lunes, 23 de mayo de 2016

Las Rocas (Vegacervera - Llión)


El sábadu pasáu fiximos una escursión perguapa per el norte de Llión. Pola mañana visitemos la cueva de Valporquero (mui recomendable dir agora, en Mayu, porque hai muncha agua dientro y dexa imáxenes espectaculares) y pola tarde tiremos hasta'l Muséu de la fauna xabaz de Valdehuesa. En metá del viaxe, paradina pa xintar en Vegacervera, con bona fame porque escoyimos el recorríu llargu de la cueva y son 2h bien agustu d'escalones y visita.

Las Rocas ye un chigre-hotel en metá del pueblu a al vera de la carretera xeneral, nun tien pérdida. Chigre prestosu y afayaizu en maera y piedra nel que comes con mantel :-) y tien una bona atención.

La verdá que sólu con dos guah.es calculaba que con un menú de tres platos a compartir diba sobráu (que ca un sabe lo que tien en casa) pero que si igual yera poco un menú, que meyor dos..bono, al final decidime por un menú y completar con unes croquetes y un revueltu de setes y trigueros....paseme, col menú y les croquetes díbemos de sobra (y eso que los dos primeros platos del menú son pequeños y despisten).

El primer platu del menú foi  la cecina de Llión con tomate y piñones regada con aceite d'oliva virxen estra. Perbon productu, bon amestu, prestosu entamu de xintá.



Ente el primer y'l segundu platu del menú vinieron les croquetes de cecina casero, que nun prebé pero que xintaron bien a pesar de la protesta de doña croqueta que al prebar la primera dixo que la cecina nun-y daba más que prefería les de xamón (que picu finu, porque yo nun-y dixe que fueren de cecina h.e, h.e).

Bona ración y, lo dicho, debién tar riques.

A la mesma vegada llegó el revueltu de setes y trigueros que taba perbonu anque pa mí sobraba-y el carambelizáu de Módena que llevaba perriba (polo menos parte). En Las Rocas deben ser especialistes en setes (les paredes tan llenes de semeyes con diverses variedades) y nótase nel tratu d'esti platu, sobró la metá, pero mereció la pena (y nun m'entrugéis que pintaba la cencina esa enriba).




Dempués llegó el segundu platu del menú (del que se m'escaeció sacar la semeya) que yera una ensaladina pequeña con ñueces, canónigos y castrón escabechao (nunca lu prebara) que taba bien bona.

Por fin llegó el platu principal del menú que amás parez ser una especialidá de la casa. La verdá que foi la decepción de la comida. Nun mos convenció a dengunu, una mestura ente mar y montaña especialidá de la casa que non nos dio más. Pitu caleya con bugre.



Nun ayudó a que les pieces fueran pechuga (taba seco), nin tampoco que'l pitu la caleya más cercana que viera debió ser la que pisó de la que lu llevaben a matar. Igual con otra pieza quedaría más xugoso, pero aún asina, esi amestáu col bugre nun y-pegaba munchu...También vos digo que debemos ser rarinos porque ye una especialidá de la casa.

En resumen, tienen mano, bones raciones a pesar del final doi un aprobáu altu. Dos quintos de 0,0º de Buckler, un agua, un café solu y un kas de naranxa. 16,2 € por cabeza (el menú fueron 18 €) pagaos con tiques (un valor añadíu).


Paradina interesante pela zona sobre too si faceis la mesma ruta.







No hay comentarios: