martes, 30 de marzo de 2010

Tasca Marinera El Puertu (Santisteban -Muros)



Nestos momentos, perraro, acumulenseme los chigres nuevos ensin postear, tanto mios como los de los corresponsales a quienes yos-pido disculpes de mano. De toos ellos voi poneme güei con esti sorprendente chigrucu de Santisteban ya que tamos en meta de la Selmana Santa y igual vos apetez dar una vueltina per zones de playa (cola que se nos echa encima col tiempu nun creo que vayais a bañavos, asina qu'aprovechai a xintar). Digo lo de sorprendente porque Santisteban paecia tener como referencia un que taba na entrada y que nun se como se llamaba (que prebe dos vegaes y nun me presto na) y na mas, y porque ser un chigre nun impide que pongan mantelos de verda, que seya un sitiu afayaizu puestu en piedra y con decoracion mariñana y que te pongan platos guapos. Amas d'eso xintase perbien. Nun me paez un sitiu pa guah.es pequeños, pero elli habialos mas mayores (de 6 pa riba) y anque se fume solo vi una pareyina faciendolo.
Volvamos pa tra nel tiempu, ¿como lleguemos equi?, facil, de vuelta d'un viaxe regalu a Monforte paremos porque yo fuera un par de vegaes a tomar un cafe mañaneru y goliome bien y acerte.
Yera domingu y les meses d'alrodiu taben dando-y al menu del dia casi toes, con bona pinta, pero nun tenien un pexe que me gustare nel y preferimos tirar de carta. De primeru dimos-yos a les alcachofes con xamon (semeya un), que riques, pero que riques, toi rellambiendome. Perfeutamente cocinaes nun yos-pongo dengun pero. Dafechu les alcachofes tenien un tastu impresionante y desfaciense na boca y xunto col xamon daben-yos un toque tremendu, se yo d'una qu'alcontro unes alcachofes meyores que les mies, anque sigo pensando que ye cuestion del productu, vamos, qu'a mi danme eses alacachofes y les bordo. Taben tan riques que quedaba la dulda de que fueren alcachofes de "verda", paeznos que non, pero la conserva yera d'entrugar de que tienda salio.
De segundu entruguemos pol pexe'l dia que resulto ser pixin solo preparau a la plancha (semeya dos). Tamien perbono, un tastu final a plancha impresionante. Solo'l pero de que'l pixin a la plancha "engomase" un plizcu mas de lo que ye'l pexe, agora si, si tienen estes manes pala plancha esto con una furagaña, un xargu o una chopa tienes que morrer. Solo aceite y plancha cola compaña d'un poco de llechuga y una pataquina cocia.
La verda que como llevabemos un finde de fartures nun mos apetecio mas que finar con un par de cafes con xelo. Too ello con un Prado Rey Verdejo 2008, tenemos 22€ por cabeza que nun me dolieron polo que tien que tar bien la RCP. Bono, solo por si vos apetez dir per Santisteban, que sepais que tienen bonos sitios, como'n L'Arena.

11 comentarios:

compangu dijo...

Bueno, bueno ¡qué bien me viene este sitio!

Ya sabes que entre las cosas que tenemos en común (bastantes, ahora que lo pienso) está esa querencia a L'Arena. Y no está de más saber que hay algo potente al "cruzar la ría".

Fartones dijo...

ciertu compangu, tenemos cierta zuna col Baxu Nalon. Ye un sitiu interesante, a nos prestonos munchu, con munchu potencial esa plancha (igual el pixin nun ye lo mas recomendao pa facelu asina).
Como toles selmanes santes en Muros (conceyu) son les xornaes del pixin y esti chigre participa. La mio opinion coles xornaes ye que nun son del too lo meyor pa prebar un chigre, pero claro, si te presta en meta d'unes xornaes, de xuru que de normal va gustate mas.
De los dos que teo preabos nel conceyu quedome con esti de lloñe, Casa Zoilo matome la cabera vegada que tuve y eso que diba con ganes.

Fartones dijo...

Perdon, el Puertu Chico tamien lu prebe, pero ye qu'esi nin la primer, nin la segunda vegada me presto...en fin, creo que pieslla, por algo sedra.

Anónimo dijo...

Buenas.
No sé cuánto hace que no vas a Puerto Chico, pero desde octubre tienen nueva cocina y sala, y son las chicas que estaban en la Casona de Pío, en Cudillero.
Yo coincide que tuve este fin de semana pasado y comí muy bien; tengo colgado comentario en lo del diletante, en el hilo de la Bolera.
Salud.

Avelino.

Fartones dijo...

Hola Avelino
Estupenda informacion, ves!, lo mio yeren noticies atrasaes, dixeronme que pesllaba y nun me paecio raro pa na. Fui un par o tres de vegaes, la cabera habra tres años, pero nunca resulto bien. Espero que les moces que ten agora sepan llevalo pel bon camin :-). el sitiu tien munches posibilidaes

Anónimo dijo...

Perdón, fue en Puerto Norte, no en Puerto Chico; no sé si será lo mismo. En realidad era el restaurante que antes era la Casa de la Ribera.

Un saludo.

Avelino.

Fartones dijo...

A ver si nos tamos faciendo toos un lliu. El sitiu que yo digo ye un que ta nel puertu que tien dos pisos y'l comedor taba nel de riba con vistes a la ria. Pue ser que se llamare La Casa de la Ribera primero. Ye un de color mariellu-naranxa que ta como metiu pa dientru

Unknown dijo...

Esi, esi.
Antes llamábase la Casa de la Ribera (años ha, donde estaba como cocinero Alex Sampedro, el que luego llevó los Tres Caracoles).
Ahora ye Puerto Norte, y llévenlo estas mozas que te digo; no sé cómo estaba hace un tiempo, pero ellas llévenlo desde Octubre.

Fartones dijo...

Ta bien sabelo. Yo creo que les vegaes que fui llamabase Puerto Chico, pero pues que dalguna cayera col dueñu anterior. En cualisquier casu, lo dicho, ta bien sabelo pa ver como ta'l asuntu agora, anque ya veo que ta abondo meyor de lo que taba (polo que dices, vamos)

Anónimo dijo...

En San Esteban hay un restaurante que se llama Puerto chico, nunca fué "La Casa de la Ribera", nunca pensó en cerrar,se encuentra en el espigón junto a las piscinas de agua de mar, no tiene dos pisos, y no merece que se le hagan criticas injustificadas.
Sinceramente creo que se debería de escribir con un poquito más de rigor.

Fartones dijo...

Anonimu
si sigues el filu de la conversacion veras que tamos dando-y vueltes al nome del chigre y que too queda nel que habia a la entrada de San Esteban. La memoria. ¿Que nun ye Puerto Chico?, pues na, meyor pa ellos, allegrome de que siga furrulando porque entos nin lu conozco. Lo del rigor sobrate, nun hai mas que lleer pa quien escribo (ponlo nel blogue arriba perclaro "collacios") y nun faigo publicida de naide, nin cobro por nada y al que nun y-presta lo que escribo con nun venir perqui tienlo arreglao. Dicho esto camudase el testu y puntu