sábado, 22 de noviembre de 2008

La Corte de Llugas (Llugas-Villaviciosa)





Dies tristayones de lluvia que tienen el so encantu, a la fin tamos na seronda, non?. El casu ye que con estos dies nun apetez dir mui lloñe de casa y a la vera hai un hotelin de turismu rural (de los que pertenecen a Casones Asturianes) del que sintieremos falar perbien y como lo qu'apetez con esti tiempu son sitios caldios y afayaizos, pues alla que fuimos. Sitiu perguapu pa pasar un fin de selmana y nel que ya vimos que tenia terracina pa tomar una botellina de sidre, en viniendo'l bon tiempu. Nun mos defraudo, baxando les escaleres atopais una barra, a la manzorda el chigre pa'l cafe y a la mandrecha'l restaurante. Puestu'n maera, piedra y pintadin con un color caldiu tenemos un restaurante tipicamente rural. Cuadros bien escoyios y contando histories de los reis asturianos (un tantu inventaes :-) ). Tal y como pensabemos, con esti tiempu habia dos meses ocupaes, una de xente agospiada elli y la otra la nuesa, lo cual resulto perfeutu pa que la nena caminase per tolos llaos ensin molestar a naide :-), por ciertu, si teneis nenos piquiñucos llevai la trona portatil qu'elli nun tienen. Enantes de xintar tomamos un vinin, primer detalle, pido un tinto y entrugame si quiero un 200 Monxes reserva, y gratis, sobro d'una cena del vienres y la botella taba pagada, asina que si m'apetecia tomar esi, convidabenme, quien diz que non?. A lo nueso, chigre de cocina asturiano, cenciella, ensin complicase, nin la vida, nin la tiesta, eso si, con productu casero de la zona. D'entamu tortos variaos, un con picadiellu per riba, otru con xamon fritu (la morciel.la, qu ye lo normal, finose-yos), otru con crema de cabrales y un de güevu. Tortos seles, ricos, el güevu de color naranxa (vamos...del super, h.e, h.e) cola yema pa moyar n'ella, el picadiellu ensin na de grasa con munchu tastu a chorizu, el xamon nun lu prebe y'l de crema cabrales perbono. La crema yera persele polo que tienen d'amestala na casa, nun conozco denguna crema de mercar asina, aciertu d'entamu. De segundos, per un llau esparragos rellenos de llangostinos con crema holandesa y pal mio llau entrecot de xata con pataquines. Yo soi de sollombu, pero nun habia güei, en cualisquier casu nun foi mala eleccion, bona racion con pataquines de verda, mas fechu de lo qu'a mi me gusta, pero que nun quita pa que tuviera mui rico. Los esparragos dixeronme que bien, yo solo prebe'l gratinau de quesu cola salsa holandesa (lleva mayonesa y nun sabria dicir que mas) y taben ricos. Cafetinos y La Montesa d'Herencia Remondo Crianza 2005, vinin sele pero con munchu tastu a pipa, prestosu, bien prestosu. La carta de vinos taba un poco curtia porque faltaben munchos de los llistaos, pero tando esti nun fai falta dir a la gueta de munchos mas. 39 €/persona, bien de RCP. Bon sitiu pa venir y disfrutar en dies como esti de una bona califacion y una bona comida n'un sitiu tranquilu y afayaizu (con musiquina per baxo). Besinos pa toos.

38 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Hola a todos!

Bonito y con encanto Fartones. Sitios de esos que también apetecen descubrir, comidas sin pretensiones que cumplen sobradamente con su fin, una comida en familia, buena y tranquila, fuera de las urbes.

Dices que eres más de solomillo que de entrecot y a mi pasa justamente al contrario, yo al solomillo no le saco el sabor por ningún lado y al entrecot junto con el chuletón de viejo todo lo contrario. Una curiosidad, ¿por dónde queda exactamente Llugas?,y otra, como CASA CORTINA lo descubrí por ti, ¿otro Lagar de igual calidad para visitar? Que no sea Trabanco ni Viuda de Angelón que no me gustaron.

Saludos.

Anónimo dijo...

El de arriba es el GUAJE

Saludos.

