jueves, 19 de febrero de 2009

Cenador del Azul (Mieres)...y fin :-)





Dalguna qu'otra vegada pase perqui pa xintar el menu del meudia, pero...dempues d'una nuechi'n vela esperando la meyor noticia pasamos pel Azul a xintar de carta, como los blancos. Contentu poles bones nueves (guah.e sanu y gallasperu como la so ma) too tastiaba meyor, lo cual nun resta meritu a la estupenda cocina del restaurante. Xamonin del ricu con tostaes de pan con aceite y tomate, el xamon taba pa rellamabese y como digo siempre, nun lu cocinen ellos, pero escoyenlu y cortenlu (semeya un), eso si, un plizcu piquiñina...o ¿sedria la fame?. Furagaña a la plancha con verdurines, como mos dixo'l camareru, si'l productu ye de primera, ¿pa que complicase?, bon llombu con aceitin y sal y ¿pa que mas? si la furagaña fresca y xabaz facia'l restu, costrina esterior y tienru interior (semeya dos). Les verdurines a la plancha un meru tramite pa enllenar el platu y da-y color, pero, ¿de verda importen?. Pel otru llau de la mesa saramolletes con xamon en taquinos (semeya tres), impresionantes, cenciellos como la furagaña pero cola compaña ya dicha y unos pataquinos cocios, aceite, sal y puntu del cocineru (amas, pueo prometevos que la semeya "d'autor" que yos-fice nun ye pa demostrar que yeren frescos, que lo yeren, por munchu que paezca que ten corriendo). Bones raciones cola collaboracion del collaciu de Terras Gaudas 2008, Fuensanta d'esti añu (digo yo), un par de cafetinos y "baratu", foi la expresion usada pol feliz güelu (que de xuru qeria dicir, "me tira del... el preciu")...que quereis, toa la nuechi'n Muries nun podia tener meyor final...y nun va pola comida, que taba perbona!!!. Asina querria pesllar un blogue por una temporada, con una bona noticia. Besos pa toos, ya somos 4 a xintar la proxima vegada que nos digais dalgo..asina que pensaivoslo :-). Gracies por estos meses lleyendome y mos vemos en teniendo tiempu...a saber cuando!!

31 comentarios:

Antonio Lopez dijo...

farton
me tiral pixo'l cenador azul esi jeje
munches munches felicidades.
en cuanto-y surdan los caniles faigo-y la meyor xintada'l mundiu

compangu dijo...

¡¡¡¡¡¡¡¡ENHORABUENA!!!!!!!!!

Además sacaste un nenu, con lo que tiene doble mérito, porque de un tiempo a esta parte lo que más salían eran rapacinas.
Así que el tuyo tiene todas las papeletas para ponerse las botas (en todos los sentidos), jejeje.

Dale un beso muy fuerte a la madre, y un abrazote para tí, el sufrido padre, del que casi nadie se acuerda en estos momentos, por experiencia te lo digo :-).

Tony dijo...

Enhorabuena y muchos felicidades a los dos :)

Anónimo dijo...

Norabona... equí te esperamos!



Xixonesa

Sibaritastur dijo...

muchas felicidades, sobre todo para la madre que tiene mas merito, jejejejejeje.

Toni dijo...

Vas dormir poco d'equí pa diante. Otru fartonín pal futuru. Felicidades. :-)

José Luis Louzán dijo...

Enhorabuena machote jejejeje

Felicidades para ti y para la madre y a ponerse las pilas (no te queda nada que te dirian por aqui)

Un abrazo y mucha suerte... y bienvenido al nenu...

Anónimo dijo...

¡Otru blogueru más! ¡MUNCHES FELICIDADES!. Y escoxiste buen sitiu pa celebralu. Mañana acordarémonos munchu de ti.

enoilógico dijo...

Felicidades a padre y madre . Que el fartonín salga al padre y se convierta en un buen fartón.

UN abrazo

Antonio Lopez dijo...

y nun te dexamos esapaicer, qu'esos dies de paternida nel trabayu vas tener tiempu pa charranos dalgu :-),
creyo que son 15 dies non???

Anónimo dijo...

Munchísimes felicidades pa Marta y pa ti por esi "guah.e sanu y gallasperu como la so ma". Magnífica descripción.

Anónimo dijo...

¡Enhorabuena! Felicidades a los padres (seguro que encantados) y demás familia entusiasta; los mejores augurios para el peque... y un besín para la hermana, que os olvidáis todos. Ya veréis en cuatro días, cuando empiece a leer blogs y se entere, lo que os llama, listillos.
En serio, que vaya todo muy, muy bien. Os tendremos bien presentes por estos foros, aunque estéis muy ocupados.

Anónimo dijo...

¡Felicidades familia!

Un abrazo muy fuerte y sentido a los cuatro de nuestra parte, nos alegramos muchísimo que todo hay salido bien. Tiempo habrá de celebrarlo.

Guaje & Guaja

Anónimo dijo...

Norabona, y a tomar les coses con calma, pero nun tardes más de tres meses eh? y paezme que ye muncho :-)

Fartones dijo...

Munches gracies a toos!!! ya vos dire lo que duermo, anque agora mesmo lo que mas ganes teo ye de escucar lo que fai la hermana col enanu, mañana veremos. De momentu 15 dies pa sofitar lo que se puea a la ma y dempues una temporadina en "Valdedios" qu'agora que se ta quedando vaciu nun debe tar mal.
Por ciertu, pa un bon post del Cenador vos recomiendo lleer el de Jorge Diez nel blogue de Los Diletantes :-)
Los que vayais de xinta mañana, pasailo bien y xintai meyor!! :-)

Anónimo dijo...

