viernes, 19 de septiembre de 2008

Casa Fermin (Uvieu)

Ya toi equi de nuevo. Güei toca un clasicu d'Uvieu. D'entra date que pensar qu'un restaurante asina te onde ta, metiu pa dientro d'un portal, n'un baxu escuru, queda raro. Dempues entres y consiguen minimizar l'asuntu teniendo les meses nel patiu interior del edificiu, lo que yos permite tener lluz. La decoracion ye ente vieya y moderna, explicome, meses, silles mas modrnes, usu de metacrilatos pa nun dar sensacion d'agobiu, anque amestao coles paredes puestes de gres mas tradicional, pero l'amestu nun queda mal, un poco frio, ideal pa falar de negocios (nun hai na que te distraiga, nun hai follon nel comedro...pues tar centrau no que tas), nun tanto pa dir cola parexa (ye la mio opinion).D'aperitivu la casa una cremina de zanahoria con güeves de muil, a mi la zanahoria nun me da mas, pero taba llograo, sele de tastu, nun-y alcontre muncha gracia al amestu coles güeves, pero como a mi me gusten taba too rico. D'entamu pidimos xamon ibericu pa compartir, nun taba mal, pero ya los xintamos meyores, la racion piquiñuca pal preciu (22 ensin iva). Siguimos con unes anchoes del cantabricu en salsa d'afuega'l pitu, mui riques y'l afuega'l pitu daba-y'l contrapuntu al salao de les anchoes. De segundu tireme pol pixin, munchu tiempu ensin prebalu y apeteciome. Rico de tastu con una salsina prestosa que nun-y quitaba'l tastu a mar, que pa mi tienen que tener los pexes, mas bien lu potenciaba, y con esparragos trigueros. El pixin, eso si, quedo-yos mas gomosu de lo que ya ye el, pero taba bono. Como habia carne na mesa, pero los pescaos aguantaben bien el tiron (habia bonitin perhi) dimos-y al Artadi Viñas de Gain 2005 (mira, equi ye'l segundu sitiu n'Asturies nel que lu veo'n carta). O sea, sitiu de preapraciones cencielles con un toque modernin (nun munchu) riques, pero nel que les raciones son piquiñuques con un preciu elevau, vamos, que la calida/preciu nun ye na bona (creo que menos de 55-60 por cabeza nun salio) lo cual echate pa tras a la hora de dir por "tu cuenta". Saludinos, el siguienti un foriatu que nun se como se m'escaecio bilordialu primero.

26 comentarios:

Antonio Lopez dijo...

bufff
vamos a lo de siempre, por ese precio, en mi opinion, hay sitios mejores, o que me gustan mas, es ya una cantidad como para buscar mas que la correccion, y yo como no hago comidas de negocios pues nada jeje

Antonio Lopez dijo...

con tu permiso farton voy a poner un enlace de un video que me hizo mucha gracias
no tiene nada que ver con la gastronomia asi que si consideras me parece perfecto que lo quites.
un saludo
http://es.youtube.com/watch?v=ffI959EcPy4

Anónimo dijo...

Fermín es un sitio que me encanta y la verdad que nunca falla.Por cierto a mi no me parece para nada caro,te dan buena calidad y tienes un servicio de sala muy bueno,es uno de los clásicos de Oviedo que siempre voy por lo menos una vez o dos al mes.A mi chico y a mi nos encanta.

Anónimo dijo...

Antoñito,tu pasando de los 15 euros ya te parece caro,eres un takañete.

Antonio Lopez dijo...

ya lo se amigo ;-) pero es lo que hay

Fartones dijo...

Antonio
como que nun tien na que ver con la comida...recluta cachopu!!! ;-)

Luxury
Caa Fermin ta bien, ye un clasicu, nunca falla, xintase bien, pero, creo qu'hai sitios asina nos que calida/preciu ta mas conseguida, a mi paeciome caro nesi sen. Pero vamos, tolo qu'hai nesti blogue ye suxetivo y valoratible, lo qu'importa de los sitios ye lo mesmo de los vinos...el sitiu bono ye'l que te gusta :-). Arimate mas perqui que siempre ta bien opinar y yo nun censuro na

enoilógico dijo...

