domingo, 5 de octubre de 2014

Mesa da Sé (Viseu - Beira Alta - Portugal)


Como'n tolos llaos, en Portugal hai de too, malos chigres, bonos, premiun, normales y de los que presten. Esti ye de los caberos, de los que presten, del camudar la costa y los sos pexes pol centru y la comida más tradicional y cenciella con más carnona. Un sitiu nel que tar agustu na terraza, onde los neños ten bien y onde esfrutar de dalgo cenciello a pocu preciu. Anque de RCP el nuesu preferíu seya'l Cacimbo, hai que tener en cuenta que nun ta nel centru históricu y, sabiendo qu'hai munchu morgazu nesa zona, ye bono tener una referencia como esta.

Como siempre, los portuguesos fainte sentir como'n casa n'atención, agradable y prestosa ye siempre d'agradecer  l'esfuerzu por facese entender en castellán, en portuñol, incluso n'asturñol, que ye entovía más fácil ente nos y hai coses que dicense igual como fame :-), pallabra fundamental, claro ta.

Esta vegada tocó que los neños compartiesen una de gambes al ayu y media de salmón a "la broa".
Les gambes al ayu, bones, xintáronles enteres, preparadines con un plizcu salsa con ayu y pelades na metá dexando con cascara la cabeza y la punta la cola. Al neñu prestaron-y asgaya.


El salmón a broa nun ye más que salmonín a la plancha con un poco de rebozu de boroña perriba. Rico, a min nun me da más pol salmón a nun ser que seya de los que remonten el ídem o'l Piloña, pero tamién yos-prestó y tamién lu comieron con ganes y a mi eso valme :-).


Como siempre, raciones pequeñes :-), ya véis, si lleguemos pedir la entera, nun se yo quien se tendría que facer cargu de finar el platu y nosotros teníemos abondo col xabalí con castañes pa dos que pidimos.

Venía n'una potuca de barru y yera de sobra pa fartase a pesar de la cantidá de pataques cocíes que veníen debaxo. Ricu, xugosín porque yeren trocinos piquiñinos, bon sabor de caza, bona salsa y quien se-y ocurre pedir esto n'una nuchi de branu. buf!! :-)

Un café con xelu, un Casa de Santar tinto (Dao) collecha 2011 que tuvo bien, un plizcu ácidu pero prestosu, dos xelaos de lo neños y menos de 15€ por cabeza. Una referenica de bona RCP nel cascu históricu.

2 comentarios:

Toni dijo...

Tarjrta amarilla. Estaría bien poner los datos del restaurante.

Fartones dijo...

https://www.facebook.com/pages/Restaurante-Mesa-da-S%C3%A9/464164280275135
El faisbuk va ser lo único que puedo date. De toes maneres nun tien perdida, mirando pal Rei Duarte esi que ta'n metá de la cai, la cai de la izquierda enantes de llegar a él :-)