viernes, 5 de junio de 2015

Fuentebro (Fontibre-Cantabria)


Perguapu fin de selmana que pasemos colos neños pela zona sur de Cantabria. Una zona que nun conocía na raya castellana más asemeyao en paisaxe al norte de Castiella que al típicu verdor cantábricu y ye que de Reinosa pa baxo, montañes poques. Un sitiu guapu, nel que pasar ente Palencia, Burgos y Cantabria ye una cuestion de cartelos, con incluso enclaves palentinos completamente dientro de Cantabria (Cezura y Lastrilla), un sitiu pa relaxase y facer escursionines tranquiles (Canal de Castiella en barcu dende Herrera del Pisuerga o dir ver les foces del Ebro a Orbaneja del Castillo) polo menos en primavera.

N'una d'eses escursiones, la de conocer el ñacimientu del ríu Ebro, acerquémomos a xintar al chigre Fuentebro por varies razones, quedaba xustu enriba del ñacimientu colo que puedes xintar con un bon paisaxe si lo fais na terracina, dos porque nos falaren bien d'el y tres porque, aparentemente tamién tenía tiques, ¡qué más se puede pedir!.

Taba bon día y decidimos xintar fuera,  na terraza. Ca un a lo suyo, el peque decidió tirase por unos llangostinos, los cuales veníen con ali-oli de curry (persele que y-daba un gran toque y con un rebozu cruxente en formato paxa. La verdá que taben bien bonos y sólo nos dexó prebar un a los pas (el restu al sacu)



A la otra antoxáronse-y unos macarrones con tomate, chorizu y quesu gratiano que vio na mesa de al lláu, asina que nada. A mí gustame la pasta, pero nun soi mui amigu de esa forma de facer macarrones, en cualisquier casu, reconozco que taben al dente y que teníen un tastu bono. Vamos, lo importante ye que la neña fusilolos en un abrir y zarrar de güeyos, asina que perfeutos.



Pela mio parte decidime a prebar unes manes de gochu al estilu Fontibre. Perbien guisaes cola compaña de chorizu, xamón y una salsina estilo callos. Veníen con una fuentina aparte de pataques frites de verá y pimientos de Padrón. Unes bones manes, xelatinoses y prestoses asgaya.



L'otru platu tamién foi de guisu, unos papos de xata con quesu y membriellu (un amestu un tantu estrañu). La verdá que bien guisaos, perbonos anque pal nuestru gustu sobraba'l membriellu, bonos trozos y bona cantidá en tolos platos.



De compaña tomemos 3 copines de Rueda, una botellina grande d'agua y de postre 2 cafés con xelu y 2 xelaos pa los neños. A la hora de pagar vino la sorpresa, nun nel preciu, que taba bien, si non nos tiques, que nun teníen, parez ser que diéronse de baxa hai un timepu pero na aplicación del móvil de Endered entovía vienen.

Total 14,3 € por cabeza, bona RCP




No hay comentarios: