miércoles, 3 de septiembre de 2008

Casa Conrado (Uvieu)

Hola, ya toi equi de nuevo, finaronse les vacaciones, acabose'l folgar y entamen les xintaes profesionales (d'ehi la falta de semeyes) que, por ciertu, nun teo tantes, solo de vegada en vegada, mal pensaos que sois. Esta vegada toca Casa Conrado, un miticu de la hosteleria uvieina, vamos, un clasicu y pa dase cuenta nun hai mas qu'entrar pela puerta. La decoracion nun ye de les mies, demasio clasica, recargada, en fin, de los años 60. Los camareros van "empingüinaos" y tamien son clasicos (vamos dellos son xovenes, pero equi hai dinosaurios, vos lo digo'n serio). Otru detalle de que quedaron nos 60 ye'l aperitivu de la casa, nun se, pero un sitiu como esti nun te pue poner nel centru la mesa unos biscotes de "philadelphia" con dalgo colorao enriba (probablemente mermelada), o se da bien o nun se da, esto n'un chigre ye aceptable, camentable y prestoso, pero equi, nun pega. Yo solo faigo estes critiques con esti tipu de restaurantes, ya sabeis, pero lo que nun pue dicir ye que xintare mal. D'entamu, pa compartir, anchoes de la casa con salmorejo, perbones, col puntu sal xustu, con un tastiu sele y perricu. Del pulpu, que tamien cayo pa compartir, pue dicir que se dexaba xintar, pero que taba un pucuñin duru, meyorable. Preparacion de tola vida, con pimenton y pataques cocies, nun pidais pulpu, hai chigres onde te lu preparen meyor y de xuru qu'equi tienen coses meyores, pero ye que lui camento'l camareru y ya sabeis como son eses coses. Nos segundos el nivel volvio al de les anchoes, polo menos lo mio. Como entovia queden unos dies de costera hai qu'aprovechalo, asina que troncu bonitu con pisto. Tradicional, mui tradicional la preparacion, pero con muncha mano, ye dificil qu'un troncu quede xugosin y esti quedo, ya que lu dexaron tirando a crudu por dientro, pa mi perfectu, muncha xente de xuru que lu manda a los toriles pa que-y lu pasen un poco mas. Yo esperaba mas amestu col pistu, pero'l pistu taba n'un llau del platu, digamos que'l bonitu per un llau y'l pisto a la so bola, pero lo importante ye que taba bono. De compaña Emilio Moro Crianza 2005 (esti Emilio, siempre tan ambale y educau ne mesa!). La cuenta, nin idega, nun paso por mi, pero baratu'l sitiu nun ye, caro tampoco me parecio (bonitu 19€, Emilio Moro 24€, lo normal a esti nivel). En fin, dir cola parexina pa mi non (agora pa gustos hai colores y edades tamien), pero pa eventos d'estos ye, como diz Rubenin, xugar a la italiana, si nun ganes, empates y siempre vas pa casa con un bon resultau. Hala, otru dia mas, besinos pa toos/toes

29 comentarios:

Antonio Lopez dijo...

nunca fui, pero oi mucho hablar del sitio.
yo a no ser que vaya invitao en una de esas, nunca ire, digamos que no es mi estilo, y por ese precio como igual o mejor en muchos sitios.
farton, te deje un comentario en el post anterior del noceu.
un saludo y a currar un poquitin hasta el año que viene jeje
ah, lo del aperitivo sin comentarios, me hace mucha gracia ver venir un camarero con ese traje con un par de aperitivos de esos jejeje

Fartones dijo...

como digo yo, ca cosa tien el so momentu, del mio estilu tampoco ye, pero eso nun quier dicir que se coma mal, nin munchu menos.
Ya vi'l bilordiu, llegame un correu cada vegada que se fai un, asina ye mas facil contestar a la xente. Gracies.

Antonio Lopez dijo...

hoy na mas salir del curro arranco pa tierra astur colloto a las jornadas de la xata asturiana.
a ver como va el negocio y si nos tratan bien como siempre.
ya os contare.
me parecen muy util este tipo de jornadas que hacen cada poco, para dar a conocer a la gente cosas nuestras que muuucha gente de aqui ni saben que existen, oveja xalda, gochu astur-celta etc etc.
ya se podian animar mas restaurantes asturianos a tirar un poco mas y promocionar lo nuestro.
un saludo

Anónimo dijo...

