viernes, 22 de julio de 2016

La Posada de Antrialgo - La Posada d'Antrialgu (Antrialgu- Piloña)


La Posada ye un hotelín, piquiñín y afayaizu con una terrza cubierta de maera na que te presta tar a la vera'l ríu Piloña. Bona atención, presentaciones guapes y esa nuechi, amás, con música persele de fondu y'l sitiu escoyíu esta vegada pal mio cumpleaños.

De detallín de la casa traxéronnos unos cereales rebozaos con cúrcuma y con un toque de salsina de yoghur per baxo que taben ricos, diferntes, lo que siempre presta.



D'entamu y pa compartir escoyimos media ensaladina de quesos nos qu'un d'ellos venía en cruxente. Prestosa, bien aliñada con una vinagreta d'arándanos y una presentación " en dos" que permitía compartir munchu meyor.

Ya de segundos decidime pol arroz, ya que na carta tienen variades formes de preparalo y recomendáronme fuera de carta el meloso con pitu de caleya.

El pitu esgüesau, claro, y un arroz bien de puntu nel que xueguen con diferentes especies pero ensin destacar y sólo pa dar un puntu de tastu (lo que ye complicao). El pitu esgüesau del que eserpaba un poco más de tropiezu. Un platu correctu que me prestó porque nun suelo tener munches oportunidades de comer arroz "pa un".


L'otru platu fueron unes molleh.es de corderu llechal a la plancha con pataques panadera. Bien de tastu, taben pa mí un poco pasaes de puntu de plancha. Otru platu correctu.


Les raciones en tolo casos son abondo curioses y nun quedes con fame.

De compaña tuvo perllí un Pies Negros de La Rioja, que non de les montañes del Colorau, que cumplió más que bien con tola cena. Un vinín de gran RCP.



Pa fina terminemos con un par de cafetinos con xelu y un PX de postre :-).

Resumiendo, dempués de munchos años ensin venir perquí, la verdá que tenía un recuerdu munchu más "esplosivu" de la comida. L'otru día quedeme col correctu, col bien altu, bona comida, bon sitiu, bona RCP anque (ye mui particular esto) falta-y un "nun se qué" pa namorar nes preparaciones. En cualisquier casu ye cumpidor pa una ocasión especial por menos de 31€ cabeza.


2 comentarios:

Toni dijo...

Juzgar por la pinta de los platos es arriesgado como poco, pero por las fotos me parece cocina que podemos hacer cualquiera en casa e ir hasta Piloña para eso como que no me seduce.

Fartones dijo...

Home, el viaxe igual non, agora tando perquí nun ye mal sitiu ;-)