Oee !!
Enhorabuena a toa la familia!

Carlos

MICKELSON1975 dijo...

Muchas felicidades!!!!!!!!!!!!
Un fartonin que trae debajo del brazu????

Antonio Lopez dijo...

pues pa encomencipiar una xintada nel cenador h.e h.e

Anónimo dijo...

Muchas Felicidades!!
Tal y como se comentó el sábado en la comida tu si que eres un profesional. Te estrenas en la paternidad, sales a celebrarlo y haces un post.

Fartones dijo...

H.e h.e Olenka. Munches coincidencies, l'enanu ñacio'n Mieres y'l mio pa y yo teniemos que xintar, asina qu'al Cenador y, que curioso!! nun lu tenia blogueau!!, nun me pude resistir :-)

David Castañón dijo...

NORABONA y a esfrutalu!!

Fartones dijo...

Gracies Dixebra, faise lo que se pue con estos dos enanos...buf. :-)

pululante dijo...

Reitero mi enhorabuena. Cuando estéis más tranquilinos y asentados habrá que dejarse caer por ahí y hacer una visita ;-)

Por seguir con el tema madre del blog...

Volvimos una vez más a la Tasca de Cabrales, en Xixón. Vinatería muy bien decorada, me encanta. Lo bueno es que tienen una carta con tapas, pero son tapas "elaboradas". Ayer cayeron unos Langostinos con envoltura, Cocochas, Cochinillo y Presa Ibérica con salsa de cabernet. Lo mejor la Presa y las Cocochas, que estaban exquisitas. La Presa casi parecía solomillo...

Todo acompañado de un Eduardo Mendoza (creo recordar), un syrah de la D.O.Alicante. Regular, más "áspero" (que me perdonen los expertos) que otros syrah.
Un cafetín y la cuenta, que fue algo menos de 60€.
Un sitio para repetir, porque además el personal es muy atento y simpático.

Fartones dijo...

Pululante
A mi la Tasca prestome munchu. Fai un par d'años que nun voi, la cabera vegada foi cenar en plan mas picoteo informal y entovia salio mas barato qu'eso.
Per otru llau, pasaivos perqui cuando querais, claro :-)

Anónimo dijo...

La Tasca de Cabrales me gustaba más antes de la reforma, la verdad. Desde entonces sólo comí una vez. Y lo que peor llevo es su barra minimalista, que casi no cabe ni la copa (uno es más de vino en barra que de picoteo) De todos modos es un sitio al que guardo cariño.
Por precisar (ya estamos los quisquillosos, qué pesados) el vino es de Enrique Mendoza.

Antonio Lopez dijo...

güey voi xintar en casa vitoria, en les caldes, dibamos dir al puertu pero ta pesllau pela selmana, asina que vamos venos los focicos col güe esi de vitoria, a ver que pasa.
voi pidir cocretes lliquides d'eses que tantu te presten h.e h.e
un saludu dende llanera :-)

Anónimo dijo...

Nun sé si se te va arreglar, que prendieron una foguerona na Química'l Nalón y nun debe ser pa facer el güe. Tenéi cuidáu, nun vos afoguéis.

Fartones dijo...

Jorge
Enantes del arreglu taba perprestoso, sitiu y chigre de tola vida. Dempues del arreglu, pa picar en mesina ta bien, en lo de la barra toi contigo, eso si..piquiñina de coyones

Antonio
Como diz Jorge, el güe esi, si te güel a naftalina nun ye porque tuviere nel armariu. Como la foguerona foi a partir de les 18:00 supongo que podries xintalo...ya nos contaras.

Antonio Lopez dijo...

ya de vuelta, y de momentu como un paisanu.
el güe nun golia a naftalina, el menu de güe son 55 eur, güe pa dos, ensalada y pataquinas frites, vinu y postre.
el güe pertienru pero faltabai sabor, nun me convencio, pero prestome porque taba esfamiau de carnona.
ah, les cocretes nun me prestaron, esta vegada taben templaes per dientro h.e h.e, lliquedes taben, pero insipides tamien, les verdures a la parrilla perbonas, de lo meyor de la xintada.
esperaba mas del sitiu

Fartones dijo...

Antonio
prestame que nun xintares ocn naftalina, menos mal. Del sitiu, la verda, como dixe nel blogue tando Les Viñes tan cerca, solo me quedaba saber como diba lo del güe y veo que nun mui alla. Lo que mos presto a nosotros fueron los esparragos trigueros y a ti les verdures, polo que veo ye lo d'ellos. Les crocretes a mi prestaronme, nun tendrien el dia tampoco. Los segundos foi lo que nin fu nin fa y ye lo que suel prestar mas de una xinta, a ti col güe pasote lo mesmo, o seya, que pa prebar bien, pero podemos pasar paxina...eso si, el sitiu tien potencial, a ver si-y lu saquen!

Antonio Lopez dijo...

el güe del monton.
el bacallau nun lu tastie, pero tenia bona pinta.
el arroz de la casa con trigueros y setes, tenia abondo setes y riques, pero faltabai fuerza al arroz.
los postres perbonos.
el sitiu tien potencial, abondo, porque saber saben facer les coses, pero nun ta afinau del todo.
ahora ta prestoso y afayadizu, pasamos un ratu perprestoso xunto la chimenea.
yo volvere otra vegada ;-) de veranin a la terracina