Lleguemos al vinoteo cola intención de tapear dalgo y ensin denguna referencia namás que de prebes de vinos que los pululantes fixeron fai tiempu, tar nel llistau de tiques y pela zona na que tábemos esa nuechi n'Uviéu, yera un plus pa finar cenando ellí.
El sitiu ye piquiñín, pero mira tú que tienen un comedor abondo afayaízu na parte riba del que nun teníemos nin idea de la so esistencia (como véis dibemos con too peestudiáo). Bona atención, ensin priesa, pero ensin parar, enseguida llegó la cartina. Llamome l'atención que fuera tan curtia en vinos ya que les anteriores visites de los Pululantes fueron precisamente pa da-y :-). De toes formes escoyimos un Martín Codax Lías de 2011 furmientáu en pipa d'aceru que cumplió más que de sobra na cena.
La cena en sí, foi una sorpresa perbona, too pa compartir, vinieron primero les codornices escabechaes con setes y ayos (escabechaos), que taben de rellambese. Un escabechao perbonu, con unes setines bien planchaes y un toque dulce (toque namás) na salsa del platu qu'apetecía nun parar de comer.
.
L'otru platu, que baxó un plizcu el nivel, pero que taba bono foi la tempura de llangostinos y verdures (calabacín, pimientos, zanahoria y nun sé que más) con un poco de salsa de soya de compaña. L'único pero, el que los llangostinos yeren pocos, la tempura rica y too bien fecho, nel puntu de cruxente de les verdures.
Un bon sitiu pa picar delles coses con una RCP abondo bona, 22 € por cabeza que incluíen el café con xelú de postre.
8 comentarios:
Efectivamente, amabilidad, precio ajustado y luces y sombras en cocina, pero luces hay. Buenas intenciones y cositas agradables. El porcentaje de acierto que lo ponga cada cual.
En cuanto a los vinos, más ruido que nueces ;-)
Sí, esa ye la conclusión. Nosotros acertemos más coles codornices. Pero taba bono. Lo de los vinos, tú yes el d'Uviéu, pero un vino x cada D.O y 4 D.Os (más, menos) na carta, nun yera lo qu’esperaba, o
Pero cosines había :-). Yo coños tiques tiro con pólvora del Rei :-)
Haber pedido un cachopo, que Vinoteo fue uno de los ganadores del reciente concurso :-) Conste que yo no lo he probado, no somos de cachopo.
Juanjo, el dueño, es un entusiasta de la cocina, se le nota que lo vive. Especialmente en la organización de las catas de distintas temáticas con invitados especialistas en cada ocasión, muy recomendables.
Ye que nosotros tampoco somos cachoperos. Pero lo q pidimos taba rico
Apuntáu
Di que sí, palos tiques!!
Estupendo sitio para tapear por Oviedo y "casi nunca fallar".
Que conste que lo conocí antes por su buena cocina (en escala tapas)y por el entusiasmo de Juanjo que por las ya famosas catas de vinos (y de muchos otros manjares dificilmente accesibles si no fuera por estos saraos). Ademas el sitio es claramente culpable de mi adoración actual (y la de otros muchos :-D) por el champán .
En general, sitio donde se cena bien y barato si vas con amigos, y además siempre te sientes muy "agusto"
A nos prestonos :-)
Publicar un comentario