sábado, 9 de enero de 2010

Kasko (Bilbao-Bizkaia)




Bien señores, llego la cruda realida dempues de folgar unos dies cola familia, equi onde vivo llego'n forma ñeve ya qu'hai una capina curiosa d'unos 10cm nel prau, perfeuto pa llegar pingando a casa dempues d'unos bolazos colos vecinos y los nenos. Agora, ya mas calmadin de tantu trasiegu pa riba y pa baxo, voi siguir colos chigres de Bilbao. Como ya dixe, voi n'orden cronoloxicu, asina qu'agora toca Kasko, el chigre al que fuimos convidaos por una amiga bilbaina de la mio muyer.
Dempues de pasar el primer dia de pateo pela ciuda, comiendo a base de pinchos d'equi pa elli, tomando vinos y "zuritos" (cortos de cerveza), ver el centru y l'ensanche, cambiar cromos na plaza mayor y inclusu danos el luxu de dir al cine (los que nun tenies nenos piquiñinos nun entendeis estes coses) y ver "la qu'haiga", el Kasko venienos que nin pintau ya que mos pillaba nel centru de camin al hotel (que taba na parte esa de Bilbao na qu'hai qu'usar el piolet pa llegar y que llamen Begoña).
El Kasko ye un piano-bar bien puestu con una pare entera de piedrina, una barra llarga que domina la mandrecha y dellos pexes colgantes que decoren el llocal. Nel fondu la parte de piano. Una pena que siendo domingu y abondo tarde pal horariu europeu que manexen n'Euskadi (como les 22:30) nun habia naide tocando, eso si, musiquina sele pa que los pocos que tabemos elli tuvieremos bien agustin.
El chigre solo servia un menu de fin de selmana con varies opciones ente entrantes y segundos. Pola nuesa parte pidimos una ensala de gambes, con salmon afumau, vinagreta y quesu frescu (semeya un). Mui prestosa, colos ingredientes de bona calida, bon aliñu y tolos platos (esti y los siguientes) de bon tamañu. Entamemos bien, mas cuando esi dia nun tabemos a la gueta d'un mega restaurante sinon d'una bona posada onde descansar un pucuñin.
Siguimos con bacallau al pil pil pa mi (semeya dos) y rodaballu de racion pel otru llau de la mesa (semeya 3). Como podeis ver, bones raciones con bona presentacion y bona cocina. El mio bacallau taba persele, bien desalau y cola salsina a la que solo y-eche de menos un poco mas de guindillina (pero ese soi yo, que xinto la fabada con guindilla).
El rodaballu de racion taba bien llograu a la plancha, y yera un rodaballu ensin casi grasa (xeneralmente tolos pexes de granxa tienen grasa abondo), bien preparadin y nel so puntu que venia cola compaña d'unes gules.
Anque los postres venien col menu, notase que nun somos mui llambiones y comartimos una tarta de chocolate que nun taba na mal.
La carta de vinos ye piquiñina (lo esperado) y pa col menu escoyimos un Aura de Rueda 2008 que agunato'l tipu tola cena.
Serviciu agradable y atentu (tamien yeremos pocos, cosa normal en domingu), prestonos el chigre, la verda que los pasemos bien en Bilbo. El preciu del menu ye d'unos 28€/persona, lo que ta bien. Dientro de poco, pongomo col Etxanobe y fino cola aventura vasca.

14 comentarios:

Vota'l meyor blogue dijo...

Entamó la 2ª edición de "Vota'l meyor blogue". Prestaríanos que participares, pa ello, encamentámoste echa-y una güeyadina a les bases na web www.votalmeyorblogue.webcindario.com

Fartones dijo...

ya vote!!! ya ta, fecho!! :-) vote

Antonio Lopez dijo...

pues tien bonisima pinta, esa ensaladina y'l rodaballu quedes como un paisanu
coyo nota'l sitiu per si hai que xintar aforradizu per elli dalguna vegada

Jorge Díez dijo...

A la espera del que supongo gran homenaje en Etxanobe veo que lo apañasteis bien aquí.
Me sorprende la foto del bacalao. ¿No está excesivamente napado con esa salsa? Pero si os gustó, asunto resuelto.
Ahora, pillar hotel hacia Begoña, para tener que subir cargado... A quién se le ocurre ;-)

Fartones dijo...

Antonio
Ye un bon sitiu pa facer una xinta tranquila, ensin pretensiones,pero rica
Jorge
Nun te creas, yera mas bien la presentacion, nun tenia mas salsa que una poca per riba. Namas meter el tenedor ya taba ehi el bacallau, por eso digo que bones raciones.
De lo de Begoña, que quies?, paecia cerca'l centru (tabalo, pero cuesta riba) y yera nuevu y tenia SPA (totalmente necesariu pa nosotros), lo peor de too ye que l'ascensor nun furrula a la hora de vuelta, nin el metru :-(
L'Etxanobe, sensaciones alcontraes, a ver como lo blogueo pa faceme entender ;-)

Zuhur dijo...

Allô monsieur le Fartón, el escogurcio de un AC adaptor que furrula con salida de 18 V, me ha llevado de cabeza hasta la mismísima mañana del día de hoy.