Llevo toda la vida yendo a conrado y jamas comí mal,valdrá más un restaurante de un nivel alto,de toda la vida y clásico,que uno moderno que ni fu ni fa.Antonio tu me parece a mi que ni moderno ni clásico,a todo el mundo que le guste la gastronomía pasar por conrado es indispensable.Por cierto queso "philadelphia" me extraña sinceramente y mucho.

Antonio Lopez dijo...

comedorybebedor
yo no se si hago fu o fa, si clasico o moderno, o si subo o bajo, y me da igual, se lo que me gusta a mi y no sentencio que sea lo mejor ni lo peor, solo son MIS gustos y en base a ellos doy mi humilde opinon.
sentencias que a todo el que le guste la gastronomia pasar por conrado es indispensable, ok, y si no pasas es que no te gusta la gastronomia???
me hacen gracia esas verdades absolutas, esos echos totalmente objetivos como este que sentencias,
yo no voy a conrado por la sencilla razon de que por desgracia no me sobra el dinero, y tengo pendientes como 50 sitios mas atractivos gastronomicamente para mi y mi señora que la santa casa de el señor conrado.
me alegro que tu disfrutes como un enano alli, seguro que se come divinamente, pero has de entender que en esto del comer las personas somos muy distintas y cada uno disfruta con unas cosas, platos, sitios, ambientes, gente y formas de comer.
por suerte en este mundo hay sitio para todos y no por ello a unos les gusta la gastronomia mas que a otros.
un saludo

Fartones dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Fartones dijo...

Bones tardes comedorybebedor. A mi prestariame abondo que la xente nun s'enfadare con estes coses. Vamos ver, per un llau, ca un tien los sos gustos, ca 2 ye un piragua y'l señor Antonio nun se mete con naide y bien respetuoso que ye colos demas (entra n'otros blogues, por favor). Per otru llau, o yo nun me faigo entender, cosa mas que probable o nun entiendo'l "pique". Onde punxe que xinte mal? en dengun sitiu, verda?. Pa gustos hai colores, a mi, no personal, Casa Conrado nun me va, simplemente nun m'alcontre nel sitiu, nun me paecio afayaizu. Y eso ye pa mi, la mio opinion, que nin sienta catedra nin na, ca un que faiga lo que quiera. Porque nun foi afayaizu pa mi? pues pola decoracion, l'estilu, los detalles...no profesional, pue que vuelva, anque hai sitios meyores. Lo del aperitivu, pena de semeya pa que lo vieras...que nun ye normal? a mi tamien m'extraño y eso punxe, nun pega, de xuru que nun ye lo habitual, pero oye, podria ser "San Millan". Venga, toos tranquilos, esto ye pa disfrutar y si esa ye la to filosofia, afayate, pero si vas ser agresivu cola xente, meyor busques otros blogues.

Antonio Lopez dijo...

desde esta tarde ya furrula la pagina del noceu, por si a alguien le interesa
http://www.elnoceu.com

Antonio Lopez dijo...

farton y al resto jeje
este domingo en solis, no esta en tu pueblo, pero por poco, esta un poco antes de llegar a cancienes desde posada, hay una fiesta y demas, bueno, a lo importante, es la VII gran corderada a la estaca, son 25 y el menu es cordero a la estaca, ensalada celestial, arroz con leche pan y cafe, es a partir de las 14:00 y lo svales se pueden comprar en la parrilla los manjares, en solis mismo, se ve perfectamente yendo por la carretera, un al poco de acabar de bajar la miranda.
yo ya tengo los vales :-)
si no llueve puede tar muy guapo

Fartones dijo...

jaja, ya se onde ta Solis home!. Gracies pol avisu, voi tar por casa mios pas el domingu, al menos un ratin, asina que, si nun llueve, igual m'arimo perhi

Anónimo dijo...

Pues mira que yo lo tengo apuntado como una futurible visita. Pero deseada, como los hijos.

Sin entrar en el tema del obsequio de aperitivo, si que creo, que en algunos restaurantes "fallamos" nosotros. Me explico. Hay veces que un restaurante borda 10 de sus 20 platos, y es por lo que tiene gran fama. Puede que lleguemos nosotros y no sepamos combinar un gran menú con sus platos más importantes.