Antonio Lopez dijo...

mui bonas xente
tien bona pinta el sitiu, de los que me presten y apetez dir :-)
a mi pasame como'l guah.e, el sollombu no me diz na, prestame mucho mas el entrecot i/o'l chuleton.
güei xinte les perdices con castañes de la venta'l xamon y taban prestosas pero fice'l bobu porque per elli pasaron unos entrecots de güe que metien mieu...

Fartones dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Fartones dijo...

Hola Guah.e! como lo lleves?. Pues colo del chuleton toi contigo, pero onde te un bon sollombu (bien correxio Antonio) vuelta y vuelta... :-). Esti ye un sitio de pataques frites, güevos y chorizos (platu que tienen, pero ye que dempues de los tortos paeciame que'l colesterol podia salise de los rexistros!!),mui prestosu. Si llegasti a Amandi, llegues a Llugas, que ta un pelin mas alla. Sigues la caleyina pa Santolaya de Cabranes y como a 1,5 Km a manzorda ves el cartelu de "Llugas" y de Santa Maria de Llugas.
Los llagares pa xintar nun los teo mui controlaos (Viuda d'Anxelon nun lo conozco y mira que lu teo al pie de casa). Llagares conozco, pero como pa xintar...Cortina, pero'l de Bernueces en Xixon nun ta mal, Fanjul (el de sidre Quelo) en Tiñana tampoco y esti que ta enantes del cruce de Deva a mandrecha (nun m'alcuerdo'l nome) idem...pero si nun cambiaron, solo daben espiches, conceptu qu'a mi prestame munchu, pero que nun terminen de facer bien nos llagares (salen percares pa lo que ye) . Un de tola vida n'Uvieu ye Gervasio, la ultima vegada que tuve foi d'espicha y...lo de siempre, nun me convencen como lo fain, pero pa xintar, xintase bien. Siento nun ser de muncha ayuda con esti tema.

Fartones dijo...

Antonio
Vd perqui!!. Nun te vien mal camudar de rexistru, les perdice tan riques home!! nun too na vida ye la carnona!!. Pues mira, na Venta'l Xamon tienen unos sollombos de xata con fua y tocin....
:-)

Antonio Lopez dijo...

amas xintelas como un paisanuco, non m'entafarre las manos jeje, si me veis...
tengo una gana d'un buen chuleton de güe...ay ay ye como una droga pa mi.
farton, seras trastu, agora dicesme lo del sollombu con tocin y fua.... :-D
eso pidiolo mi suegro, pero'l fua nun taba per nengun llau jeje, xintolo'l cocinero jeje

Fartones dijo...

Guah.e
sere fatu, Llaga La Morena nel Altu Viella (ente Parque Principau y Llugones) sitiu de pica-pica con sidre propia, y bono, los de Cuayoto tipu Herminio y tal. Preba La Morena, un par de botellines de sidre, cecinuca, chipirones, pastel de tiñosu, choricinos a la sidre, ya sabes...pica-pica
Antonio
Que-y paso al fua collaciu? mira que ye raro, porque na Venta son mui serios!!xintarialu el gatu h.e, h.e

Antonio Lopez dijo...

conoceis esto???
http://www.gastroastur.net/
dieron-nos un librin en la venta güei

Antonio Lopez dijo...

ayeri foi mi pá a una fartura nel marino de lluanco y metieron-i una hostia qu'entovia-i dueli, 65 eur per tiesta, una botellina de vin y una xinta normalina (o eso diz el)
ta tou asustao el paisano h.e h.e

Fartones dijo...

Pues non, nun conocia el llibru esi, habra que dedica-y tiempu. Esti fin de selmana que vien son les xornaes de la caza en Ponga, a animase!!

compangu dijo...

Pues yo entre'l sollombu y el entrecot quédome tamién co'l sollombu.
El entrecot puede tener un tastiu más fuerte, pero nun quita pa que un sollombu suavín como la manteca faigame tornar los güeyos en blancu.

¡Qué prestosa la cabera semeya con la trona na mesa! ¡Cómo entiéndote, collaciu!

Un 200 Monjes po'la cara. Eso sí que ye xorra.

(Insisto: sigo demandando las correciones precisas en esto de la llingua)

Anónimo dijo...

