sábado, 7 de abril de 2012

Fartuconbeer




L'ergullu caseru!!. Home, ye fecha del concentrao de la semeya siguiente. Pero hai que lo fabricar en casa y controlar l'azucar, como furmienta, tresegalo, controla-y la temperatura, la densida, embotellalo y bebelo!!



Pues eso, un procesu de 2 meses y ya ties una cervecina casero, con 6gr de azucar por llitru.

Color casi tostau, espuma impresionante, llixera, entra sele. Presotosa y fixela yo. Esta ye tipu pilsner. Ya teo mercao pa facer la siguiente una tipo Ale inglesa a ver que tal. Al final, salente unes 65 botelles por cada carvecina fabricada.
La verda que nun se si foi la suerte del principiante o que, pero foi facil de facer y salio rico. Agora ya teo con que cambiar coses nel pueblu, unos güevos caseros por un par de cerveces!!.

9 comentarios:

Jorge Díez dijo...

Je, je. Hasta que en el pueblo descubran lo fácil que es hacerla. Luego os cambiaréis unos a otros las variedades :-)))
En serio, eso abriría un debate de más calado acerca del carácter artesanal en el caso de la cerveza y lo que eso significa, pero aquí de lo que se trata es de un experimento de un amigo con final feliz, así que... ¡a disfrutarlo!

Fartones dijo...

Home!! ta claro, pa que fuere artesanal del too tendria que pillar la cebada, malteala, scar l'agua, mezclalo col lupulu y seguir tou'l restu de pasos que fixe cola mia :-)
pero tamien te digo que tastia abondo diferente de les "comerciales" y que'l concentrau dende'l que partes ye un "puntu basicu" pa poder facela'n casa ensin problemes. Si lo que mas presta ye tar detras d'ella con el que "agora a furmentar a 20º", "agora metola na cochera que ta mas frio", agora mezola col azucar... :-)

Manu dijo...

Joer, Fartón, yes un artista. Vaya buena pinta que tién esa cerveza.

Fartones dijo...

En serio, saliome de P..madre!!.Agora toi mirando pa la del mio cuñau que dexola equi a ver que tal. En finando con esa pongome con otra tanda mio, agora una tipo Ale :-)

David Castañón dijo...

Yes un putu grande jajajajajaja

Jorge Díez dijo...

¿Habéis visto hoy en La Voz de Asturias lo de la microcervecería del Beleño? Esto va a ser una moda imparable.

Fartones dijo...

Bono, yo deprendi n'internet, y los mio tanques son pipes de PVC, pero oye,tamapoco voi vendela!!! esto ye un viciu!

Jorge Díez dijo...

Oye, pues tú ahí podías montar algo, no creas que es una locura. Te faltará tiempo pero lo demás...
Aunque lo suyo sería un llagarín familiar, ¿eh? :-))

Fartones dijo...

Home, tal y como se ta poniendo'l patiu igual ye una opcion. Por algo s'entama!.
Sitiu tengo, pero hai que lo poner ya meyor, coles sos pipes d'aceru y faciendolo con granu...bono, bono...too ye pensalo.