miércoles, 8 de julio de 2015

El Abrelatas - L'Abrelates (La Pola - Siero)

Debia-ylo a Borja, sí, sí, debía-y espublizar dalgo más nuevo del Abrelates, sobre too porque na zona nuestra ye un chigre de referencia pa nosostros (pola cocina y polos tiques) amás dende qu'abrió le evolución ye contínua y caberamente añaden carnes raros a la ufierta habitual (cocodrilu, camellu...).

La verdá que con esta costume mío de nun postear munches vegaes el mesmu sitiu, teníalu abandonáu. Eso sí, tendré que volver a facelo porque les semeyes nun ye que ten mal, non, ye lo siguiente, ¡qué desastre de paisanu cola máquina de retratar, fios!.

Como siempre, raciones xeneroses (que'n La Pola tienen que comer de calidá y cantidá) que compartimos. Dos platinos y los dos por suxerencia del chef.

El primeru, rebozuelos con güevos fritos, espárragos plancha y fuá. Enantes de servilu y preparalu ofrecieronnos camudar el platu, ya que'l fuá taba agotáu, pero como nun teníemos ganes de pensar nun lo fiximos, eso sí,  rebaxaronnoslu de preciu ensin dicir nada nosotros.

Taba perbono, asina que con fuá tien que salise. Güevos pa moyar, curioso lo de los espárragos y perbono l'amestu coles setes. Rico.


El segundu, un llombu de pintu espectacular cola compaña de una salsina d'algues y eso que veis na semeya son mazanes, nun pataques (si ye que veis dalgo).
Productu ensin más (que ye dificil tratalu bien), perfeutu de plancha. Impresionante y eso qu'a mi gustme munchu dir a pedir los papos de xata que los claven.



De beberciu un vinu de Cangas blanco (La Descarga) secu pero afrutáu, taba bono anque nun seya del tipu de vinos que suelen gustame, esti prestonos asgaya, dos cafés con xelu, una d'agua pequeña y 29€/persona pagaos colos tiques restauran que tanta vida mos dan :-).

Un bon sitiu al que nos presta munchu dir y al que volveremos pa pedir un d'esos menús degustación que tienen que me los ofrecer  ;-)

6 comentarios:

David Castañón dijo...

Amás con Tickets XD
Borja ta trabayando perbien, a mi me encantó cuando fui. Y pienso repetir en breve!
Además, apostando siempre polo de casa, cosa que ye difícil de encontrar.

Zuhur dijo...

Iván, el pinto o maragota es un pescado que prácticamente no tiene presencia en nuestra zona. A mí, desde luego, jamás me lo ofrecieron en ningún restaurante y en la pescaderías tampoco he llegado a identificarlo.
Serías tan amable de desburrarme indicándome a qué tipo de pescado asemejaría su sabor??
Gracias campeón.

Fartones dijo...

Pues sí David, Borja y la so má tienen un puntu na cocina perprestosu. Ye un chigre perafayaízu nel que tamos de lo más agustu cunado podemos dir...y con tiques!! h.a, h.a

Don Zuhur, ye un pexe de roca, pero tien un tastu suave, nun ye'l típicu de roca con un tastu potente, nun sé como esplicalo, porque magar d'eso tien tastu, nun ye como la merluza (val, ye qu'a mi la merluza nun me diz nada por fresca y bona que te)

Zuhur dijo...

... ¿ Acaso pueda asemejarse más al bacalao fresco? ...

Fartones dijo...

Home, meyor exemplu que la merluza ye, pero para mí ye un plizcu más fuerte. Nun ye'l típicu de roca, pero sigue teniendo "sustancia" nel tastu :-).

Zuhur dijo...

Vale, vale... ya puedo hacerme una idea. Muchas gracias rapaz!!!