miércoles, 26 de enero de 2011

Casa Anton (Cuerres - Ribeseya)




Entamo esti post con cierta sensacion d'amargor y, curiosamente, non pola cocina. Vais tener que perdoname si soi un pocu criticu, como voi selo, voi avisando de mano.
A lo que vamos, disponiemos a pasar un bon dia colo nenos y unos collacios pela zona de Ribeseya, asina que'l dia anterior acute n'un bon sitiu, recomendau por muncha xente. les dos llamesfeches, una de sabadu y otra de domingu puen resumise no siguiente: "hola, quiero acutar pa xintar mañana. Mira somos 11, pero 5 son nenos pequeños. ¿Teneis abierta la terraza?. Ye polos nenos, mas que na". La respuesta foi asina como que si, que la terraza taba abierta y tal y cual, pero igual taba mal tiempu....bono, yo nun conocia'l sitiu (solo referencies) asina que avisaos quedaben.
La cuestion ye que la mesa taba preparao nel comedor (ellos sabran el negociu que tienen) y'l comedor nun ye'l llugar mas apropiau pa tener neños y xente na terraza habia. los neños son neños y la verda que portaronse perbien, nin corrieron poles meses de los demas, nin se xubieron a na, nin rompieron na, pero son neños y glayen y xueguen y lo que nun pues ye afogalos, si a los probes hasta los teniemos metios n'una esquina ente la mesa y la pare xugando con unos coches, mentantu los mayores finabemos. Dicho esto, si atiendes una mesa con nenos ties que tener picardia. Ties que dir llevando-yos el panin, ties que dir poniendo coses de picar, etc...pa que vayan tando entretenios mentantu llega la xinta. Pero, servir a les meses que lleguen mas tarde primeru que la nuesa, nun danos nin les cartes (tuve que llevantame yo y repartiles a la xente) y tardar 35 minutos dende que nos mandaron sentanos hasta tomar nota, nun ye lo meyor.
Si lo mas importante ye enllenar un comedor ensin importate si ye'l sitiu pa que los nenos non molesten y que los pas nun temos incomodos tratando de que nun lo faigan (ya digo que na raro pa unos nenos d'ente 1 y 4 años) y tener una persona pal bar, pal comedor y de vegada'n vegada pala cocina...va ser que non, qu'eso nun ye llevar un negociu por bien que se xinte.
Dicho esto voi resumir la comida que casi se m'atraviesa:
Entamos pa toos y pa los nenos:
- ensalada de bonitu (semeya un). Rica, bien aliñada y con bonos trozos de bon bonitu de llata. Interesante entrada
- Crocretes. na de na, nin merez la pena comentales
- Ensalada d'otra cosa que nin m'alcuerdo (nun debi prebala, cometaron que taba bono)
- Escalopinos con pataques. Ricos, bon productu bien tratao
- Xamon...nun comentare porque lo que dixe primero aplica a tola atencion, nunca lu vimos pela mesa. Polo menos nun taba na cuenta tampoco.

De segundos, la xente comento que mui rico casi too. Lo que yo puedo dicir ye que'l xaragu a la plancha de la mio muyer nun valia pa na. Si llega tener mas ayu podiemos aprovechar pa sacar unes perres colos chinos que creo que-yos encanta (semeya 2), amas de tar mas pasau de la cuenta. La pieza yera bona, eso si.

El mio rau de toru enllenu de fua con pasta, taba perricu magar que'l fua habia que buscalu coles gafes de Rompetechos y'l tamañu del platu nun yera pa fartar a munchos (semeya tres).

Agora calculai, dos botelles de sidra y 4 zumos enantes d'entrar, dos botelles de Sierra Cantabria 2006 y delles botelles d'agua, ensin cafes (y ya nin m'alcuerdo si hubo dalgun postre) por mas de 42€ por cabeza adulta. Caro.

