

67 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Hola a todos!

Lo primero y de obligado cumplimiento, es felicitar a todo el mundo las fiestas y desear un nuevo año cargado de salud, amor, trabajo, dinero, y felicidad para vosotros y familia.

Sobre De Labra, pues a mi me gusta, me explico. Es un restaurante que me encanta por lo mismo que a ti, tiene una barra perfecta para tomarte una copa o un preparado con buena musica de fondo. La decoración y el restaurante precioso, el aparcamiento y sus enormes palmeras le dan un toque de restaurante californiano y sobre su comida, hay platos que me gustan más que otros, no será un sitio que me vuelva loco pero tampoco es malo, para un sibarita o morro fino puede no valer, pero para el resto de los mortales un buen sitio y tampoco caro.

Un abrazo

Guaje

Fartones dijo...

Hola guah.e, cuanto tiempo, el curro va matate :-)
Pues a mi ye un sitio al que-y toi garrando la gracia, mira tu, prestosu, la comida ye bona. Nos vemos y prestoses fiestes!!!
entrai con bon pie nel 2009

Anónimo dijo...

Ya que estáis en ello ¿tienen algún vino curioso por copas? Vais a matarme pero no conozco el sitio y esa sería una buena excusa para visitar la zona bar de la que tan bien habláis. ¿Se presta para eso sin ir a comer?
Es que soy un poco "milicianu del chigre" ;-)

Anónimo dijo...

Reconozco que nunca tuve en esti sitiu pero la semeya del cogote de merluza tien una pinta perbona.

Antonio Lopez dijo...

yo nun se si soi sibarita o morru finu, pero nun me presta un pijo el sitiu, foi dos vegaes y ni fu ni fa, amás una vegada, la primera, quisieron marchame col gabarro y casi hai elli la de dios jajajaj.
todo perguapu pero nun me sabia a nada'l ranchu, y a mi si nun me sabe...
tamien ta todu enfastiáu semeyes d'uno perfeu enllenu dientes per tous llaos y demas tropa que nun me presten nada jeje

Fartones dijo...

Antonio, Manu
yo fui como 4 o 5 vegaes dende que lu abrieron y la primera foi la que me dexo un poco asina, pero les demas bien. Esti añu les dos que fui, perbien.
Por ciertu Antonio, que ye lo que te pasa a ti colos sitios? nun te paso lo mesmo nel Del Arcu? h.e h.e, ye coña

Jorge
Pues mira, l'otru dia habia xente tomando nel bar que nun paso a xintar y si, si que pues porque ta n'un aparte de los comedores, colo que pues tar elli, eso si, hai de xubir coche o eso o yes un caminante natu :-)
De los vinos, nun me di cuenta, entiendo que tendran varios de la carta en chateu, nun ye un sitiu nel que veas un cartelu colos vinos qu'hai. L'otru dia, amas, tenia sede y'l butiellu vaciu, asina que tome una 0.0 y concetre'l vino na xinta :-)

Antonio Lopez dijo...

farton
a del arcu nun foi, igual trabuqueme y dixelo dalguna vegada, nun se jejej

compangu dijo...

Pues no sé si fue en tu blog, pero ya comenté por ahí que a mí la ÚNICA VEZ que fui a este sitio me decepcionó.
Quizá fuera cuestión de las famosas expectativas.
Pero, a parte de una ensalada que tomamos de entrada que estaba bastante bien, ni el rodaballo y sobre todo el cochinillo me parecieron a la altura.
Será que yo también soy de morro fino ;->

Pd.: Lo de la Junta General del "equipo de nuestros dolores" de vergüenza. Cualquier día alguno comete una locura... y con razón.

Fartones dijo...

Antonio
o equivoqueme yo...a mi sonabame :-)
Compangu
a) de la xinta, ya te digo, bien, esto ye lo de siempre, yo tamien y-di caña a Koldo por una vegada que fui...somos humanos, nun se si teo razon permanente pero... :-), tamien me paso na Puerta Nueva y nun se como ye, relamenti nun senti dengun bilordio d'ellos nos blogues
Del Uvieu, yo como'l Rambo de Terapia de Grupu "ya nin falo"..que quies si Celso entovia sigui ehi!!

Antonio Lopez dijo...

jajajajjaja farton, acabas d'alcordame una cosa.
puedu velo una pila vagaes que muerro dela risa, pa mi lo meyor delo meyor, recluta cachopo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A morrer dela risa"
a ver si me sal :-)

Antonio Lopez dijo...

nada, no furrula, no hai cojones, vaya chepu soi jeje

http://www.youtube.com/watch?v=ffI959EcPy4

Antonio Lopez dijo...

recluta cachopu

Antonio Lopez dijo...

ya ta, paisanos de poca fe, ya creyiais que nun podia eh????? jejeje
paez que naci col pc debaxo'l brazu

Fartones dijo...

Antonio
Entrote la zuna con esi videu h.a, h.a y vas meyorando, esta vegada a al segunda fixisti'l link!!

Anónimo dijo...

¡Hola a todos!

Mecachis!, no tiene relación con nada pero me estoy acordando de un desayuno que hice un sábado hace años con mi suegro, nos pusimos en casa hablar de los desayunos de antes, de los que hacían la gente de campo y dicho y hecho, salimos de casa a eso de las 10 de la mañana a un caserío de Oiartzun a comer huevos fritos con patatas y jamón, acompañado de una jarrita de vino tinto "del caserío me fío".

Que de cosas por hacer y que poco tiempo hay para hacerlas, ¿Quién coño inventaría el trabajo?, porque el que lo inventó no creo el "dinero gratis para todos en tarifa plana", y sin limite, como la VISA de Amancio Ortega.

Recorcholis....!!!!!!


Guaje

Fartones dijo...

guah.e
Esos desayunos son miticos!. Y mira qu'hai vegaes que presta metelos pel llombu. N'Asturies dabense munchu con tortos de maiz. A mi prestame pola vida tamien cuando voi a dellos paisos anglo, los desayunos irlandeses y britanicos nun tienen comparanza, eses salchiches, champiñones, güevos, morciel.les, tomatinos y que si amas ties la suerte de que seyen caseros...buf.

Anónimo dijo...

¿Qué me decis de los desayunos de los resort u hoteles deluxe? En esos sitios en los que uno no hace otra cosa que dedicarse por completo a la meditación, al sol, y al ñampa zampa. Yo reconozco que en estos sitios del todo incluido o media pensión como más de lo que mi body necesita, y este necesita mucho mucho. Empiezo por una rondita de zumos naturales a lo caribeño, después otra de desayuno español con café y tostada (a falta de tortilla), y otra europea a base de bacon, revuelto, salchichas, y lo que se tercie, que más parece que me tenga que subir al andamio a ponerme en la tumbona hacer la fotosintesis vuelta y vuelta. Me estoy dando cuenta que llevo más años de los que pensaba siendo señorito para esto del comer, porque yo era de los que después de una farra me iba a un hotel de San Sebastián a desayunar su buffet ya por 1000 ptas de las de antes, gloton que era y sigo siendo, que se le va hacer, nadie es perfecto que decía Summers.

Guaje

Fartones dijo...

Bua!! n'esos sitios pilles fartura ya non porque tea bien o mal la xinta (digo nel Caribe) pero anque solo seya por que tas tou'l dia dando-y a les caxigalines que te ponen, la verdad ye que dempues yes como una crocreta, vuelta y vuelta y nun ties fuercies nin pa dir al agua!! oye, pues mira qu'eso de dir a desayunar a un hotel dempues de dir de folixa, nun se me ocurriera nunca, si señor, tu si que sabes!! yo como munchu daba-y a los bocates de la panaderia esta qu'hai onde Zarracina en Xixon qu'abre pronto :-)

Antonio Lopez dijo...

pa mi el meyor desayuno son unes aleznas nel pedreru, n'inviernu, moyau como uno bobu y muerto friu, crudinos, buffff parez que te ponen una inyecion, nun hai cosa paecida, ni hoteles de ricos ni nada jejejeje

Fartones dijo...

eso tamien ta bono, anda, que lo tuyo ya ye de nivel complementariu!! vamos dexalo en oricios de pedreru pa lo menos avezaos :-)

Tony dijo...

Yo en este sitio ni estuve, ni lo conocía.
Habrá que pasarse un día de escapadita a ver que tal, los precios parecen bastante populares ...

Aprovecho para desearos a vosotros y a todos los blogueros Felices Fiestas.

Un abrazo a todo/as.

Fartones dijo...

Pues date una vueltina, que ta abondo bien. Feliz añu Tony

Fartones dijo...

Por ciertu Tony, tas cansau de velu, ye'l que se ve dende la ronda sur d'Uvieu. Hai años yera la pulperia Os Chaos 3

Tony dijo...

Ok, ahora si que sé cual es.

Gracias amigo :)

enoilógico dijo...

Yo recuerdo un desayuno en el Meliá Castilla de Madrid , con Jamón del bueno cortado a cuchillo, huevos recién fritos (haía que pedirlos), y champán (fue la primera vez que lo probé) que nunca en mi vida he vuelto a ver, ni siquiera allí, y mira que los he tomado buenos.

Feliz año a todos.

Fartones dijo...

Dile
a eso llamase desayuno con diamantes!! :-). Yo nun suelo desayunar, prefiero tomalo con tiempu y sin prieses, pero habiendo tiempu ye un placer. A mi dame polo salao, mira que soi raru, dulce pocu y nin pal desayunu :-)
Pasailo bien too esta nuechi.
Tony
Nun hai de que!

compangu dijo...

Tardé en entrar aquí para felicitaros el año.

Para compensarlo te dejo con esto, que es un auténtico despipote (y también "háblase bastante de gastronomía")

Fartones dijo...

Bono, si señor, ye un bon videu. Yo teo una noticia gastronomica, tamos perdios n'Asturies, agora ya tenemos sidre ensin alchool....cagüen nel mio mantu!!!
www.isidra.es

David Castañón dijo...

Nós tamién prebamos Delabra dalguna vegada y salimos perbien d'elli, anque agora que ya nun ta la rubia qu'abellugaba na entrada de xuru que perdió daqué d'encantu.

http://lesfartures.blogspot.com/2008/01/de-labra.html

Fartones dijo...

Rubia hai una pero ta nel bar y nun creo que seya la quetu dices. La de la entrada yera una venezolana morenina :-)

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Brix refractometers are available in hand-held (analogue) or digital models. [url=http://www.vanessabrunosacshop.com]vanessa bruno sac [/url] The reception hall, Bangsal Kencono or The Golden Hall, in the centre of the palace, has an intricatively decorated roof and supported by great collums of carved teak. [url=http://www.wintercanadagoose.com]canada goose expedition[/url] Rsaqoosbd
http://www.mulberryinoutlet.co.uk Kzoqzsqzs http://www.canadagooseparkaca.ca vghpjnqou

Anónimo dijo...

kC0T7h http://bootsforsales.webs.com/ kT0B8k [url=http://bootsforsales.webs.com/]cheap uggs[/url] uO5J4d cheap uggs qL4V1h
xK6W2h http://cheapbootsstore.webs.com/ rZ2S7h [url=http://cheapbootsstore.webs.com/]ugg australia outlet[/url] bA5T2r uggs factory outlet qV4H8j
hM6I6z http://shopbootsjp1.webnode.jp/ xJ3Z6x [url=http://shopbootsjp1.webnode.jp/]ugg[/url] mW3H5j ugg wM3R5n
iV3Z9k http://soldesbottespascher.webnode.fr/ uH9C6z [url=http://soldesbottespascher.webnode.fr/]ugg soldes[/url] iL7K6u botte ugg fF9B8c
jD1B2c http://shopbootss.webnode.jp/ dT6C2p [url=http://shopbootss.webnode.jp/]ugg 激安[/url] iT0Y2l ugg 店舗 yE9F4x
oF1H3j https://www.pet-home.jp/lv.php bH1Y8b [url=https://www.pet-home.jp/lv.php]louis vuitton ウエストポーチ[/url] jG2C8g louis vuitton usa dM2Y4f

Anónimo dijo...

burberry outlet hcjont suwg www.fashionbulberryoutlet.com qdcdwo luxv burberry gsrqjj tjho ugg uk efuhhr zklh ugg outlet online sale upavxb dpnv ugg outlet online vnmmoq hkww ugg factory outlet lbaldh vtow ugg boots outlet bbzlhj qyrd michael kors online outlet mednps sfzj michael kors outlet store jnsrwb ffrd michael kors 2013 gcnhrr jetf longchamp outlet online kukthn imkb longchamp outlet uezyzq mxym longchamp bag zfvdfe swjf burberry outlet nebnzl ohpo

Anónimo dijo...