Me da la sensación de que CASA CONRADO es un gran restaurante como lo pueda ser CASA VICTOR en Gijón, pero seguro que "caro". Menos de 60€ persona con vino lo veo didícil.

Un abrazo.


ANTONIO.

No te tomes nada personal, lo diga quien lo diga, en internet funcionan así las cosas.

No te doro la pildora si te digo que eres un gran compañero, y que lo que más admiro de ti es tu gran sentido del humor y tu personalidad. Yo contigo gano un amigo. Los enemigos para otros.

Antonio Lopez dijo...

la explicacion de solis no era pa ti farton jeje, era mas bien pa otros que pudieran no saber donde esta eso.
guaje, gracias por tus palabras, yo no me tomo nada personal, me lo tomo con sentido del humor, como creo que hay que tomarse las cosas, cierto es tambien que en estos mundos soy un poc novatillo pero ya veo como funcionan las cosas jeje.
a ver cuando nos juntamos un dia y tomamos unas sidrinas hombre tod@s los uqe nos animemos, yo en un pradin tomando unas sidras, hablando de comer y con el farton falando como el sabe es que lloro jejeje, nadie sabe tocar la gaita???;-))

Antonio Lopez dijo...

farton
conoces casa laureano, en posada, un chigrin muy muy viejo, a la salida de posada yendo pa aviles, tiene un cartel de esos de estanco.
creo que se come ahi de miedo, como antes, ando loco por ir, y no conozco a nadie que lo conozca y solo encontre una opinion
http://www.enciclopediadegastronomia.es/restaurantes/guia-de-asturias-20052006/casas-de-comidas/restaurante-casa-laureano.html?pag=1
un saludo y ojala me puedas contar algo de esta mitica casa de comidas

Anónimo dijo...

Fartón,te pido disculpas por la manera que exprese mi comentario,es que me enerva la gente como el compañero que dice, no iré si no soy invitado "menuda jeta" y luego sin haber ido,como una persona sin conocer el sitio puede decir que come igual o mejor en otros sitios por el mismo precio,la verdad que me quedo alucinado.Y perdona por si te falte al respeto,Fartón en mi primer comentario.

Fartones dijo...

Venga neños!! equi paz y dempues gloria collacios. A disfrutar toos colos blogues que nun pasa na, equi tamos pa pasalo bien, non pa enfadanos. Anonimo, ties mas razon qu'un santu, por eso digo siempre que son opiniones personales y que nun siente catedra. Yo toi seguru de que col pulpu fallamos, pero fue camentau pol camareru, asina que mas bien fallo'l camareru. Casa Victor un grande qu'hai años que nun voi...teo de volver ya sina blogalo. Comdeorybebedor, yo solo espero que vos preste andar perqui y que nun vos apuñaleis unos a otros, que si non esto non presta :-)

Fartones dijo...

Antonio, a Casa Laureano recuerdo dir de guah.e, pero vamos...non como pa dicite a o b agora mesmo. Ye un de los de la axenda, agora que toi fuera de Llanera entama a prestame volver polos chigres d'elli. Lo que si me paez ye que de baratu ya nun tien na, polo menos ye lo que me dixeron. Solo ties que ver los coches de la puerta. Otru que teo na axenda ye'l Asador de la Miranda, la vegada que fui nun me presto porque nun encargamos y la comida habitual, nin fu, nin fa, pero ye que-y teo ganes al cabritu o al gochin que dixeronme que tan de muerte.

compangu dijo...

fartones,
mi visita a CASA CONRADO fue casi un año, y fue casi por una cabezonería: quería probar les fabes con almejes de allí. Había oído mucho acerca de ellas y la verdad es que están muy buenas, no son las mejores que comí, pero tienen un buen nivel. Mi mujer pidió un solomillo y, aunque no era enorme, la calidad era superior. También me gustó mucho un postre hecho con tocinillo.

Yo creo que el que vaya a CASA CONRADO tiene que saber de antemano con lo que se va a encontrar: hiperclasicismo en todo: preparaciones, servicio (trato, vestimenta...), decoración, menaje, es decir, en todo. Ahora, eso sí, con los precios muy actualizados.

Antonio Lopez dijo...

comedor y bebedor
no te lo tomes a mal hombre, y no te enerves tanto que no tiene importancia esto de los gustos.
cuando dije que no iria si no es invitado, me referia a una de esas reuniones sociales en las que a veces nos vemos metidos y "nos llevan" a sitios a comer o cenar, evidentemente no tengo nada en contra de esa santa casa e ire en esas circunstancias, y ademas me da igual ser un poco jeta, no, muy jeta, si lo soy, que lo sere, vivo encantado con ello y feliz de la vida que es de lo que se trata.
no te voy a aclarar nada mas de mis comentarios porque si no me has entendido ya no lo haras.
y por ultimo, creo que por mucho que te enerve un comentario hecho por una persona desde el total respeto y con toda la educacion del mundo, sin meterse con nadie ni ofender volunatriamente a nadie, no me parece muy adecuado o proporcionado verter sobre el un comentario que para mucha gente pudiera rozar la falta de respeto o quizas el insulto, no es mi caso, porque me parece simplemente tu opinion, la cual respeto.
un saludo a todos y a conradin tambien jeje

Antonio Lopez dijo...

farton
lo de los coches ya me fijo yo, se va cada carro alli de muuuucha pasta, no se...
lo del asador de miranda, el otro dia hablando con un paisano del tema, me dijo que el va mucho a segobia a comer cochinillo, al tipico ese que no me acuerdo como se llama, y que comio el otro dia el cochinillo alli, en la miranda, y quedo asustao de lo bueno que estaba, me dijo que el mejor que habia comido nunca, tambien me dijo que es bastante carillo, yo ni idea, pero tengo muchas ganas de probarlo tambien, a ver quien va antes jeje

Fartones dijo...

comedorybebedor, ves nun somos mala xente :-), disculpes aceptaes por tou'l mundiu.

Fartones dijo...

Compangu->gracies, creo que tu entedisteme. Yo xinte bien en Conrado, pero nun me fue'l sitiu, con esto cerramos esi tema :-)

compangu dijo...

Pues pa cambiar el tercio, a los amantes del cochinillo os recomiendo muy vivamente el ASADOR ALTO DE LA MIRANDA. Esta bueniiiiiiiiisimo.
Cierto es que no es barato, pero la materia prima tampoco lo es.
Además a Fartones y a Antonio os queda al lao.

Antonio Lopez dijo...

compangu
me alegro que tengas esa opinion, asi confirmo mas aun la opinion que tengo de ese sitio, ademas si me pilla en un dia bueno hasta casi que voy caminando jeje.
casi todos los dias paso por delante y todos los dias que paso por ahi me pongo malo y me apetece parar jeje, os imaginais lo que es eso??? :-)

Tony dijo...

Un clásico Casa Conrado. Ahí me comí yo una de las mejores lubinas de mi vida.
Lo de los coches es cierto, una de las veces que fuí a comer estaba el señor cascos (cuando era ministro) por allí. Menudo despliegue que tenían montado.

Fartones dijo...

Antonio, nun me metas priesa, pues pasar tu primero, ye que agora los mios tempos los marca una ratina de 73 cm d'altu, asina qu'a saber cuando voi :-)

Antonio Lopez dijo...

bueno, ayer corderada popular en solis.
a la estaca, un dia precioso, muy buen ambiente, un buen dia :-)
la racion muy abundante y muy rica, luego una ensalada mixta (la llamaban celestial pa vertir un poco mas jeje), arroz con leche, una racion muy abundante y rica, un bollo pan y poco mas,unas sidrinas, ah, y un cafetin, 25 eur, a mi me presto un monton, luego una siestina en el prao y nuevo jeje

Fartones dijo...

Yo pase pola nuechi, pero nun xubi al prau de la fiesta, quedamosnos tomando una botellina de sidre nos Manxares. Xente paecia qu'habia, pero al meudia nun tabemos pela zona pa dir xintar, a ver si l'añu que vien.

Antonio Lopez dijo...

farton, hace poco comi yo ahi, en los manjares, un churrasco tremendo, muy bueno, a la parrilla, muy abundante y baratin.
si puedes el año que viene vete al cordero, ademas el prao pa los guajes ta muy guapo, habia muchisimos guajes por ahi

Fartones dijo...

si home, a ver si pal añu que vien m'animo, que tien bona pinta'l tema.