En resumen, si nun ye'l sitiu pa ellos, nun m'acutes, dimelo, prefierolo, pero nun me lleves y dempues quieras echame pa que nun vuelva. De verda, prefiero nun dir y nun date a ganar 254€ pa que m'atiendas asina y encima "sufrir" polos demas.
Atencion, bona cocina en carne y de xuru que ensin nenos salis agustu...o non, porque si llega tocate una una mesa como la nuesa al llau, igual tampoco.

20 comentarios:

Jorge Díez dijo...

Je, je, je. Si es que los cachorros de una especie tan peligrosa como la humana dan mucho "sustu" ;-)

En serio, lamento que lo pasaseis tan mal. No es de recibo. Si oriente ya empieza a tratar los negocios así en estas fechas no va a hacer falta que se pase por allí "la crisis".

Fartones dijo...

Non, la verda que ye pa que sepais que pa munchos nenos nun ye'l sitiu. Borron y cuenta nueva. Tamien te digo que taba hasta la bandera y que habia platos perbonos. Pero nosotros, que tamos avezaos n'esto de dir con neños, tuvimos la permanente sensacion de ser "persones non grates" por primera vegad en munchu tiempu y doi fe de la meyor atencion al restu de meses. A mi nun me pillen otra vegada :-)

Tony dijo...

Una pena la velada amigo mío, ya que al final me quedo con el principio del post,

"Entamo esti post con cierta sensacion d'amargor y, curiosamente, non pola cocina"

La verdad es que es una verdadera pena que lo que podía ser una buena velada se trunque por una falta de tacto del servicio.

Yo en mi caso, las veces que he visitado esa casa, no tengo queja del servicio, todo lo contrario.

Repito, una pena, ya que el local desde mi punto de vista, merece la pena ...

Tony dijo...

Le he enviado el enlace del post a Cavatappi, a ver que nos comenta, el tiene cuatro pequeñajos ...

Fartones dijo...

hola Tony,
llocal guapu y afayaizu, primera impresion realmente bona. La comida con lluces y solombres. Pero agora, igual ente selmana o un dia que nun hai naide o....nun se, el chigre taba enllenu xente, nel bar, nel comedor, na terraza (equi habia meses llibres) y nosotros. Falata total d'atencion. El que nun vengan en 35-40 minutos a atendete y cuando vienen ye pa tomar nota que tuve tentau d'entrugar que yera lo que se xintaba porque si ye poles cartes que nos dieron...y ya si ves que ye que tan hasta riba de trabayu (que taben y con dos persones namas pues...) y vamos toos igual, pero que te sirvan dos meses primero a la cara y los nenos ensin el pan na mesa....Mala, mala esperiencia y dempues con ganes d'echate porque claro, 6 adultos falando y 5 neños xugando n'esi comedor ruidu hai, pa qu'engañanos. Ensin acritud, de verda, prefiero que me digan que nun ye un "nenos friendly" y ya ta, tou'l mundiu a esfrutar.

compangu dijo...

Cuestión peliaguda la que propones, compañero.

Para salir con los guajes hay que apuntar muy bien. Yo o voy a sitios muy conocidos o no me arriesgo, porque las circunstancias (OJO, las circunstancias, no los guajes) te pueden joder la comida... y eso es lo que te pasó a ti. Ese día te podían haber dao de comer gloria bendita, que pa ti iba a ser todo "negatifo", y más cuando hiciste tú la reserva, llevaste a los colegas...

En cualquier caso, el trato que os dieron no es de recibo, esos retrasos tanto en tomaros nota como en serviros es para ponerles la cruz.
En fin, ellos verán, pero por lo que estoy viendo últimamente muchos sitios se están dando cuenta de que el perfil de clientes "padres de 30 y pico - 40 y pico con guajes" está muy al alza; y por eso están tomando medidas al respecto: zonas amplias, hinchables, cuidadoras, columpios...

Vaya turra que metí

Fartones dijo...

