jueves, 25 de junio de 2009

Fuente la Lloba (H.uentes-Piloña) por Pululanta


Ah!! Fuenta la Lloba, gran sitiu, si señor. Veo que vos presto tanto como a nosotros, tamien podeis entruga-y a Huanho :-). Esti ye l'enllaz al mio post

Esta vez toca una de celebraciones. Como nos encanta la comida japonesa teníamos ganas de probar el único lugar que prepara cocina “auténticamente japonesa” en Asturias según dicen los entendidos en el tema. El sitio merece la pena ya sólo por el emplazamiento privilegiado en el se encuentra, en lo alto del monte (donde se acaba el mundo a la derecha) con unas vistas impresionantes al macizo del Sueve y con el valle de Borines a tus pies. Llegar allí es un autentico regalo después del trayecto en coche por la estrecha caleya llena de curvas que se origina en la carreterina que une L'Infiestu con Colunga. Como estábamos de celebración no nos paramos a sacar muchas fotos, así que el reportaje grafico queda para otra vez ;-)
Una vez que alcanzas a llegar, las sensaciones agradables empiezan cuando atraviesas el pequeño puente de madera sobre el jardín japonés montado allí arriba (de esos de la arena y el rastrillin). Se respira tranquilidad por todas partes y el trato de los que lo llevan es exquisito desde la llegada, lo que hace que te sientas como en casa.
Para meternos más en el ambiente y aumentar la sensación de estar en pleno Japón elegimos el Tatami, situado en la terraza cerrada por una impresionante cristalera sobre el valle.
Después de dejar los zapatos en la entrada nos “acomodamos” (ejem) en el tatami, y enseguida llegó el aperitivo, un caldo ligero con sabor a verduras. Aunque la sopa no es lo mío tengo que reconocer que estaba bastante bueno.
La comida siempre consiste en un menú cerrado con dos platos fijos y otros dos que varían según la temporada. En primer lugar Keiichi, uno de los dueños, nos sirvió el Tofu rebozado (una especie de yogur de soja) con una salsa a base de gengibre y algas aromáticas. Su textura es suave y cremosa, lo que contrastaba con el crujiente del rebozado. Al truchi le pareció un poco soso al principio, pero una vez acostumbrados a los palillos y mezclando bien el tofu con la salsa, estaba perfecto.
Después llegó la carne, era lomo de cerdo con un empanado crujiente por fuera y tierno por dentro y una salsilla de soja muy buena. A continuación trajeron el sushi (semeya 1), hecho a base de gambas, salmón, cangrejo, huevas de trucha y lo más sorprendente, el de tortilla de patata. Venia acompañado de salsa de soja y una pequeña cantidad de salsa verde picante (wasabi) que le da un toque alegre al arroz, pero hay que tener cuidado con no pasarse.
Por ultimo, un “fijo”: las verduras en tempura (harina japonesa especial, muy blanca y fina). Se acompañan de una salsa a base de soja, azúcar y otros muchos ingredientes.
Cuando llego el momento del postre solo quedaba hueco para el helado de té verde, que sorprende porque no tiene un sabor dulce como se podría esperar.
Para acompañar tanto manjar non dejamos recomendar un Enate blanco Chardonnay-234 que estaba de miedo y queda fichado para repetir en otro momento. Todo por 75€ los dos.
Al final, el conjunto de una comida deliciosa y diferente, un marco incomparable y la agradable compañía de Keiichi, persona que transmite serenidad con cada uno de sus movimientos, hacen la experiencia difícil de olvidar y perfecta para una ocasión especial.

22 comentarios:

Fartones dijo...

Amas de too, el preciu ye impresionante pal sitiu y lo que xintes. Xintar nel tatami tamien ye especial y sobre too, too calmo, ensin prieses :-)

Candasu dijo...

Tengo unes semeyes allí n´el añu 2005 con todo el paisaje nevau que son pa meter miedo...Precioso y cuánto lo echo de menos.
La comida, de les meyores que ficimos y non solo eso sino que quedamos a dormir y ye uno de los meyores recuerdos que tengo.
Gracies por manteneme cerca de la realidá.(Güei tocará escuchar "Llonxana" viendo semeyes...)

Antonio Lopez dijo...

ya me habia olvidado de este sitio.
acabo de llamar porque igual me escapaba mañana para comer, pero esta cerrado hasta el dia 9 de julio por reformas en la cocina.
creo que pronto lo conocere ;-)
promete :-)

Fartones dijo...

Candasu
Menos mal qu'ente toos tenemoste informau, asina me presta que tes vivu y aguanta Candasu, aguanta!!

Antonio
Nun lun conoces? pues porque zarren munchu, que si folgances de dos meses, que si cocina tranca, en fin, intentailo agora que podeis!!

Fartones dijo...

Pululanta
Agora que lo pienso, lo de la tortiella de pataques nun me toco a mi...que tal taba la tortiella col suxi? (como la "sh" inglesa suena igual que la "x" asturiana, acabo inventar un pallabru nuevu)

Fartones dijo...

Candasu
escaecioseme..."yes pa mios oyos tan tuyos, amante llume llonxana, fueu de besar perselinu y señarda que me llama..." grandes Llan de Cubel, grandes!!!

compangu dijo...

Cagon tó, como sois los de ciencies.
Tener que venir unu de lletres pa poneivos un enllaz como tien que ponese.

