domingo, 23 de agosto de 2009

La Jaula de Oro (Ajuy-Forteventura)





Ye lo que tien agostu, les aventures farturiles son mas bien per fuera de casa. Les nueses per Forteventura nun tienen comparanza coles de Pululante, pero si que prebamos dos sitios con sorprendente resultau. Dempues de munchos dies de sol, playa-piscina, descidmosnos a alquilar un cochucu pa dar unes vueltes per la iala y, de pasu, si podiemos xintar per delgun llau fuera del T.I, pues meyor. Por ciertu que tenien bon buffet pa lo que un ta veza a alcontrar perhi, pero facia falta un cambiu de tastios. El primer dia de vueltes dionos la hora de xintar en Ajuy, un puertin pesqueru con playa conociu, pero un plizcu apartau del turismu (semeya un). Na mesma playina teniemos un chigrucu con bona pinta y na terracina que nos sentamos a esfrutar del dia. Ya nos entamo a sorprender la bona atencion d'un chigre en primera llinea de playa y en Forteventura n'Agostu, entamaba bien la cosa, mas cuando l'aceite que tenien preparau en toles meses yera curiosin (semeya 2) y tovia mas en llegando un poco de mojo colorau de detalle de la casa. Dexamosnos aconseyar por pexes fresquinos y traxeonnos fogonero (gallu) a la plancha, racion enorme que pidimos por nun tener espines pa que la piquiñina xintare y que terminamos xintando ente toos. Mui ricu, solo plancha, llimon y un plizcu de bon aceite con unes fueyes de llechuga, tomate y les papes arrugaes d'estos llares (semeya tres). Cola mesa compaña del gallu llego la "fula" y nun vos meto nenguna si vos digo que yera frita. Curiosa manera de preparar un pexe enteru y d'esti tamañu, qu'ensin embargu taba nel so puntu de xugosin (semeya 4). Por ciertu, debe ser endemicu de la zona porque nun alcuentru un nome asturianu. Tolos pexes fresquinos a nun poder mas, anque notase que'l tastu que yos-dexa esta parte del atlanticu nun yel mesmu que la nuesa. Vamos, que tienen un tastu munchu mas sele del que tamos avezaos, ensin llegar a ser la "llangosta del caribe" tiren a insipidos por naturaleza. La compaña de la xinta fiximosla con dos medies botelles de La Geria blancu de Llanzarote 2006 (que nun se pa que pido medies botelles si se que voi beber una entera) que nun ye'l blancu que mas me presta d'esa islina (a mi'l que me presta ye'l Bermejo, y'l guinguian que mos dieron en Corralejo al dia siguiente) pero que nun taba nada mal. Y, n'estes pidimos la cuenta (a sumar pan, zumu y un par de cafes con xelo)....nun vos lo vais creer pero fueron 39,5€...too. Si'n vez de medies botelles pidola entera hasta baxa'l preciu. En fin, de volver a Forteventura, repetimos, prestosu sitiu (pa mi que llevau por un vascu, mas que na poles banderes del Athletic qu'habia dientro), bona comida a bon preciu.

11 comentarios:

Zuhur dijo...

Hola D. Fartón, ¡cómo se cuida!! y hace pero muy requetebién, las vacaciones son para disfrutarlas.
Recuerdo con gratísimo placer el sabor de unas auténticas "papas arrugás" con su "mojo picón". WaW!!

He estado intentando localizar la identitificación de la fula y debe ser un pez bastante normal tanto por el archipélago canario, como por el de las Azores, pero por el Cantábrico no debe de ser frecuente.

Por lo visto lo que tan opíramente degustó fue una sabrosísima Chromis limbata.
Felicidades.

Fartones dijo...

Pues si Don Zuhur, pa eso tan, y dende llueu si'l mojo ta rico, como n'esti casu, les papes tan de muerte.
Gracies pola informacion de la "fula", tamien mire perhi y, claro nel cantabricu nun debe dase, colo que nun hai manera de asocialo con un pexe conocidu, la verda que taben los dos frescos a nun poder mas.

Toni dijo...

Tuve también el añu pasau por Fuerteventura. ¡Qué ricos tan los pescaos con papas y mojo!.

Aunque tamién hay algún garito pa flipar.

Fartones dijo...

Toni
Lleyera esi comentariu tuyu y la verda ye que nun tabemos na animaos a xintar "especial" perlli, amas que la compañia infantil-terremoto, nun invita a eses coses. Francamente, fiximos dos xintaes fuera de "casa" en un par de chigres y salieron perbien :-)

Jorge Díez dijo...

Fartones, tiene mérito que encontrases algo tan apañado en ese entorno turístico. Enhorabuena.

Desde luego, tiene muy buena pinta, desde la vista a la cuenta, además de los platos.

Fartones dijo...

Pues su que tuvimos suerte, si. La playa d'ajuy ye playa-puertu de barques (que nun barcos) de baxura. Pexes frescos, raciones grandes y preparacion cenciella. La verda ye que nun miramos los precios de carta y la cuenta dexonos impresionaos porque taba too perbono.

Sibaritastur dijo...

Menudo lujo comer en la playa en un pueblo apartado, por ese dinero y ademas bien. Esa foto 4, no es parecido al rey o al virrey o quizás a la palometa roja?

compangu dijo...

Es cierto que los pescados en Canarias tienen un sabor más suave, menos marcado. Y eso lo suplen con unos acompañamientos acojonantes (papas, tomates, gofio, mojos).
Por cierto, yo antes de ir creía que sólo existía el mojo picón, por aquello de la rica salsa canaria. Y cuando descubrí la variedad que había, volví a darme cuenta, otra vez, de lo infinita que es mi ignorancia.

Fartones dijo...

Sibarita
Pues mira que puede que vayas tener razon, lo que pasa que tanto'l tastiu mas sele como'l preparau fritu, nun dabemos col pexe. Como diz Compangu, d'ehi salses y demas que ponen pa facer compaña, si quies. Pero pola pista y, viendo que les fules normales son blanques o prietes, guete n'Internet "fula roja" por si habia y...hai y ye birrei. El tastiu, en verda que ye rico, pero diferente al que tamos avezaos perqui.

pululante dijo...

Después de unos días de asueto por otras latitudes, puedo dar fe de que efectivamente la "llangosta del caribe" es muy insípida :-P

PD. Gracias a D. Zuhur por sus comentarios al artículo anterior sobre Menorca. No había tenido aun ocasión de contestar.

Fartones dijo...

Si, insipida si, pero grande asgaya :-)