martes, 5 de julio de 2016

Panorámico Las Sirenas (Covas - Lugo - Galiza)


L'hotel Les Sirenes ye un sitiu perguapu onde desestresar unos díes, un sitiu nel que si'l tiempu nun te acompaña siempre te quedará la piscina y les vistes a la ría de Viveiro y, d'acompañate tienes una playina al pie y dos más a menos de 5 minutos caminando.

El restaurante del hotel ta situau na planta más alta, con una zona de cafetería dixebrada too'l conxuntu tien unes vistes privilexiaes de la ría y los sos alrodios. El restaurante en sí ye tou acristalao pa nun perdese nada y dispon de una terracina pa esos dias de branu (a ver si lleguen) nel que se pue tar fuera. Solo faltaba que se comiera bien y mira per onde, cómese bien si quitamos el pan, nun ye de recibu esi pan, ya pueden dir camudando de panaderu, por Dios :-).

Cenemos la primera nuechi ellí y intentesmoslo la cabera, pero nun pudimos por "culpa" d'una boda. Más allá de lo bien que ta'l chigre vayamos a lo que tienen pa comer. Polo que vimos nel ascensor, amás de la carta hai un menú ente selmana que los fines de selmana desapaez (al menos nun lu vimos de vienres a sábadu) de 14 € ensin bebida, altamente recomendable.

La nuesa cena (y esta vegada voi contala como de 4) consistió en dos (sí dos) raciones de croquetes de xamón con ensalada de les que debió quedar una fueya de llechuga del caberu platu. Nun llegué nin a prebales, cuando creí que nun finaba cola primera ración desapeció del platu y doña croqueta quiso otra más...coses de la edá, tará medrando. La pinta coyonudes y el resultaú debió ser bonu :-).



Nun somos mui amantes d'eso platos que ponen "surtido de..." pero teniendo'n cuenta que'l bicheru come menos qu'un moscu y que-y gusten los bichos como que se yo, la má y él compartieron un surtíu de cigles, gambes, zamburiñes y amasueles plancha con bona pinta y diferente resultáu con media plzcu superior al aprobáu. Vamos, cigales 6, gambes 5, amasueles 5 y zamburiñes 7, pa que vos faigais media idega.



El menú tenía perbona pinta, asina que tireme por él, equí tengo que dicir que'l segundu tuve que pedilu una porque nun venía a resultes de que taben esperando a que los demás finansen colo suyo, en fin, eses coses que pasen igual queríen dexame cenar sólu, cosa que nun pasó.

El menú merez la pena, polo menos esi día. Entamó con unes amasueles mariñana perbones (esí cocinaes sí) fresquines, de bon tamañau y bon tastu, n'un primer platu de ración abondo grande. Prestosísimes (na semeya ya faltaben delles, ye que tenía fame).



De segundu, un llombín de merluza del pinchu de Celeiro, que de primeres asustaba un poco (poles verdures de la salsa que venñien por riba), pero que al prebalo taba abondo meyor que la pinta inicial, onde nun se mazcararon los tastos pa nada y pude esfrutar d'una merluza prestosa (y eso que nun ye pa nada el mio pexe preferíu), fresquina y de puntu perfeutu de cocina.



El menú tenía postre, del que yo diba pasar (porque siempre paso y porque nun había nada atrayente), pero ay amigu! doña sacu ensín fondu taba como si tuviera una furacu nel butiellu, asina qu'ellí dio cuenta de casi toa la Contesa con chocolate delantre los güeyos abiertos como platos de los sos pás. Lo dicho...sedrá la edá.

Un bon vinín de compaña (Leirana 2014), dos cafetinos con xelu,  un agua grande y un kas de naranxa por 69 € un preciu que resultome más qu'atractivu.


1 comentario:

David López Castañón dijo...

Sitiu p'apuntar.
Colo mañana pa Viveiro ... pero a ver a melenudos, nun ye'l momentu :P