Non atopé el canciu qui dicís, pero de xuru que esti vos presta:

RIGU ESVA

(pa tí, Teje)

Fartones dijo...

ehi tamos Compangu!! "au tan los mios asturianos" ;-)

Sibaritastur dijo...

tengo muchisimas ganas de ir, pero por lo que leo, no hay demasiada salsa de soja en todos los platos?

Antonio Lopez dijo...

ye xapones sibarita h.e h.e, lo raro sedria que pusieren salsa cabrales ;-)

Antonio Lopez dijo...

por ciertu, la banda sonora del blogue presta :-)

Sibaritastur dijo...

me caguen to lo que se menea Lolo, lo digo porque me parece demasiado, el mismo sabor de salsa pa to los platos, muy monótono no?, lo decia por eso. Era como preguntar, no os resultó cnsino ese detalle?. Como digo iré en cuanto pueda.

Fartones dijo...

h.a h.a h.a
Sibarita, nun ye cansao, porque la soxa nun te la ponen nel platu. Ponentela aparte nun cuenqu pa que tu moyes si quies el suxi o non. Yo suelo poner nel cuencu la soxa col wasabi, revolvelo y dempues moyar el suxi, y si nun quies moyar, pues nun moyes. La cuestion ye que ellos usen la soxa como'l sal nuesu y ensin ello pue tar too un poco sosu :-)
Merez la pena dir, sobre too en dies como güei que ta perguapo. Nos marchamos agora pal Molin de Mingo, xintaremos bien, al aire llibre y amas la peque ve animalinos :-)

Jorge Díez dijo...

Cuidadín, que les pites tan contaes. (Y toi pensando más en ti que na neña, fartón)
Prestosu llugar esi Molín ;-)

Fartones dijo...

Cagüen los pitos del Molin, tenien hasta numberu y nun pude cazar dengunu pa casa!!...too mui rico y dempues al mini-zoo esi de Cangues, que dia!!

Pululanta dijo...

Farton

Pues lo de la tortiella me hizo gracia por lo del guiño a la mezcla cultural, pero que quieres que te diga, para "suxi" el de gambitas y para tortiella la del chigre... juntos no me pegaban mucho.

Sibarita

Pues dicho asi todo seguido suena a mucha soja, pero cada salsa llevaba mezcladas especias diferentes y parecian salsas totalmente distintas. Luego esta el wasabi, que ya es otra cosa...

Sibaritastur dijo...

puluulanta,muchas gracias,ya me has aclarado lo que quería saber.otra cuestión,no es un poco incómodo comer en suelo?,pienso en mi espalda y...,se puede comer en mesa no?.

Fartones dijo...

Pululanta
Ya me paecia a mi que pataques con arroz....

Sibarita
De tatami solo tienen una mesa de 2-4, que ye la que mas se pide, el restu, anque nun son munches, son de "silla". Hai qu'acutar siempre con tiempu, vayas a sentate onde vayas a sentate ;-)

compangu dijo...

Candasu,

Por si te apetez ver más semeyes (na chico, que empeñeme en facete ñuagar):

LOS FAYEOS DE MAYO

Les lluces de la ciudá
llíndienme cabo la mar
hasta la playa balera
onde'l carbón y l'arena
s'abracen una vez más.

El presente queda atrás,
presu del atapecer.
Pasen sieglos nun momentu,
y oigo, como nun llamentu,
la voz de la soledá.

Andarina, vienes tarde,
andarina, vienes tarde
vistida de sol y orbayu;
traes oro, y plata traes
a los fayeos de mayo.

Pente ñubes de robín
siento l'alma mineral,
trabayada en desengaños,
apagada como'l faro
d'una mar d'escoria gris.

Fatigáu del camín,
engurriáu pol bramar
d'innumerables hibiernos,
suaño los díes eternos,
espierto en nueches sin fin.

Andarina, vienes tarde,
andarina, vienes tarde
esllumando como'l rayu.
Risca l'alba d'esmeralda
pelos fayeos de mayo.

Pente calles de cristal
trona'l cantu del nordés
con palabres de poeta,
evocándome una idea,
tresportándome al llugar

onde ñaguo por volver,
ente los montes del sur,
onde vuela'l sitiu míu.
Onde too tien sentíu.
Onde soi quien quiero ser.

Andarina, vienes tarde,
andarina, vienes tarde
endolcada nel to cantu.
Yá relluma la rosada
pelos fayeos de mayo.

Cuántes promeses traxeras
con aquella primavera,
y marcharon col verano.
Llevóme la vida entera
regresar a la to vera
y a los fayeos de mayo.

Andarina, vienes tarde,
andarina, vienes tarde
vistida de sol y orbayu.
Yá ye tiempu que descanse
so los fayeos de mayo.

Andarina, vienes tarde,
andarina, vienes tarde
esllumando como'l rayu.
Risca l'alba d'esmeralda
pelos fayeos de mayo

Fartones dijo...

Eso Compangu, tu da-y caña al probe!. Otros grandes del folk asturianu estos de Felpeyu, una pena.

Pululanta dijo...

Jaja!! Pues si, el Tatami está en la zona de las mejoras vistas y al princio mola la pijada de comer a lo japonés, pero a la larga no sabes debajo de qué rodilla te toca meter el pie... Total, esta vez pasó porque era la primera vez que ibamos, pero la siguiente visita ¡de cabeza a la silla!

Fartones dijo...

Pues a mi prestame munchu eso del tatami. Da-y un toque y a mi nun me cansa, debieron ser los años que fice yudo :-)