burberry bags aughqv yfcn burberry sale lxhytf cdwc burberry sale outlet dvqxal kjxh ugg sale gueqny qjcm ugg boots wholesale awrpns khoy ugg on sale cypggu uqeu ugg discount wlpwla sety ugg usa zfrttr bxcf michael kors handbags on sale enizkp qjtw michael kors online outlet wrxxzi pbbj michael kors outlet zjfyaf okbs longchamp outlet online bsvjrr imnt longchamp tote bzagqv xxmv longchamp diaper bag pezovl jvkg burberry outlet online apsldu qovt

Anónimo dijo...

www.bulberryfashion2013.com stavzt eall www.fashionbulberryoutlet.com ckagbl tdhu www.livebulberryfashion.com bxguxc vuqt uggs uk kpaqqa ssku ugg outlet online dpxcxh ptyo ugg outlet online xfuiqg gyii ugg boots outlet xsmxff tmcu ugg boots outlet dxbsfu dtez http://www.jg20.com dpcgal nldn michael kors outlet store lvwwtp ugad michael kors outlet amzoeg eyww longchamp handbags outlet uawaco mtrr http://www.9dcu.com gbjcrx jzfn longchamp handbags outlet asdkxt atbl burberry handbags kfryyr rhcy

Anónimo dijo...

burberry wsfrqj ziik burberry outlet bfjpao hqkz www.livebulberryfashion.com dhrnqu mhqd uggs sale ucjiua gfed ugg boots cheap vdrabg gfxb ugg outlet online qvlysr nwgj ugg factory outlet xmyqdq kvhr ugg boots cheap bchkym auux michael kors handbags on sale zjsckn jdjr michael kors handbags gxivht tpch http://www.1qpf.com psjsnj rcrx longchamp outlet online rhcjrp lbmx longchamp sale apljyy oybd longchamp bag ulkplp hjru burberry handbags glxzip uayd

Anónimo dijo...

burberry sale kbujwj occz burberry outlet wpbpdj kmak burberry sale 2012 yjrflc zqnm ugg uk ytwsct xdgb ugg boots outlet gvmzht sxvy http://www.2lv6.com kyiydn igxc ugg outlet bvzshh lgdd ugg usa xooved yclr michael kors outlet store fnyanm poed michael kors online outlet nbjkgh pads michael kors 2013 lgejgu dmdn http://www.z8ye.com zesrtv biiz http://www.9dcu.com mssskn azdr longchamp diaper bag jnawvc lxox burberry outlet zyxdvn fxho

Anónimo dijo...

burberry xdofsg kylg burberry outlet fqrsmz jjgo burberry sale outlet hpaxsn ogse ugg uk tshadv aohv ugg sale wzizjr iheg ugg on sale voxuuk hhum ugg outlet dupife qfwx ugg sale xxkhfo wlze michael kors online outlet vacfyc vizs michael kors 2013 mucsud whli http://www.1qpf.com jbqjus kyec longchamp handbags sale xpbmmp xjov longchamp outlet rxfpdn oiuo longchamp handbags sale arjncl sfvs burberry outlet online tslrwm vakf

Anónimo dijo...

cV0C1a http://isabelmarantss.1minutesite.es/ xD5K4e [url=http://isabelmarantss.1minutesite.es/]isabel marant[/url] wS5X5w isabel marant shop online bX0Y8m
oQ4E8w http://ussneaker.webs.com mV5Y6j [url=http://ussneaker.webs.com]isabel marant boots[/url] oT7F2g isabel marant vJ2Q1f
fA6E9e http://headphoneshop.webs.com rL6S1t [url=http://headphoneshop.webs.com]dr dre headphones[/url] hO4D4s monster headphones kL8L9n
kD3L9y http://sneakershopes.webnode.es nJ8C9d [url=http://sneakershopes.webnode.es]isabel marant shop online[/url] nH9Y4v isabel marant wD8H4s
zT3M4c http://onlinesneakers.webnode.fr oC4R0l [url=http://onlinesneakers.webnode.fr ]isabel marant sneakeres[/url] pN8H3j isabel marant fZ2Y9m
jD8O7e http://dphonesbeatsbydre.com nR5Y5h [url=http://dphonesbeatsbydre.com]beats dr dre[/url] fZ1D6z beats by dr dre pS1D7v

Anónimo dijo...

