lunes, 15 de febrero de 2010

La Casa'l Parque (Xixon)



Nun ye dengun secretu que la Casa'l Parque ye un de los mio chigres preferios pa dir xintar bon productu a bon preciu, pero yos-debia un post y eso lleva tiempu sobre too porque hai que dir y eso ye mas complicao.
La Cas'l Parque ta n'un sitiu tranquilu de Xixon, casi a l'altura del Molin Vieyu (el Parador) y enfrente del Parque d'Isabel la Catolica onde aparcar ye facil si nun ties mieu a que te caiga'l Molinon sobre'l coche, anque di tu que si los domingos metese la xente dientro ye que nun debe ser pa tanto, eso si, "a sustu", como diz la mio neña.
A lo que nos interesa, La Casina pa mi ye un llugar perprestosu nel que solo vamos a esfrutar del bon productu xustamente tratau, nin mas, nin menos. Pa nos dir ye complicao porque nun ye un sitiu pa neños, piquiñin y siempre enllenu xente, nun tien sitiu pa esparder, asina que, parexines con nenos piquiñinos...nun vayais a nun ser que seyen tranquilos...bono, o vosotros.
Puestos en situacion, el que lu conozca sabra que ponen manteles de verda y que ye necesario acutar. Dicho esto, vas alcontrar un restaurante con veceros fieles y atendiu famialiarmente, el pa, la ma, el fiu y la nuera encarguense d'atender al tou'l mundiu rapido y ensin agobiate.
Muncha xente tirase a coses como fabada, arroz y incluso carne (y poles cares nun debe tar malo na), pero lo nueso ye llegar y entrugar pol pexe'l dia, del que normalmente ye Marco (el fiu) el que s'encarga de rulalo.
Como la nuechi foi dura (falta entrenamientu), entamamos con una racion de cecina (por eso del sal pal cuerpu, que ye bono). Na semeya un podeis ver el tamañu de les raciones. Cecina de bona calida, bon corte, con un plizcu quesu y aceitin d'oliva del que dexen una botellina na mesa por si quies char mas. Punximonos moraos, ente lo bona que taba y les necesidades salines, tabemos pala mano.
De segundu, lo dicho: "¿que teneis güei?". Esto nun facia falta porque'l Pa ya nos cantara "rei al fornu" de la que mos dexaba la carta y eso foi lo que callo. El rei, frescu a nun poder mas que llega como tolos pexes equi, na propia bandexa'l fornu de la qu'ellos mesmos t'emplaten y desespinen na to mesa (yos-costo emplatalu porque nun habia manera de movelu ensin que se desfixera pel camin). Lo dicho, que rei, pa xintalu dos vegaes, una detras d'otra y eso que'l butiellu seguia ensin furrular al ritmu normal. Unes pataquines a la panadera, unes cebollines pochaes col fornu, un plizcu d'ayu, aceite, otro plizquin de llimon y eso colorao de la semeya ye un misteriu, pero nin tomate, nin pimientu asina que solo y-quedaba ser zanahoria puesta na mas que pa dar color ya que tastiu nun dexo (meyor). Na semeya veis el mio platu dempues de partilo. Tan entrandome unes ganes de tomar un pexe frequin agora mesmu..... Bono, too esto regao con Abadia San Campio 2008 (nun espereis la "mega carta" de vinos, pero hailos abondo pa esfrutar de la xinta), un par de cafes con xelo y un par de moscateles D.O Alicante (pa asentar, bobos) de Enrique Mendoza por 37,5€ cabeza.
Estes coses son les que te fain escaecete del sitiu piquiñin, les meses xuntes y la cantida de xente. Ah! fumase, pero nun habia naide, pero naide, fumando y nun ye la primer vegada que lo veo equi. En fin, pa gustos colores y a mi esti gustame. Ah! y almiten tickets.

14 comentarios:

eldiletante dijo...

A mi también me gusta. Lo descubrí gracias al consejo de un Fartón y ya Estuve por tres veces.Creo que dejas claro lo que es el restaurante.

Fartones dijo...

Dile
Prestame que te preste'l sitiu. Y si, nun hai mas que productu, cocina y tratu, coses cencielles con resultau sobresaliente :-)

SIBARITASTUR dijo...

que fue pa 2 personas?.como era de grande el pez?,tien buena pinta to

Fartones dijo...

sibarita
si, dos solinos que nos fuimos. El pexe yera grande y yo tuve que "faceme cargu" del mio y la meta del del otru platu...casi españo. :-)

Antonio Lopez dijo...

si señor, a esti pue dise, da fechu, va dise :-)
sin neñas eso si h.e h.e

Manu dijo...

Buen producto a buen precio y trato amable.
Pero, sitio pequeño en el que doblan las mesas todo lo que pueden, además de estar bastante juntas. Si reservas para cenar tarde es posible que tu mesa esté ocupada y te manden a tomar algo, mientras, al bar de al lado, luego sale el dueño a buscarte. Si vas a cenar pronto estás deseando terminar el café para escapar y dejar sitio, aunque no te digan nada.
Esto ocurría así, al menos hace años,los sábados noche.
Dejamos de ir y no volvimos a encontrar el momento para volver.

compangu dijo...

A pesar de todos los miedos que me da eso de pedir los fuera de carta, apuntao queda el sitio como una opción para comer pescadín del bueno, que ya sabemos que barato no se encuentra en casi ningún lao..
Me fiaré de ti... sé donde vives, jejeje.

Por cierto, el segundo párrafo: MEMORABLE.

Fartones dijo...

Antonio
Eso si, ensin neñes, tas avisau, dempues nun digas que non te lo dixe :-)

Compangu
Home, tamien pues entruga-yos a cuanto ta enantes de pedir, la verda qu'enxamas me senti tiamu equi colos precios.
Lo del Molinon, ye que ye asina, con eses obres agora mesmo da mieu :-)

Manu
Pa cenar creo que fai milenta años que nun voi. Nun te pueo dicir. Nosotros lleguemos a les 14:30 d'un domingu y taba enllenu, pero la nuesa mesina elli taba pegadina a la ventana.
Dempues, cerca les 16:00 entraron dos meses de le que taben yendose otres dos. El problema de doblar ye nun calcular bien y sobre too que la calida de la cocina baxe, pero de lo segundo nun ye'l casu y del otru nun te se dicir.
Eso si, como bien dices tampoco me paez que t'apuren pa marchar, asina que si fallen coles hores asumenlo ellos, en dengun momentu fainte sentir con eso de "venga, fuera" tan usao n'otros sitios. A mi, pa xintar polo menos paezme un sitiu bonu :-)

Fartones dijo...

Compangu
Por cietu, tu sabes nel pueblu nel que vivo, pero nun sabes llegar a casa!!! h.e h.e, que quedasti nel prau de la fiesta la cabera vegada :-)

Jorge Díez dijo...

Je, je. Problema: si Compangu sabe llegar al prau la fiesta, y en un sitio tan pequeño, ¿cuánta tardará Compangu en dar con Ca Fartones?
Incluso los peques se pueden animar, que seguro que aciertan :-)))

Fartones dijo...

H.e h.e, pa la proxima parrillada organizo una gimkana pa llegar a casa :-)

Fartones dijo...

Voi tener que pasame una selmana en Hannover, dellos fartones viaxeros con delles idees d'onde xintar?

Anónimo dijo...

Está muy bien el sitiu y el tratu pero antes de acabar ya parez que te están echándo, la gente esperándo para sentarse no la soporto. Y para comer el mejor rey a la plancha o al horno y a un magnífico precio prefiero la sidrería Casa Carril en la calle Coliseo en Nuevo Jove, frente al campu de fútbol de El Frontón. Y no digamos para un besugo o una chopa, fresco y buen precio siempre.

Fartones dijo...

Anonimu
espero que te preste esti sitiu.
Yes el segundu que me fala de les esperes y teo dicir que yo nunca lo sufri, nin eso, nin les ganes d'echate, lo que nun quier dicir que nun pase :-)
Apuntome la recomendacion de Carril. Nuevo Xove, nuevo Xove, eso ye pa onde Ca Dulce, non?