lunes, 15 de junio de 2009

La Posada de Somio (Somio-Xixon)




Pa dellos de vosotros que dalguna vegada fuisteis xovenes la referencia pa saber u ta La Posada de Somio ye'l Xardin, el botanicu non, l'otru, el de la musica. La Posada ta pegando con el. Nun me doi cuenta d'esta Quintana, quiciabes porque de guah.e diba al Xardin pensando n'otres coses que non lo guapes que yeren les cases. La cuestion ye que n'una facienda abondo grande arreglaron esta quintana o corte (vete saber lo que yera) pa dexala n'un restaurante grande, pero bien dispuestu. Rusticu per tolos llaos onde abunda la piedra y les vigues de maera. Fuera tienen un corredor abiertu que permite xintar con esi amestu de fuera y dientru. Vamos, que'l chigre tien rincones afayaizos anque'l comedor principal (de non fumadores) nun ye que lo cumpla, mas que na porque ye tan grande que hai munchu ruidu, pero nun ta mal. Pa los de los neños, na mayor parte nun se fuma y amas ta preparao pa ellos, tienen trones y notase que les camareres tan avezaes de tratar con ellos, hasta salimos d'elli con un par de piruletes :-) (polo menos les que nos tocaron a nos taben d'ello).
De la xinta, entamamos con una ensalada de xamon ibericu (semeya un). La verda que mui rica, el xamon yera bono y eso notose. El contrapuntu col tomatin y la llechuguina, fresquinos daben-y al platu un toque prestosu. De segundos yo tireme pol sollombu de xata a la parrilla (semeya tres) cola compaña de unes setines, y una pataquina asada con mantega. Sollombu de calida, preparau como a mi me presta, vuelta y vuelta. Bona pieza que prebe a cortar col enves del cuchiellu y corto sola de sele que taba. Prestome munchu. Pel otru llau de la mesa pidiose un bacallau braseau. Los bacallaos suponense una especialida de la casa, pero esti polo menos nun fue'l casu. Bona pieza y bien de puntu, acompañau con unes pataquines a la panadera, entovia asina, el bichu dexonos indiferentes, insipidu magar que taba abondo salau. En fin, que nin bonu, nin malu, desabase xintar y ya ta.
Tola comida ficimosla con un Quinta de Tarsus crianza 2006, que taba rico, pero recordabalu mas bono. Hai que dicir que tenia un gran preciu pa ser un chigre, unos 15€ la botella.
Como siempre nun llegamos a los postres y mas porque a la peque a eses altures ya nun hai quien la tea sentada h.e, h.e asina que los cafetinos tomamoslos na terracina de fuera.
Bon sitiu, de raciones grandes pero con calida, nel que les carnes siguen siendo la estrella. La cuenta nun llego a 35€ persona, polo que podemos falar d'un bon preciu. Si nun lu conoceis, que vos preste!

15 comentarios:

Caleyeru dijo...

Hace mucho tiempo que no paso por allí pero la verdad es que tengo buenos recuerdos de ese restaurante: buena comida y un local muy agradable. Nada memorable con mayúsculas, al menos para mí, pero sí es un buen sitio.

--
Caleyeru (AKA Bond)

Fartones dijo...

Caleyeru/Bond
Toi contigo, ye una bona descripcion :-)

Antonio Lopez dijo...

yo como nun foi al xardin de guah.e ando un pocu despistau h.e h.e, pero dexuru qu'arribo :-)
pa dir agora nel branu a xintar carnona tien bona pinta, los pexes dexamoslos pa otros chigres ;-)

Fartones dijo...

Antonio
Lo que suel pasar munchu pa les meses ye carne pa facer a la piedra. Yo prefiero que me la den fecha, pero eso de la piedra ente collacios tien su coña :-)

Fartones dijo...

y si, de pexes equi va ser que non :-)

pululante dijo...

Muy buen sitio. Siempre que fuí me quedé muy a gusto, incluso cuando comí pescado :-)
El sitio además está bien decorado y tiene la terraza afuera con un prau del que supongo que disfrutaría la peque.

Fartones dijo...

Como una enana, hai que lo dicir too, esfruto del prau mentantu tomabemos los cafes :-)

Manu dijo...

Coño, Fartón, non te imaginaba yo pol Jardín. Creí que a los más jóvenes y a no os había tocao.

En cuanto al restaurante, la verdá ye que no lu conozco y hasta esti post no tenía ninguna referencia. Habrá que dir velu.

Fartones dijo...

home Manu, cuantu tiempu!. Pues al Xardin xubia de vegada'n vegada anque yo yera mas de Tik y de los chigres d'alrodiu, ya sabes, de Casa Arturo, Txoko Txiki y estos, en fin, que tiempos. Al Xardin de tardi'n tardi, pero xubia...gracies polo de xoven h.e h.e :-)

Anónimo dijo...

Una maravilla es Sariegu. El secreto mejor guardado de la Fartones family. Preciosos valles, tranquilidad, aire limpio y sano, sin contaminación, sin prisas, rodeados del verde de las praderas y los arboles. Una pasada.

Y ahora que conocemos la zona y tú secreto, que no es otro que el concejo,......................................... Y SIDRA PACHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Muchas gracias por todo. Un abrazo a los cuatro.

Guaje

Fartones dijo...

Pachu va ser miticu a partir d'agora :-)
Ya sabeis onde teneis la casa guah.e, perqui tamos. Un abrazu pa los dos+"x" ;-)

Jorge Díez dijo...

Cuidáu col Guaje, que bebe él solu too lo del llagar.

Encima este fue de los que no se quemó, me parece.

Fartones dijo...

Si, si, nun lu fai mal, menos mal que lu paramos, que nun hai sidre na Comarca pa el!!.

Fartones dijo...

Na siguienti cita ya vos enseño un poco mas del conceyu. Teo de promocionavoslu un poco ;-)

Jorge Díez dijo...

Eso está hecho. Me parece que ganas no faltan.