domingo, 24 de febrero de 2008

La Viña (Cenera-Mieres)



Dellos de vosotros alcordareisvos de la peli "Carne de Pita". Pues bien, esti ye'l chigre onde se rodo la parte la boda, pa que vos orienteis, mas que na. El chigre en si nun ye de los que llamen l'atencion, nin munchu menos, vamos, yo si lu viera por primera vegada nun comeria dientro, bono, tampoco como dientro nunca :-). ¿Porque lu pongo? porque comese bien y pol so merenderin, que ye lo que mas presta. Vamos, cuando'l dia ta bien soleyeru ye un de los sitios a los que mas presta dir de pela zona. Anque dame na ñariz que los dueños son un poco faches (y eso dame tamien que ye raro pola zona), tar fuera xintando unos calamarinos de los ricos que fain, una ensaladina mista o un poco de pitu a l'ayu, merez la pena. Si, amas teneis suerte y yos-queda sidre de la d'ellos (que dantela metia en botelles de vinu), pues munchu meyor. Nun ye que yo tea na escontra la sidre de Panizales, pero home, hailes mas riques, asina que si tienen de "La Viña" a por ella. Pues eso, un par de botellines, unos bonos calamares, una ensaladina mista, un par de cafetinos, rondareis los 12€ persona. Por ciertu, les raciones nun son pequeñes. Hala!!! pa los que teis folgando per Mieres.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

La Viña ye el mas antigu del valle y tienin la mejor cecina del pais,nun se come otra igual ni en Leon pero lo que me saca de quiciu ye el llacon que preparin,ye autenticu,genuinu. La cocina casera funciona muy bien porque deben de tener la misma cocinera de los años 70,expectacular.

Anónimo dijo...

La cecina,el llacón,la sidra y el lechacín a la brasa son únicos en toda la península. Manjares de dios en La Viña y hablo con mucha propiedad.