Puestos al día, me alegro de su tremendo disfrute de la nieve, que según referencias, debió de caer por su zona lo suficiente como para sacar un buen partido de la situación. Esas cosas siempre dejan muy buenos recuerdos.

También me alegro de su buena experiencia respecto a la cena en el Kasko. La verdad es que desconozco, personalmente, sus prestaciones fogoneriles.

Por otra parte, me alegra mucho su plena identificación con el espíritu de este su "Bilbo"; por si no lo sabe, le informo que por esta zona somos tremendamente aficionados a ir al monte. Con su reserva de holtel en la muy ilustre República de Begoña, creo que ha cumplido, con creces, con lo que respecta a dicha afición.;-)

Para este primer reencuentro lo dejaremos así. Volveremos..., volveremos..., vamos si las circunstancias me lo permiten.

Toco madera...

Fartones dijo...

Home Don Zuhur, cuantu tiempu!. Esi ye'l problema de la tecnoloxia, hai vegaes que rompen polo mas tonto.
El chigrin ye dignu pa una paradina,nun espere Vd un Home Don Zuhur, cuantu tiempu!. Esi ye'l problema de la tecnoloxia, hai vegaes que rompen polo mas tonto. El chigrin ye dignu pa una paradina,nun espere Vd un "Zortziko", por ciertu fueron Vd y la so señora a visitar al Señor Garcia? la so señora a visitar al Señor Garcia?. ay!!la Republica de Begoña,tanto esguilar pa riba y pa baxo nun me quedaron ganes de xubir a Gaztelugatxe :-), mire qu'intentelo h.a h.a

Fartones dijo...

Por ciertu don Zuhur, tan organizando una xinta bloguera na que queremos contar cola so presencia y andaben entrugando pol so e-mail. Nos esta vegada nun podemos tar, pero si Vds s'animen a dir igual y-pillen el gustu al asuntu y vienen a otres.
Si quier contautar mandeme un correu a nast@telecable.es y ya y-lu unvio yo a Sibaritastur que ye'l que tien el marron d'organizalo esta vegada :-)

Zuhur dijo...

D. Fartón, para corroborar la sabiduría de los viejos adagios, en este caso nos referiremos al de "las desgracias nunca vienen solas".

Por rigurosa prescripción facultativa, debo de guardar durante un mes una exigente dieta macrobiótica, compensada con determinados complementos fundamentados en principios activos vegetales.

La primera quincena del próximo Febrero (D. m.), junto con la finalización de la dieta, contempla una importante fecha de aniversario que justificará el acercarnos al "Zortzi" para celebrar ambas efemérides.

No sabe cuanto le agradezco la deferencia de su invitación a la cena blogera, pero dicho lo antedicho, ni siquiera puedo permitirme el BCA (boceto de croquis de anteproyecto) respecto a la mencionada cena blogera. Creo que si las cosas nos resultan medio bien, para finales del próximo Marzo podremos lanzarnos a realizar escapadas.

Reciba un fuerte y cordial abrazo.

Fartones dijo...

Buff!! dieta!! eso pa dellos como nosotros ye duro :-) anque hai vegaes que ye necesario...veome yo enanchando'n vez d'estirando y...;-)
Otra vegada sedra don Zuhur, eso si esfrute del Zortzi en pudiendo dir

Zuhur dijo...

Ya estamos de vuelta D. Fartón.

En primer lugar quiero agradecerle la atención (sino fue descuido) de utilizar en la entrada la palabra bilbaina tal y como es del gusto de este su habitual comentarista, trisílaba.

También quiero adherirme al comentario de D. Jorge en cuanto al, para mi gusto, excesivo napado en la salsa del bacalao.

En cuanto a su gusto (respetabilísimo) respecto a la proporción de picante en la salsa pil-pil, me parece que salvo que se cocine vuecencia su propia receta, va a tener muy difícil solución en cualquier tipo de restaurante que se ajuste a las exigencias de la receta tradicional.

Antes de dar comienzo a este saludable martirio de la dieta, me marqué un bacalao confitado a la Zuhur, con guarnición de pimientos del piquillo (aunténticos lodosanos) también confitados, cuya nostalgia por la repetición me hace mucho más llevadera esta especie de sota, caballo y rey semanal; por supuesto sin el palo de copas.

Fartones dijo...

Don Zuhur!!
prestame que te tomandose la dieta con pequeños placeres, sinon, nun son llevaderes.
De les guindilles, yo toi adaptau a too y prestenme les xintaes siempre, eso si, les de la fabada y los callos nun les perdono!! :-)

Zuhur dijo...

¿ A la fabada le echa guindillas rojas ?

¡¡ J...r que poderío !!

H.e, h.e, h.e. ;-)

Fartones dijo...

Perdoneme Vd, nun diferencie coles verdes. Efeutivamente, guindilles coloraes, bono, una, nun mos pasemos. De le normales, les cayenes nun se puen controlar a nun ser que seyen caseres. Les de bote eches un dia una pa cocinar y pue que nun sepa a na y otru dia eches la mesma cantida y lo que nun tastes ye la xinta :-)