sábado, 14 de abril de 2012

La Terraza de la Casona (Les Arriondes - Parres)

Ta la cosa mal, los sueldos baxen o nun xuben, el despidu abaratase y amas andamos de recortes. Nun se yo quien ye'l crack economicu que cree que si les persones normales nun accedemos a los creditos, pueden echanos cuando yos-de la gana por dos duros y amas cobramos menos, vamos tar tou'l dia gastando perres y movilizando negocios. En fin, yo por exemplu hai meses que ya entame colos destinos tipu "tickets restaurant" (que de momentu siguen llegando al mio bolsu). Esto tien una parte bona, munches vegaes salgo del circulo de los mas conocio pa visitar chigres con bona pinta y tickets...a ver que tal.

Un de les caberes visites foi a la Terraza de la Casona, amas de los tickets llamonos l'atencion en la paxina web lo que y-da nome, la terraza. Tratase d'una terraza zarrada con amplies ventanes mirando'l pa'l Seya y pa'l Piloña, que tamien se ve (la semeya ta sacada de la paxina del chigre).



Esta ya ye mio.



El dia yera malu, malu, pero tabemos los dos solinos y prestabanos dir xintar mirando a l'agua y'l sitiu tenia bona pinta. Una parte de la terraza ye de cafeteria y la otra ya ye'l chigre, pero nun hai una dixebra fisica de les dos partes, noteslo nel tipu de meses y de silles.

Atencion caldia y profesional anque taben un pocu afogaos, un domingu petao pa xintar y solo dos persones pa atender, notabase-yos a los probes l'apuron, anque fixeronlo perbien.

D'entamu detalle traxeronnos un sufle de pitu caleya. Taba mas qu'aceptable, un sufle fechu dempues de cocinar el pitu a mou tradicional (digo yo) porque tastiaba a pitin y a la cebollina y'l guisu. Ya vos digo que nun taba na mal.



Pa compartir una ensaladina con setes y "bri" d'eso.



Rica, prestosa mas bien. Unes setes, un poco de verde, trufa (un ciertu tastu fonderu) y la supuesta reducion de PX, que eso si que ye mas facil de percibir y nun note na de na. Una racionina abundante, que como digo, presto.

De segundos yo tireme pol entrecot de xata roxa.



Con setes y pataquines frites. Una carne de bona calida a la que-y fallaron dos coses, una que llego un plizcu frio (sin llegar al punto de tener que mandalo a calentar) y la otra, que a pesar de pedila muy poco fecha, llego al puntu. Vamos, que llego rosa y yo queriala colos tres colorinos prestosos :-). En cualisquier casu, bona racion, bona carne y'l pero del frio mas que'l del puntu (porque munchos lo preferis asina)

Pela otra parte de la mesa unos papos de gochu ibericu glaseaos que nun tuvieron munchu esitu. Llegaron frios y hubo que vover calentalos, pero l'esitu nun foi culpa de la cocina (dempues de calentinos a mi gustaronme) sinon culpa de la escoyedroa de platos a la que'l gochu nun y-da mas cuando y-tasta munchu a gochu y arriesgo innecesariamente :-).



Otra bona racion.

De compaña teo mieu equivocame, pero xuraria que tomemos un Campillo Cr 2009. Una carta de vinos con non munches entraes.

En resumen, un chigre prestosu con dos atractivos, la terraza y los tickets. Con una cocina afayaiza. Dos cafes con xelu mas y 37,5€ /persona pagaos con los billetes de monopoly.

11 comentarios:

Toni dijo...

¿Cómo funciona eso de los tickets restaurant?.

Fartones dijo...

Pues ye un pagu n'especie que te fai la empresa y complementa'l sueldu. Al nun poder camudalos por dineru, solo te queda la opcion de gastalos palo que vale, xintar en los chigres nos que los almiten.
A mi faenme el maravillosu placer de seguir esfrutando de la comida en muchos sitios "ensin pagar" :-)
tickets

Jorge Díez dijo...

Nunca probé el sitio pero es verdad que esa terraza sobre el río es llamativa. De todos modos, lo que comentas de los platos fríos en un día sin gente... No sé, tendré que ensayar con un café en esa terracina.

Fartones dijo...

Taba enlleno xente :-)
A la terraza entrase dende la plaza del Cañon :-)

Fartones dijo...

un poco meyor esplicao, daba llugar a confusion, tar, taba enlleno xente, d'ehi que nun-yos lo tuviere munchu en cuenta.

Jorge Díez dijo...

Aclarado. Cierto que quedaba un poco confuso y yo lo interpreté al revés. En ese caso es más posible el fallo pero sigue siendo de los que chafan bastante una comida.

David Castañón dijo...

Tovía fice esta selmana un excel colos sitios afayaizos que tienen bona pinta pa dir colos tickets restaurant. Puedo apurritela si quies, porque a partir d'agora va ser a lo que voi dedicame, a dir probando, que oye, si'l sitiu nun ta a l'altura esperada fode menos pagar cuando ye colos billetinos azules.

Y esti nun me salía na web, o paselu por altu ... asina qu'a la saca va.

Gracies!

Pululanta dijo...

A lo mejor me equivoco, pero me da la sensación de que la relación calidad/precio no resultó muy buena, porque no se comió postre ¿no?. El precio es casi de Restaurante de altura y la calidad me parece más bien de "chigre" (platos algo fríos, carne más hecha de la cuenta), no sé...Eso sí, la terraza tiene una pinta estupenda!

Fartones dijo...

Jorge
Nun te voi dicir que non, pero frio frio llego'l de Marta, igual tuvieron esperando al mio que tien que ser sobre la marcha :-)

Pululanta
Home, tanto como de chigre non, vamos, que'l preciu ye un poco caru pala calida, pero la calida nun ye mala. Lo que pasa que'n pagando colos billetes de monopoly nun te fixes munchu nos precios

David
Pues home, nun ta mal que me la pasares. Yo ya ye a lo que toi, porque mas nun se pue facer n'estos momentos :-(
Pues ye raro que nun te saliere. Tienen un bon guetador na so paxina :-)

AsturTaninos dijo...

Que suerte vosotros que disponeis de tickets...envidia sana..jejejeje.

Fartones dijo...

tssssssssssssssss! que si te siente quien yo me se igual nos los quiten y too :-)