Viendo les fotos, fame nun debisteis de pasar. Echase de menos una foto del sitiu por fuera, pa facese una idea.

Fartones dijo...

Compangu
Les correcciones tien de faceles l'estudiante don Antonio Lopez :-) h.e, h.e
Tu si que m'entiendes con esto del sollombu, unu selin, tienru, poco fechu hummmm...
Amas del vinin, otru detalle ye que quixieron ponenos n'una mesa mas grande pa que tuvieremos meyor cola peque (si señor, bon güeyu que visti la trona na semeya!!) pero al ser redonda y tener una barrina de maera per baxo, nun pudimos montala y punximonos n'otra mesina.

Manu
Fame nun pasamos, non, pa semeyes por fuera pues dir a www.lacortedelugas.com que tienen unes cuantes.

Monica-Bocapequeña
pues agora vas tener de volver un poco mas y xubir a Asturies a xintar como Dios manda. Apuntamos el to blogue y pasate perqui cuando quieras

Antonio Lopez dijo...

h.e h.e no me queda nada p'arreprender a naide :-), equi yes tu el catedraticu farton, nas farturas y na llingua :-)
güei foi llunes, día de colexu pa mi :-), como me prestan los llunes agora!!!!! y voi entailavos dos coses que deprendí y me prestaron muncho.
una foi la hestoria del movimientu "CONCEYU BABLE", gracies a ellos tamos onde tamos, lo poco p'alantre que tamos cola llingüa, si nun fora por ellos ni esistiría l'academia ni les normes ni l'asturiano perfeutamente reglao qu'hai güei en día, ye un tema perprestoso.
y la otra cosina ye una llollura, pero prestome, güei daprendi quien lleran los "symmachiarii", unos guerreros astures pernomaos pol so valor que sirvien nes lexones romanes y namái falaben la llingua de los Astures, y nun sabia tampocu que paez ser nómanse asina los ultras del uviéu h.e h.e.
De la xinta pocu pueu falar, toi engarrandome con una empanada como una burra que non hai quien l'afeche :-)

Tony dijo...

Yo personalmente si el solomillo es bueno bueno, soy hombre de solomillo, poco hecho, vuelta y vuelta y caliente por dentro.

Tomo buena nota del sitio, pero estoy engordando y en enero mucho me temo que cuando vaya a pasar la revisión general, el médico me tira de las orejas y me pone a dieta ...

Tony dijo...

Estuve echandole un vistazo a la página de Gastroastur, y la guía de restaurantes deja bastante (más bien mucho) que desear ...

Fartones dijo...

Tony
otru que m'entiende :-)
Del llibru de Antonio, la verda ye que entovia nun tuve timepu pa miralu.
La Corte de Llugas a nos prestonos, pero nun espereis un "megasitiu" ye un sitiu perguapu nel que toi seguru que les pataquines con güevu y chorizu se salen, porque los tortos taben perbonos!!
Antonio
Cada dia yes mas crack con esto del asturianu!! sigue asina que ye prestoso.

Fartones dijo...

Desde "The Fartons" aprovechamos este post para felicitarte por el magnífico blog que llevas, con gran información de tus farturas y opiniones con las que estamos de acuerdo en muchas ocasiones.
Prometemos pasarnos a menudo a comentar las entradas, aunque tienes una movilidad fartona más amplia que la de nuestro blog...

El restaurande de este post no lo conozco, pero a las 10.33 de la mañana atacaba yo esos tortos que aparecen en la foto...

Perdón por no haberlo hecho antes, pero desde ya apareces en la sección "On tour" de nuestro blog.

Salu2

Fartones dijo...

Fartones 2
Por ciertu, vaya coincidencia de "nick", munches gracies pol cumplidu, lo de la movilida tendra fin, de xuru vamos. Pola mio parte hai tiempu que vos tengo enllazaos. Podeis pasar perqui cuando vos venga en gana, a mas que opinemos, meyor.

Anónimo dijo...

Fartones

¿Cómo va lo del Fartonin? ¿Ya queda poco no? Un beso muy grande a la Fartona de la GUAJA y mio.

Dichoso trabajo, o bendito trabajo más bien, esta temporada no tengo tiempo para nada, y tengo pendiente desde hace mucho más de lo que yo quisiera haceros una visita, y otra con Antonio, Candasu... que vida esta del currante.

