miércoles, 11 de mayo de 2016

Tasca El Marinero (Castro Urdiales - Cantabria)


La verdá qu'hai vegaes nel que un ta de suerte y que, teniendo'n mente una comida rápida (con bonos pinchos y una cervecina) camudes d'opinión sobre la marcha y porque sí, porque lo güeles y nun sabes que ye.

Eso ye lo que nos pasó en Castro, parada pa xintar de domingu de viaxe de vuelta, idea de "vamos pal Puertu, que ye guapu, y tomamos unos pinchos mirando'l mar", abrir el guetador de tiques nel móvil sobre la marcha y ver la pinta que tenía el sitiu que nos marcaba foi too uno pa entamar a pensar que "igual en vez de pinchos....xintamos un poco de verdá" y ¡aciertu plenu!. Merez una visita tranquila, col vinin bien escoyíu y non una cerveza 0,0 y un blanco de chateo (ye lo que tien tar en viaxe).

La primera foi camudar d'idea y la segunda la de "vaya güeyu que tenemos, menos mal que tienen tiques, la Virxen..." y eso que veníemos d'Euskadi. Al final, nun foi pa tanto, un porque nun cayó vino, dos porque la comida nun foi copiosa, circunstancies obliguen, tres, porque vista la calidá, la cantidá y la preparación ye d'esos sitios onde nun duel lo que pagues anque nun llevares los "santos tiques" que tantu bien fain a los fartones na so economía :-) y cuatro, porque l'atención ye perbona.

Meudía de chornón, nel que finó lloviendo y que mos permitió caltener una idega, xintar fuera nel puertu :-)

L'unicu puntu asina raru, foi que nos traxo los dos platos a la mesma vegada cuando diximos que yeren pa compartir (igual nun nos entendió bien) lo que acabó rápidamente al dase cuenta del fechu y llevanos el pixín pa dientro, pa más tarde (con un golpín de calor, arreglao).

Entamemos poles anchoes de la zona fresques a la plancha. ¡Bua...lloro!...que riques. nun tengo más que dicir, plancha tal cual, acetín d'oliva y una ayada per riba con perrexil....¡pa qué más!



Pa finar el pixín, presentaú el pexe enteru, pero ya ensin espines centrales. Mesma preparación, mesma ayada per riba. Mira, equí sí, equí y-quitaba yo cantidá d'ayu que con esi pexe nun pintaba na. Pero ye fácil, arrostres el tenedor per riba y aparteslo. Imprsionante...toi rellambiendome entovía,¡Ay como sedrá una bona furagaña al llombu equí!.


Lo dicho, una 0,0º, dos Ruedas de chateo y un par de cafés con xelu 50,60€ bien agustu, ¿oyisti?




No hay comentarios: