domingo, 8 de febrero de 2009

Casa Monchi-Bar Antuña (Valdesoto-Siero)





Otru sitiu en Valdesoto nel que xintar estupendamente. N'esti casu tamos falando d'un chigre de siempre, de tratu amable y comida rico, que ye de lo que se trata, amas de tar llimpiu y cuidadin. Bar pa char la partidina (la que podeis char dempues de la xinta) y comeor afayaizu. Comida contundente, raciones grandes y precios piquiñinos. Tenemos la costume de dir cuando ñeva y visto de nuevo los cm de ñeve'n casa, ¿onde meyor que dir?, pues a Casa Monchi. Por ciertu qu'en La Pola, Valdesoto y alreores, güei nun quedaba nin una gota ñeve, en fin, paez que vivimos n'alta montaña porque'n casa quedaba abondo. Como vos contaba, chigre de comida contundente, caserina y prestosa. De primeru una ensalada mista de les de siempre, bien presentada y munches cosiquines, bonitu, esparragos, aceitunes...normalina pero rica (semeya un con mano de trasguina de 17 meses intentado garrar el bonitu). De los platos contundentes un bacallau de la casa, que preparen mui rico con les sos amasueles y gambes y sobre too la salsina allangostadina cola que va (semeya dos). Carne guisao con pataquinos y arbeyos, enorme racion pa un solu y carne mui rico (semeya tres, y paez que güei naide queria esperar a la semeya y venga meter les manes!). Bono, eso los demas, yo a lo mio, si vengo equi ye polos callos (semeya 4), tastu fuerte, con un plizcu de xamon, pero trocinos seles y tienros, piquen lo xusto (anque yo siempre yos-echo un plizcu mas de guindilla'n polvu). En resumen, unos callos coyonudos. Pa beber, sidre Muñiz y una botellina de Rueda blanco Vega de Zarzales. Equi lo de los vinos ye cuestion d'entruga-y al dueñu, porque na carta nun vais ver na que vos llame, eso si, nosotros vimos un "albariñu cosecheru" por 6,60 € y, como nun quedaba, traxeronnos el Rueda esti, que mira, nun taba mal. Dos postres non caseros (caseros hailos, pero paez qu'apetecio mas unos tipo xelau pa baxar la xinta)...22,4 € por cabeza, meyor RCP imposible.

19 comentarios:

Anónimo dijo...

Tienen muy buena pinta esos callos, sí señor.
La próxima vez vas a tener que entrar a hacer las fotos a la cocina si quieres que los platos estén enteros. Hay mucha mano ansiosa por probar ;-)

Fartones dijo...

Mira que queria ser rapidu y na! habia una fame del 15!

Sibaritastur dijo...

Si me dexo guiar por la pinta nun me da ms pero por lo que dices no esta mal...e indudablemente la rcp muy buena.

pululante dijo...

Ya te hacía yo paleando todo el fin de semana para por si acaso... ;-)

"trasguina de 17 meses"
Ya están estos padres contando en meses... con lo difícil que ye traducir... :-)

Pronto colgaré opiniones de Casa Marcial, Hacienda de San Juan y Casa Poli, que cayeron este finde.

Saludos.

Anónimo dijo...

Veo que seguís apurando el tiempo que vos falta al máximo.
Ya non vos falta na.

El sitiu parez que ofrez raciones generoses, y buena pinta la de esos callos, sí señor.

Fartones dijo...

Sibarita
nun dexa de ser un chigre, curioso que tean servilletines de tela y pongan mantelos de papel enriba del de tela. Pero ye un chigre prestosu.

Manu
Los callos tan de muerte...y a nos quedanos la cuenta tras..1 selmana con suerte :-)

Pululante
creo que la Iso 9000 impide contar n'años hasta que los nenos nun tean dos que contar...vamos, hasta los 24 meses voi siguir asina.
Vaya fin de selmana que te diste collaciu, el que nun conozco ye'l San Xuan esi...ya me diras

Sibaritastur dijo...

fartones, a mi me encantan los chigres, no te creas

Fartones dijo...

y a mi Sibarita, too tien el so momentu, unes vegades apetezte chigre y otres restaurante, depende'l dia :-)

Sibaritastur dijo...

tendreis por ahi los tlfnos de casa josefina y del monchi?

Anónimo dijo...

¡Hola a todos!

Esti ye uno de los mios. Me lo apunto Fartones, además, yo creo que me quedaba con este menú, no lo variaba nada.

Apuntado queda.

Sibaritastur

Restaurante CASA JOSEFINA
La Cuesta, 5 CECEDA (Nava)
985 70116

*Lunes cerrado por descanso. Reserva mesa con antelación.

Guaje

Fartones dijo...

Sibarita
Casa Monchi 985734257, Casa Xosefina ya veo que te lu punxu'l Guah.e

Guah.e
Pues si, ye'l tipicu pa ti, pa mi y pa Antonio anque tamien nos preste L'Alezna...envidia sana lo del 21 :-)

pululante dijo...

Este finde tocó escapada a Llanes, precisamente a la Hacienda de San Juan.

Primera entrega de lo prometido: Casa Marcial. Comentado en su página.

huanho dijo...

Doy fe de lo que dixo'l fartón esi. El encargau de acabar col bacalo fue esti menda. Sitio familiar y prestosu. El bacalo con un ligero rebozao, en su punto,bien presentau, y con una salsa, ummm (y eso que no salsero). Vamos, hay que probarlo.

Arigato Gosaimassss

Fartones dijo...

Huanho
Cagüen les pites roxes y eso que te me tas amariconando dende que viniste del Xapon y dexasteme les gambines nel platu!!! Como siempre, prestoso que vinieres!!

Pulu
ya llei'l bilordiu de Casa Marcial que punxiste, como siempre, ye prestoso ver que nun toos coincidimos nos sitios a nos prestonos y eso que dexamos el sueldu elli, y qu'entovia nun se que matamosques usen, pero eso ye otra hestoria, porque'l que nun dexo nin gota vino fui yo y dempues tuvieron de llevame pa casa...tamos mayores... :-) ya te contare, tenemos de quedar!!

compangu dijo...

Como presta tener una trasguina de eses que quieren probalo to.

La mía el otro día se puso tibia a callos y a hígado... ambos lo suficientemente suaves para sus 28 meses, no se me asusten.

Fartones dijo...

Ya te digo Compangu, mira que presta ver como s'entafarren toes mentantu xinten.

Pulu
Dempues de lleer a Compangu, creo que la ISO9000 indica que son tres los años que tienen de tener los neños pa entamar a contar asina, por años, y non por meses. Esto debe ser porque a los tres años ye cuando fina el dineru qu'Hacienda adelanta al mes por neñu :-)

Sibaritastur dijo...

fartones, he visto el post de fuenta la lloba pero ye de fai mucho, sabes (alguno sabe) si sigue tando bien?

Fartones dijo...

Sibarita
Yera por non repetir los posts, pero a Fuente la Lloba vamos abondo (pa lo que ye arrimase per elli). Sigue tando bien non, perbien un sitiu percamentable que va prestate pola vida. Nun hai xapones asina n'Asturies. Eso si, suelen garrar unes vacaciones de "paisanos", vamos que puen tar un mes folgando porque marchen pal Xapon. Paezme qu'esti mes nun furrulen, sicasi llama nun vaya ser. Pasalo bien!

Sibaritastur dijo...

muchas gracias fartones