Saludos

Guaje

Antonio Lopez dijo...

farton seye percuidante que va venir l'amilorráu, ostias non, l'abogau queria dicir :-D y va chapate'l blogue jejeje a ti tamien.
el guah.e va facese fanegueru tantu trabayar, a ver si chincha una xintada cuando seya ricu h.e h.e h.e

Fartones dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Fartones dijo...

Hola guah.e, la visita cuando querais. Ya nun queda ñeva, pero al llevantame güei taba esto que prestaba pol alma. Paezme que un dia d'estos va pasase Tony per Torazu, si teneis tiempu podemos organizar esti fin de un vermutin en Ca Suarez en Santolaya y dempues veremos. Gracies por entrugar, too bien, esperamos al fartonin pa febreru-marzu :-)
Antonio
Tuve que dir a lleer al blogue del Dile porque nun entendia que me tabes diciendo...toi flipau. Apuestote que nun fue'l Cesar esi el que escrubayo con faltes nel blogue del Dile y solo ye un que ta metiendo peseta a la peña :-), eso si, lo del abogau esi ye pa escoyonase, pero nenu, si Cesar dixo lo que dixo nel cartafueyu esi ye un pelin prepotente y puntu, que quies?, nun ye pa insultar a naide, pero politacamente correutu nun fue.

Anónimo dijo...

Antonio

Y si uno no se hace "rico" y se queda en el camino da igual, que yo ya soy "ríco" en lo que quiero, tengo una muyer maravillosa, una gran familia, amigos, y buenas digestones, jeje!!. El Guaje todavía tiene para permitirse pagar una buena pitanza a unos amigos. Y mucha sidra.

Un abrazo

guaje

Antonio Lopez dijo...

equi en posada nun zalaburdia pero fai un cutu de la virxen, van morrime los canes del friacu, tengo que tenelos a 28 graos.
yo nun se si ye cesar, l'abogau o la virxen maria, pero faeme una gracia del diablu to'l negociu esti.
ah, nós vamos tener el neñu en xunetu agostu :-)
a ver el guah.e que fae, que dexe de trabayar tantu y se concientre :-D

Fartones dijo...

Antonio
Lo primero ye lo primero, norabona!! si señor, entrenar colos perrinos ye bono!!!
Guah.e
Asina se fala home!!

compangu dijo...

Ostia Antonio, menudo notición. ¡¡¡¡Norabona!!! Eso sí que molame lleerlo, y no les babayaes que veo per ehí.

Guaje, ya sabes: al lío.

Antonio Lopez dijo...

munchas gracies pola norabona, lo mio me costo h.e h.e que nun se que ye lo que pasa agora que ye mas complicau facer un fiu...

Antonio Lopez dijo...

eso ye l'importante guah.e, sentise afortunau colo qu'un tien, amás nel tu casu ye verda.
yo sálgote baratín, con sidre y un cachu pan faesme feliz :-D

MICKELSON1975 dijo...

Enhorabuena Antonio.
Este blos si que mola, tiene buen karma.

Antonio Lopez dijo...

gracies mickelson, esti blogue ye'l meyor :-) el farton tien-nos bien aleccionaos jejeje

Fartones dijo...

Equi tamos toos pa disfrutar de les xintaes Mickelson, tranquilos, relaxaos y a escoyer ente'l monton de sitios qu'hai :-)

Antonio Lopez dijo...

mui bonas collacios, son agora las xornaes gastronomiques en felechosa, dela mataciu'l gochu, pote asgaya perbono, adobu pa paisanos y picadillu, un homenaxe perprestoso al colesterol :-).
tolos añus voi y ye una pasada pa los fartones :-)
a ver si dalgún animase home y nos l'entaila.
yo sigo amarrau con los canes :-(

Antonio Lopez dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Antonio Lopez dijo...

a ver si me sal agora...
viva'l gochu"

Antonio Lopez dijo...

cagon too, que burrin soi
pues copiar y pegar :-(
http://www.felechosa.es/pdf/matanza.pdf

Fartones dijo...

jajaja Antonio!! tas semau!!! :-)