viernes, 4 de septiembre de 2015

El Escorial - L'Escorial (Amandi - Villaviciosa)


L'Escorial ye un chigre al que y-tenía ganes porque siempre que pasaba delantre d'él un domingu a meudía veíalu enllenu de xente y, una de dos o yera'l típicu del vermú o xintábase bien. Aprovechando una visita d'unos amigos a la Comarca la Sidra quedemos a mediu camín ente Colunga y casa (más a nuestru favor, too hai que lo dicir :-.) ) y d'ehí a ver que nos ofrecía el chigre.

Tien tres ambientes diferenciados, el de chigre cola barra y cuatro meses, el del comedor que pa mi gustu ye poco afayaizu (típicu comedor grande con un montón de meses que y-quita munchu fen-shui d'eso a nun ser que te toque n'una esquinina) y la terracina, que tando bona nuechi parecía que apetecía más. La terraza ye interior y tien meses de merenderu de maera con unes sombrilles enormes que les tapen enteres y protexen de la lluvia, lo que tando n'Asturies siempre ye bono, porque a metá de cena púnxose a llover como si nun hubiere mañana.

Decidímosnos por coses pa compartir, entamemos con unos calamares frescos que nun taben nada mal preparos y abondo bonos de tastu (ya los comí meyores), eso sí, la ración parecionos un plizcu xusta de tamañu. Resumen aprobáu altu.




 Coles llámpares la cosa meyoró munchu, la ración yera abundante, les llámpares nun teníen nada de sable y la salsa taba impresionante. Tengo que lo dicir, que yo soi más de llámapres preparaes con verdures, pero que tanto aquelles del desaparecíu Molín del Puertu que llevaben chorizu, como estes que lleven xamón (tamién cebollina) tan perbones. Esti ya resultó de notable y tuvimos entreteníos faciendo barcos col pan y la salsa un bon ratu (¡qué pésima costume pa baxar kilos de pesu!).

Los nuestros amigos, que nun tan de llámpares (igual en Madrid ye más complicao pillales) quedaron encantaos.



Pa finar, vino el Cachopu de la casa, pa compartir 5 dio de sobra (teniendo'n en cuenta que pillamos dos platos primero). Teníen varios cachopos en la carta y decidimosnos por el Cachopu Escorial (por eso de que si lleva el nome del chigre tien que ser el que meyor preparen, en fin, por pidir un).

 El cachopu llevaba bona carne, taba bien rebozáu y fechu y prestonos asgaya. Llevaba, champis, ñueces, cecina y quesu de cabra. Yo sólo tengo que dicir que cecina o xamón, bien, pero que el quesu de cabra sigo ensin velu n'un cachopu porque me mata el tastu de la carne. Un quesín suave de tastu ye lo que yo entiendo que tien que llevar dientro. En cualisquier casu, pa gustos colores y el cachopu taba rico.


Sidra asgaya que taba bona y de la que tomé nota mental y ya se sabe...que nun m'alcuerdo, pero si tengo qu'apostar xuraría que yera de Vigón, cafés y una botellina de agua por 13,2 €/cabeza.

Sidrería afayaíza de les qu'hai munches, como pa xustificar un "voi a la Villa a..."pero na que se come bien y te permite pasar un ratu prestosu con amigos si tas pela zona.







No hay comentarios: