lunes, 11 de abril de 2016

Les Praeres (Les Praeres - Nava)

 La zona de Les Praeres ta situá na sienra de Peñamayor, Nava, a unos 1.140 m d'altura. Podíemos llamalo Braña, porque nun hai más que cabañes d'animales pela zona, magar que delles tan habilitaes como llar, y un chigre, que ye a lo que mos lleva esti blog, ¿o non?.

L'accesu ta perbien indicáu ya dende Nava y va faciéndoses más complicáu a partir del pueblu de Piloñeta, onde namás salir la caleya tresfórmase en pista de formigón con fuertes ramples y estrechina pa que penseis eso de que pasa si te crucies con un que baxa (pues que hai que dir a la gueta de los apartaderos). Sólo el final de la pista (como a unos 100m del chigre) pasa a ser de tierra. Pue xubise en coche ensin problemes, mentantu nun tenga suspensiones deportives, aunque meyor si ye un pocu altu, y si queréis seguir ruta'n coche (pues llegase a Bimenes y a Piloña per pistes) meyor 4x4.

Merez la pena xubir n'un bon día poles vistes, polos paseos y porque bien enantes de pasear, bien dempués, pares nel chigre a ponete tibiu de comida casero.

El chigre, ye eso, un chigre de montaña, pero bien afayaízu, cola so chimenea prendía, la maera, la tranquilidá, en fin, pa relaxase. ¿Y la comida?. Pues la comida perbona, casero, ensin complicaciones, raciones abundantes de les que ya Aladinu (el dueñu) va diciéndote, "d'eso meyor media, si solo vas come tú y sí los neños nun son de munchu comer, ponemos-yos una pa compartir", pues ¡hala! nun hai más que falar.



 Pues allá foi la mi media de fabes, tienres como mantega y perllograes de tastu, diome pa dos platos y casi reventar. Del compangu quédome col chorizu aunque taba too bono.

Pero eso nun ye na, porque pidimos una de xata guisao con pataquinos por si me quedaba butiellu pa compartir y pa allá que la compartí. Otra vegada, bon productu, bon tratu, bon platu, cenciellu, de tola vida.


Pa los guah.es, un platu "combináu" pataques de verdá, una par de güevos de casa y varios filetes d'adobu a repartir ente ellos (poca cosa dexaron). Ricu, ricu, faltaba-y el perrexil del Arguiñano.


Dempués de tamaña fartura, con dos cafés, un agua pequeó, una fanta y dos botellines de sidra y media de cabrales de postre, la cuenta foi d'unos 42 € (que podéis calcular ente tres pal preciu personal).

Un paseín pela zona, unes vistes enfoncando al nuesu Sariegu y una sorpresa, la cierva (Bambi) que va a la so bola pero que nun marcha d'equí nin a tiros, normal, colo bien que-y dan de comer.





2 comentarios:

David Castañón dijo...

Ye una maravía sitiu.

Fartones dijo...

Perguapu!! y xíntase perbien :-)