miércoles, 2 de julio de 2008

Fujiyama (Paredes-Siero)

Hola!! como va too? dempues de un tiempu ensin escribir voi entamar xunetu con un exoticu. Nun ye que me preste a mi Parque Principau, voi cuando nun hai mas remediu, pero ya que tas equi, un de los sitios a recomendar pue ser esti. Claro, nun ye nin de lloñe, el de Fuente la Lloba, n'Asturies nun hai otru asina, pero nun ta na mal. Ye pereconomicu, quiciabes porque alrodiu hai un monton d'ellos, qu'anque d'otres coses, hai que competir. Bono, equi tire pol menu con Tepanyaki, nun ye'l mas economicu, pero ya que tien tepanyaki d'eso, habia de prebalo. El menu de Tepanyaki anda polos 10 € persona y nun que la comida seya perabundante, pero ta abondo rico y calida / preciu hai de reconocer que ye un sitiu peraxustau. Son un monton de platos de preba, ensala (d'ese con mucha soja), arroz tres delicies (esto nun yera lo meyor), un platu shushi con gambes perriba (abondo rico) y asina un par de coses mas hasta llegar al tepanyaki, xata con gambes (rico) pero poco. Tienen una cartina de vinos blancos abondo decente. Vamos, si tais por PP ye un de los sitios a prebar (pena de Ribs...) y anque les raciones nun son gran cosa, viendo'l preciu ye normal y la calida ye bona.

1 comentario:

Antonio Lopez dijo...

que gracia me hace ver aqui un post de este sitio, yo fui 3 veces, siempre al buffet, son 6.95 pa comer y 7.95 pa cenar, bebida aparte.
yo me pongo hasta el culo, tiene de todo, aparte de todo tipo de cocina japonesa ochina o lo que sea, tienen alitas de pollo, costillas, croquetas, chorizo etc etc y luego el paisano ese te hace alli lo que quieras de tepanyaki de ese, puedes hacelo como quieras y de lo que quieras, de carnes, langostinos, pescado, calamares etc etc
Pa mi ta muy bien pa ir de vez en cuando
de postres hay todo tipo de yogures, arroz con leche, flanes etc etc (todo del eroski) y helados de muchos sabores