nN8V1j http://www.lvsaconline.monwebeden.fr pB8T7s sacs louis vuitton aP0O4t [url=http://www.lvsaconline.monwebeden.fr]louis vuitton paris[/url]
sZ1K6i http://www.outletlvhandbagsus.info eG0G7a cheap louis vuitton gE6X0r [url=http://www.outletlvhandbagsus.info]cheap louis vuitton[/url]
qS3O1r http://www.francesaclouisvuittonn.info uM0R0q louis vuitton site officiel sR4S7t [url=http://www.francesaclouisvuittonn.info]louis vuitton pas cher[/url]
qE0W2m http://www.lvbagsoutlet2013.com nX5W0r cheap louis vuitton bags jB5J3v [url=http://www.lvbagsoutlet2013.com]cheap louis vuitton bags[/url]
zN2Y1t http://buyhandbagnet.webnode.fr cX1W5e sac louis vuitton sJ5D5o [url=http://buyhandbagnet.webnode.fr]sac louis vuitton pas cher[/url]
kH4N9q http://purseshops.webnode.com hF0E0u louis vuitton outlet store kM7N5t [url=http://purseshops.webnode.com]louis vuitton handbags outlet[/url] cJ2G6p

Anónimo dijo...

eV4F7g http://www.lvsaconline.monwebeden.fr uJ1Z6i sacs louis vuitton yH8S5f [url=http://www.lvsaconline.monwebeden.fr]louis vuitton sac[/url]
cK5Q7n http://buyhandbagnet.webnode.fr tC7V8s sacs louis vuitton iR6I2s [url=http://buyhandbagnet.webnode.fr]sacs louis vuitton[/url]
qV1B6r http://www.lvbagsoutlet2013.com eZ7S8f cheap louis vuitton bags mO8B6t [url=http://www.lvbagsoutlet2013.com]louis vuitton handbags[/url]
dS3P7m http://purseshops.webnode.com cH6D6j louis vuitton outlet store xX3G0k [url=http://purseshops.webnode.com]louis vuitton purses[/url] pT9L6n
tX4K3p http://www.francesaclouisvuittonn.info jZ0L5p louis vuitton site officiel xR8G5u [url=http://www.francesaclouisvuittonn.info]louis vuitton sac[/url]
oU4G1e http://www.outletlvhandbagsus.info jK0X8r louis vuitton outlet uZ6U1u [url=http://www.outletlvhandbagsus.info]louis vuitton bags[/url]

Anónimo dijo...

[url=http://isabelmarrant.jugem.jp/?eid=3]isabel marant shoes[/url]|[url=]isabel marant sneakers 2011[/url]|[url=]isabel marant baskets[/url]

http://isabelmarant1.skynetblogs.be/archive/2013/02/28/isabel-marant-chaussure-juste-apres-qu-il-les-avantages.html
http://isabelmarantbasket.skynetblogs.be/archive/2012/04/24/sneakers-isabel-marant-sont-un-accessoire-doit-avoir.html
http://isabellemarrant.webs.com/

Anónimo dijo...

Mb3Jo4
[url=http://isabellemarrant.yolasite.com/]sac isabelle marant[/url]
[url=http://isabellemarant.bloghi.com/2013/02/28/sneaker-isabel-marant-modifis-pour-devenir-de-plus.html]isabelle marant paris[/url]
[url=http://isabellemarrant.blogsky.com/1391/12/09/post-5/]sneaker isabel marant[/url]
Be8Mi6Cc3Md8
http://isabellemarrant.blogsky.com/1391/02/19/post-1/
http://isabelmarant2013.spruz.com
http://isabellemarrant.webs.com/boutique-isabel-marant

Anónimo dijo...

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day.
It will always be helpful to read articles from other authors and use something from their web
sites.

Here is my page プラダ 財布

Anónimo dijo...

It's an awesome paragraph designed for all the internet users; they will get benefit from it I am sure.

Feel free to visit my site: Cheap GHD Australia
My webpage > GHD Australia

Anónimo dijo...

My coder is trying to convince me to move to .net from PHP.
I have always disliked the idea because of the expenses. But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a number of websites for about a year and am concerned
about switching to another platform. I have heard excellent things about blogengine.
net. Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?
Any help would be greatly appreciated!

Feel free to visit my page - polo ralph lauren outlet

Anónimo dijo...

Wonderful web site. Lots of helpful information
here. I'm sending it to several friends ans also sharing in delicious. And of course, thank you to your sweat!

my site polo factory store