jueves, 16 de octubre de 2014

O Rei Pescador (Canido - Vigo - Galiza)

 A la vuelta de la folganza llarga, decidimos danos una escapadina a Vigo y alrodios y por recomendación lleguemos a O Rei Pescador na playa de Canido. Pa un Uvieista como yo, hai que avisar primero d'onde ta'l chigre, pa que nun te den valdíos al corazón, porque coño, ya tenemos abondo colo nuestro como para amás tener de pasar delantre del campu del Coruxo teniedo Balaidos al pie, quitando esto, el chigre ta bien situauen primera llínea de playa. Nada destacable na decoriación chigre bien puestu ensin concesiones a modernismos con una terracina pa cuando hai bon tiempu.

Pedimos para compartir unes puntielles de calamar (unos calamarinos, vamos) fresquinos, que veníen fritos y llixeramente rebozaos cola compaña d'unes cebollines pasadiner pela sartén. La verdá que mui ricos, un plizcu sosos con fácil arreglu.


De segundu pidimos lo mesmo los dos, unos llombinos de rodaballu xabaz a la plancha que taben perbien preparaos y ricos de tastiu, eso sí, la presentación nun podía ser más deprimente y ochentera, francamente.

Al igual que los calamarinos, veníen un plizcu sosaines y hubo que pedir el sal.


De compaña un Do Ferreiro 2012 y finemos con un cafetín con xelu ca un, too ello por 76 € dos persones que nos paeció caro, claro que veníemos de Portugal con raciones enormes con precios baxos. Nun podemos dicir que la RCP, si la C ye de calidá, tuviera mal, agora, si la C ye de Cantidá, les raciones yeren mínimes. Ca un ya, que decida lo que quiera porque salir a cenar o xintar ye tamién un cúmulu de coses que fain que te presten más o menos los sitios, a nosotros prestonos, pero'l qu'avisa...



2 comentarios:

Toni dijo...

Canido. ¡Qué recuerdos! En la desaparecida discoteca Kremlin de Canido, uno de los templos de la famosa movida de Vigo, pasé mi primera nochevieja en Vigo, allá por el cretácico: 1983...

Fartones dijo...

El inferior polo menos!!!
Yo nel 83 debía tar quitando'l mandilón na EXB :-)