domingo, 24 de febrero de 2008

La Rula (Llastres-Colunga)

Esti chigre, que ta nel puertín de Llastres, ye un sitiu prestosín pa xintar un domingu, por exemplu, con bon productu de la mar. Pa situalu, ta ente chigre y restaurante, vamos, ye más que chigre porque tien manteles de verdá, pero nun dexa de ser un chigrín (que non nel preciu) poles meses, lo cerca que tas del vecín, el ruidu, eses coses que tienen los chigres, vamos. En cualisquier casu, el sitiu tien de non fumadores y siempre presta comer a la vera'l mar, polo menos a mí.

Los productos son fresquinos y les raciones nu tan mal de tamañu (nin mui grande, nin mui piquiñuques). Eso sí, como vayáis en fin de selmana, acutar, que ta enlleno xente siempre. Polo que prebé güei ye de suponer que los pexes tienen de tar rico, pero como que aptecia mas picar oye. La ensaladina ye lo mas grande de les raciones (normal, la llechuga ye barato). Les amasueles a la mariñana tan perbones, los calamares fresquinos fritos, mui ricos, ye complicao que los calamares frescos nun ten mui duros y mira equi llogren que ten mas blandinos de lo que normalmente alcontraréis perhí, ombrinos a la vinagre y a l'ayu, relamente ricos (quedeme con ganes de prebalos fritos) y too eso a la vera'l puertu y la playina Llastres. Nun ta mal.

Dos botellines de sidre (J.Tomas..francamente, la primera vegada qu'alcontraba yo esta sidre de La Villa. Nun ta mal, por ciertu, pero hailes mas bones). Saldreis a unos 23 € persona, lo cual ta abondo bien pal productu serviu. Asina qu'otru mas pala axenda.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Sitio expectacular como la gente que trabaja.

Fartones dijo...

Anda que nun pasaron años...debería refrescar dellos sitios :-)