Pues si, compangu, esi ye'l tema. Yo apunte pol tema de la terraza y que nel oriente nun hai munchu onde escoyer. Bono, mala eleicion pa llevar nenos y puntu. El restu, yo creo que foi pa que nun volvieremos...sinceramente, dafechu comentose en plan de coña na mesa :-)

Cavatappi dijo...

Cuando se trata de un profesional de la talla de Antonio, con quien he tenido el honor de trabajar, estos post se me hacen difíciles de digerir. El hecho de que un local con encanto como el que nos ocupa , sólo disponga de ése personal para hacer frente a la avalancha de clientes que se pueden dar cita un día concreto, me hace ver las cosas de la siguiente manera.
En la mayoría de los establecimientos de restauración enfocados a la carta diaria, se ha producido, de un año en ésta parte una catarsis de tal envergadura que hace muy difícil el mantenimiento de los locales y sus plantillas, en su planteamiento inicial.
Es posible, y es una suposición, que en toda la semana el nivel medio de ocupación haya sido muy bajo, como sucede en la gran mayoría, y que se haya visto desbordado el día de autos, repito es una mera conjetura.
Bien es cierto, que el día de nuestra visita que por cierto almorzamos en la terraza, sólo había 2 mesas más, pero la recuerdo con agrado.

Un saludo

Fartones dijo...

Cavatappi
Si yo too eso entiendolo. pero ensin volver a repetime, hai coses que non. Yo acute'l dia anterior, asina que ya se sabe lo qu'hai. Paguemos como los demas y atendieronnos abondo mal. Ye lo que hubo y solo espero que nun lo repita porque nun lleva bien la orientacion del negociu, paezme a mi.

Anónimo dijo...

¡Hola Fartones!

Voy a intentar defender un poco a Casa Antón, aunque la razón te acompaña a ti sobremanera.

Creo que es muy muy difícil defender un negocio como Casa Antón en donde está ubicado fuera de temporada alta, y mantenerlo abierto el resto del año precisa de medir mucho el personal y los costes, y más, desde los últimos meses que la crisis se ha instalado por completo en la hostelería. Yo, en las dos ocasiones que lo visité, por cierto, comí francamente bien, el camarero que atendía la barra nos atendió a nosotros, aunque con la llegada de más mesas al comedor le ayudó el propio Antonio.

Sin haber estado allí, pero leyendote e imaginandome la situación, quiero pensar que se desbordaron y no pudieron atenderos como os merecíais.

Una pena, porque es un sitio que francamente creo que merece la pena. El es un cocinero de oficio y que sabe mucho de esto.

Dale una segunda oportunidad.

admmyf

Zuhur dijo...

Una verdadera lástima D. Fartón.

Cuesta comprender semejante desatención con los tiempos que corren. Me apunto al criterio facilitado por D. Cavatappi.

Yo estuve al principio del otoño del 2009, en una escapada que hice a Llanes y por extensión a Ribadesella. De aquel entonces, guardo un grato recuerdo tanto del día, como de la comida en Casa Antón.

Desde luego,la presencia del sargo no es precisamente como para echar cohetes. Creo que nosotros tuvimos algo más de suerte con un excelente S. Pedro; perfecto, en su punto.

Por otra parte, si que me gustaría conocer su apreciación respecto a juego que le dieron los tallarines negros servidos con el rabo de toro.

Un cordial abrazo.

Fartones dijo...

Admmyf, Zuhur
Yo zarrau nun soi, lo que quiero dicir ye que con nenos nun me pillen mas, y'n serio soi perbonu porque les cares del restu... Yo vuelvo dicir qu'entiendolo too y que ye normal que ten faltos de personal, pero ye normal pa nos, pa la mesa de tras y pa tolos que tabemos. Nun ye normal sentate, 5 minutos llegar una mesa y pone-yos dalgo pa picar y lleva-yos les cartes. A los 10 minutos teo de llevantame yo poles cartes y otru a entrugar pol pan (la mesa de tras que llego mas tarde perfeutamente servia). 15 minutos el pan ensin apaecer, los de tras piden y los nenos ya nun paren quietos na silla, claro. 20 minutos llega'l pan. 25 minutos llega la comanda de la mesa de tras y a los 35 llega Anton a entrugar que queremos...N'esi momentu entren ganes de dicir eso de "home si me lleguen trayer les cartes igual lo se"....

