sábado, 14 de noviembre de 2015

Polvorilla (Burgos - Castiella)

 Estupendo chigre del que nos despedimos de Burgos. Alcuéntrase na plaza onde ta'l más afamáu de la ciudá (el Ojeda) y ye un bon sustitutu pa metese una xintadina curiosa en Burgos munchu más económica (y con tiques munchu más entovía).

Na parte baxa ye chigre-cervecería onde vimos un montón de pinchos con bona presencia pa facer compaña al vermú. El restaurante ta na parte de riba y tien una decoración clásica, incluso un plizcu d'eses "pasaes de moda". De la que llaguemos nun había naide, asina que escoyimos una mesina esquinada; Dempués el chigre foi enllenándose, sobre too de families en plan domingu, anque yera llunes festivu.

Como desayunáremos perbien nun habí muncha fame y casi too foi para compartir 2 y 2.

Casi too porque el "bicheru" quixo media de gambes pa él, asina que mentantu y-daba a les gambes los demás entamemos con unos níscalos con tocín a la plancha que taben mui bien. A pesar del tocín (que nun yera munchu y servía pa dexar tastu) los níscalos taben nel puntu de sal. Prestonos, eso sí, magar d'intentalo (porque ellos prebar, prebenlo too) les setes nun terminen d'entrar nel gustu infantil.


Para el 2 y 2, como vos dixe, per un llau hamburguesa de güe (vaca vieya) con tomatinos y cebolla pochadina. Perbona la carne y bien fecha. Presto-yos munchu.



La neña y yo preferimos compartir una patina de llechal al mou clásicu castellán, que y-tenía yo ganes dende Palencia. Fornu, agua, sal y un plizcu de llimón pa dexar un llechal perbonu, del que dimos cuenta los dos poco a poco y bien que nos prestó.

De compaña hubo agua y media d'Izadi crianza 2007 (en 1/2 nun había munchu qu'escoyer) y finemos con  2 cafetinos con xelu de postre como reis.
Total de la cuenta 65 €, que ye un preciu perbonu. Prestonos el sitiu a pesar de la decoración tipo "Cuéntame"



3 comentarios:

Toni dijo...

Ta claro que hay que volver a los clásicos a menudo.

Fartones dijo...

A menudu nun sé, pero alternar ye bono :-)

David Castañón dijo...

Salivando ...