jueves, 17 de diciembre de 2015

Dom Peixe (Matosinhos - Porto - Portugal)


Hai dellos sitios raros para alcontrar información de les coses, pero creo que ponese a falar col dueñu de un chigre de "frixuelos y pizzes para llevar" en metá d'Oporto pue llevase la palma. Pues sí, mentantu esprábemos po los dos frixuelos con chocolate que queríen merendar los neños entamemos una charra perprestosa col dueñu, qu'estudiara n'Uviéu, y recomendonos que si díbemos al acuariu al día siguiente xintáremos pexes na Rua Herois de França en Matosinhos, en cualisquier llugar, nel que más nos prestare nel momentu y asina de casualidá entremos nel Dom Peixe, magar que n'nesa cai podéis alcontrar varios, d'estilos diferentes pero too col pescau frescu y un "grelhador" o parrilleru a la puerta faciéndolo.

El  Dom Peixe ye un chigre formal, con perbona atención, bien decoráu y, en fin, que nos dio bona pinta pa entrar, ¡qué queréis que vos diga!.

En vez de Dom Peixe, tengo un neñu que podía llamar Don Gamba (por munches coses, pero tamién porque y-gusten) asina que pedimos pa que ellos compartiersen una de gambes al ayu que taben per prestoses. Eso sí, nun me dio tiempu a prepara el móvil y ya la metá del platu taba nos platos d'ellos....ye lo qu'hai :-). Aceite d'oliva, ayu, gambes semi pelades fresques (siempre dexen la cola ensin pelar) y pa dientro. Bones.


Ellos de segundu quxeron salmón a la parrilla. El salmón nun ye un pexe que a mi me preste, pero a ellos la verdá ye que yos-gusta munchu. Bien parrillau, con costrina per fuera y tienrín por dientru, dieron bona conta. Emplatáu pa cada un sobre la marcha, na semeya sólo ta puesta una metá del bichu.




Los mayores preferimos da-y a la dourada grelhada (dorada a la parrilla, eh! aunque ya sé que lo pillásteis) que desepinaron n'un plis-plas y emplataron los camareros na nuesa mesa en un momentín. Gran puntu, gran pexe, aceite, sal, algo d'ayu y a esfrutar. Meyos véis les semeyines, qu'esta vegada nun son tan males.



De compaña, un Planalto branco 2013 (Douro D.O) que fixo bien los deberes cola comida, agua grande, una mus de chocolate, una copina de oporto y un café solu. Si tuviéremos n'España, por calidá, y serviciu rondaríemos los 85-90 €, en Portugal, tando na zona VIP d'Oporto, con un 23% d'IVA y siendo, de lloñe, el sitiu más caru onde comimos durante'l fin de selmana, nun llegó a 66 €.

Si váis a Matosinhos a dalgo, vos recomiendo la cai, escoyer un chigre y a ver :-)