Lo dicho, comentose ente toos que pa dos vaya sitiu mas guapu. Tamien te digo que igual poles prieses la xinta nun foi na del otru mundiu.
- Dos entamos ricos.
- un que non
- un que nin apaecio
- unos escalopinos ricos
- un xaragu que non
- un rau de toru rico, escasu y los tallarines dan-y un toque de presentacion y, tal y como estaba confecionau esti platu, nun yera'l guisu tradicional creo que son una bona compaña. Unes pataquines quedarien rares :-)

Zuhur dijo...

D. Fartón, lamento profundamente que en el contenido de mi comentario pueda apreciarse la más leve insinuación del calificativo zarráu hacia su persona y actuaciones; creo que en transcurso del tiempo más bien he dejado constancia de apreciación manifiéstamente dirigida hacia cualquiera de los numerosos "antónimos" del precitado vocablo. Le ruego acepte mis más sentidas excusas por tamaña torpeza.

Mi adhesión hacia los comentarios de D. Cavatappi, deberían considerarse, solamente, como un somero atenuante, nunca justificante, a la poco profesional actuación, en esta ocasión del personal de Casa Antón.

Muchas gracias por la aclaración tallarinesca.

Un cordial abrazo.

Fartones dijo...

Por Dios Zuhur!! nun lo entienda Vd como que tomelo a mal!!. Non,non, yo solo queria dicir que nun soi de los quexones, nin munchu menos, pasame hasta cuando toi malu, tardo en quexame. Cuando me quexo ye que l'agua ta desbordao!!. Nun tenia na que ver con Vd. Les mio disculpes si asina lo entendio :-)

Y si, si que coincido no de "esta vegada"supongo, y ye lo que quixera que pensaren en munchos llocales d'esti tipu.

Antonio Lopez dijo...

de verdad que admiro vuestra comprension, me haceis volver a creer en el ser humano....
de verdad me decis que si pasais por una pexperiencia de esas y os tratan asi volveis a dar otra oportunidad???
yo desde luego no, no vuelvo ni loco
yo si que debo ser un poco cerrao, porque eso me parece imperdonable y algo personal y no considero que se deba perdonar y dar otra oportunidad.

farton
lo siento collaciu, ya un trago desagradable desagreadable pasar por eso

Fartones dijo...

home, depende. Polo xeneral n'estos casos nos que pones tu les perres, nun suelo volver porque les males esperiencies cuesten dineru. N'esti casu igual me lo planteo, porque soi la unica persona a la que mosqueo'l sitiu. Eso si, si vuelvo ye ensin nenos :-)

Morgenstern dijo...

Totalmente de acuerdo con el amigo Antonio, sois de lo más comprensivo. Y si además el dueño estaba presente, vaya que si me hubiera oido. Si la atención es deficiente al menos que a uno le quede el consuelo (que tampoco compensa cuando se está mal-a-gusto) de una cocina excelente o un precio económico, pero si ni siquiera se cumplen esas premisas...

Fartones dijo...

Morgensten
Lo dicho, normalmente yo pasaria de volver, pero ye que nun hai mas que lleer los comentarios....l'unicu que salio mal agustu del sitiu fui yo. Sinceramente, nun creo que vuelva. Pero too ye planteable, n'un momentu dau

Sibaritastur dijo...

Lo que hay que leer. Me parece una pasada de pasta, pero lo otro que os pasó me parece intolerable.

Fartones dijo...

A mi caro paeciome abondo Sibarita, pero tamien ye inducio pola atencion. Como diz Compangu y podien servir "l'oru y'l moru" que nun yera'l so dia. Lo dicho, yo nun repetiria enxamas, pero menos yo toos tuvieron una bona esperiencia...ya nun sabes que pensar munches vegaes..