jueves, 11 de junio de 2015

Mesón Añejo (Aguilar de Campóo - Palencia- Castiella)

 El vienres de la llegada a Revelillas teníemos que cenar en dalgún sitiu y Aguilar de Campóo yera'l sitiu más cercanu pa dir xintar. Na casa había varies tarxetes y decidimos dir al Añejo qu'amás ponía que tenía tiques. Bona decisión.

L'Añejo ye'l típicu mesón castellán con una parte de chigre y otra de restaurante, decoráu cenciellu y afayaízu a la mesma vegada., bon productu, trato amistosu. Un pero, la música, ta bien tener el radio puestu, pero hai que baxar el volume.

Los neños parecíen esfamiaos asina que entrugamos que queríen y la respuesta foi "carnona a la piedra""...val, val y d'entamu una ensalda de codronices escabechaes que taba perbona, con llechuguina y tomatín de la güerta del dueñu (que nun debería poneles en chigre, pero ye que Aguilar ye un pueblu grande).


De platu estrella, el xuletón de vaca vieya de 1,5 Kg que nos merendemos ente toos y, efeutivamente, taben esfamiaos, facía tiempu que nun los veía comer asina a los guah.es. Comer, comen de too, pero son ruinucos coles cantidaes, vamos que nun comen munchu.

El xuletón de carne de primero, nun tenía nada qu'oxetar, amás venía marcáu por fuera pa que na plancha solo tuevieres que caldialu un poco y marcalu más per dientro si t'apetecía. Ye prestoso pedir esto con guah.es porque ente que lo salen, dan-y vueltes y deciden qu'esi cachu ye pa mi y esi pa tí, tan comiendo la de mio madre.. Perdonai la semeya.



De compaña una d'agua grande, y un La Planta 2013 que taba bien bono.

Postres dos xelaos, dos cafés con xelu y un oruxo de setes caseru, sí, de setes, que fabrica'l dueñu y que nun quixo dar la receta y que, como les llechugues, eso de ponelo a los clientes, como que nun debiera :-). Yo sólo lu golifé y la verdá que golía perbien, la muyer dixo que taba perbonu y por más qu'insisitió marchemos ensin saber que setes, nin como lu facía.

Parez ser que ye un chigre de setes en temporada y que siempre preparen opciones de menús nos que tolos platos lleven setes, menos el chupito, una vecera los picó y'l resultau ye que tamoén lu tienen. Habrá que volver pa la seronda.

En tiques salimos a 21 € por cabeza. Nun ye baratu, pero tien bon productu y paguemos con tiques :-)



4 comentarios:

Zuhur dijo...


AÑEJO, Iván, "Mesón Añejo":

Es uno de los que más he frecuentado en mis numerosas visitas a Aguilar de Campóo y la zona de la Montaña Palentina.

Lo has clavado: no es barato pero si de la mayor confianza en cuanto a calidad de producto y elaboración.

Por si volvieses por la zona, personalmente te recomiendo, también, "Restaurante Ticiano", calidad algo superior al Añejo. No está en el mismo Aguilar, si no en Villallano, un pueblín cercano, justo debajo de las Tuerces. Binomio: precio/calidad excelente.

Puedes mirar en: www.ticiano.es.

Fartones dijo...

Ye verdá, ye Añejo!! . Taba despistau!!. Tomo notoa del Ticiano, esa zona ye perprestosa de ver y de xuru que volvemos!

David Castañón dijo...

Vaya semeya ... agora date pol arte conceptual? XD

Fartones dijo...

Conceptualmente saquela asin pa definir la velocidá cola que marchó del platu!! h.e h.e!!