lunes, 16 de marzo de 2015

Herbé (Valladolid - Castiella)


Fin de selmana mediu, mediu, ye dicir, parte de trabayu estirau un poco más por placer que nos llevó la nuechi del sábadu a nun poder comer nel sitiu que nos recomendaron (El Peso) y que decidimos cambiar xuto por el chigre que ta a la ver, el Herbé.

La verdad que una sorpresa interesante, sinceramente, la parte de bar nun llamaba gran cosa pa quedase a cenar (y eso que taba enlleno de xente picando y tomando vinos), pero nun yera mui afayaizu. Sin embargu, el comedor, bien dixebráu y aisláu del ruidu del bar, resulta piquuiñin y más agradable, ye otra cosa.

Nun miremos nin la carta, díbemos con ganes de llechazu (bono, pa ser sinceru yo) y por recomendación del camareru (peramable) entamemos con una de setes plancha con chorizu. Raru l'amestu, pero resultón, setes perbones, xugosines a les qu'hai que poner el "pero" de la temperatura, taben templadines, nun calientes, pero por el tastu inclínome a pensar en una mala medición de tiempos pa nun tener qu'esperar munchu por el segundu, que non en un calentón mínimu de fornu nel caberu momentu. Bien, una ración prestosa.



De segundu, el llechazu D.O. que nun tenía pero. Puntu perfeutu, xugosu, carne que se defacía y el turriadín esterior del pelleyu. Lo dicho, prestome asgaya y fízome escaeceme del de la nuechi anterior onde quedó demostrao que por más que'l productu ten D.O si nun hai mano na cocina, nun hai na que facer, eso sí que'l productu seya bonu ye una garantía.

Na semeya el mio emplatáu, sobre un platu d'esos que permiten mantener el calorín de la pieza mentantu te dura'n platu...que nun foi munchu tiempu :-)



De compaña La Planta 2013, vino que dicho asina permitiome facer un chiste mal non, lo siguiente y que nun pienso reproducir equí por temor a que nun me volváis a lleer, collacios :-). Un agua, dos cafés con xelu y convite a un par de copines de crema d'oruxo casero. Total una cuenta de 38€/persona de la que s'encargaron los "santos tiques" que tante allegríes gastronómiques nos permiten nestos tiempos.

2 comentarios:

David Castañón dijo...

Cazurria téngolo pendiente de visita. Préstame enforma que vaigas abriendo camín pa quedame namás colo bonu jajajajaja.

Fartones dijo...

Tu si que sabes!!