Para mi la sensación en Casa Fermín siempre fue la de que tenían unos precios razonables. Con el pero de que hace un año o así que no voy y de que casi siempre tiro por el menú degustación, pudiéndolo variar según gusto personal. Yendo a carta se ve que sale más caro. Yo siempre comí bien por allí, aunque escaso de "emoción".

Oye , está genial lo del gugelmaps con los sitios.

A la próxima fartura a ver si puedes venir.

Un saludo.

Fartones dijo...

Hola Dile, esa podria ser la definicion, xintase bien, pero nun emociona. Agora, la cuenta nun la vi, pero la carta si y...la verda, el menu degustacion nun se, pero carillo tirando de carta ye (y ensin los IVAs puestos).
Lo del google dixomelo un amigu y queda perbien, ta abondo facil facelo por si vos animais con ello.
Pena de cena, si se monten mas contai con dos, a ver como lo facemos pa poder dir.

Tony dijo...

Anotado queda el sitio.

Tony dijo...

Antonio López,
Muy bueno el video, buenisimo. Todavía me estoy partiendo de la risa.

Fartones dijo...

La verda qu'esi videu ye de los meyores!

enoilógico dijo...

Cojona el vídeo, qué panzada de reí me he dao. Qué bueno

Anónimo dijo...

Yo no he estado en FERMIN, pero mi hermana y cuñado que comparten nuestra misma afición si, y me comentaron que si les gustó.

Este fin de semana han estado en LAS CALDAS pasando el fin de semana y me comentan que la cocina que tiene es recomendable, creo que la supervisa el cocinero de FERMIN. Tiene un menú sobre 45€ per si no recuerdo mal.

Un abrazo a todos.

Antonio Lopez dijo...

me alegro que os prestara el video
yo todavia me rio al acordarme jeje
al final hoy tuve que currar y tuve que suspender la comida en casa mingo, y lo peor que los desgraciados de mi familia van sin mi jajaja, lo peor cuando me cuenten de noche...

Antonio Lopez dijo...

farton, tienes algun post de la tenada en illas o de casa generosa en pedroveya-quiros????
asi por alto no vi nada.
un saludo

Fartones dijo...

Guah.e
Fermin ye bono, a mi prestome, pero pa mi, ensin dir al menu degustacion como diz el Dile, la RCP ta desequilibrada.

Antonio
Nun teo poste dengunu, por Pedroveya hai milenta d'años que nun voi y la Tena nun lu conozco, pero en The Fartons creo alcordame que tienen un post d'ella. Por ciertu, mira que dir xintar ensin ti, eso nun tien perdon, a la fin que fueron a Mingo o Colo?

Antonio Lopez dijo...

fueron a colo, y llevo todo el dia rabiao jeje
ya me contaron que muy bien, pero bueno, que tampoco tengo muy en cuento la opinion y tengo que ir yo jeje.
un dia que tengas fame de verdad puedes ir a la tenada jeje, y el pedroveya se come como hace 30 años, igual igual, el otro dia fui con mi guelo y contaba que las berzas estaban igual que cuando iba el hace una pila años

Fartones dijo...

Na, apuntolo a la llista...asina nun hai manera de dexar les fartures. Tendras de prebar Casa Colo, en pudiendo dire a Casa Xosefina que pase ayeri per delantre y ta n'un sitiu mui guapu.

Antonio Lopez dijo...

el otro dia lei, no recuerdo donde, que josefina era antes la cocinera de casa colo, y que marcho y monto casa josefina, que desde qe marcho en casa colo se come peor y que se come mejor en casa josefina.
Ya lei la opinon en fartons de la tenada, muchas gracias.
a mi me encanta pa ir a fartucar.
de ese tipo los 3 mejores son para mi casa generosa (pedroveya), la tenada (illas) y la nueva allandesa (pola allande)
pa morir en todos ellos

Antonio Lopez dijo...

ah, a ver si animo a algun alma candida con sangre en las venas jaja, el lunes dia 6 de octubre a las 17:00 horas es el dia señalado en el candelario pa que don antonio lopez empieze a aprender bable, asi que animaros asturianos, que somos unos borregos que somos capaces de perder por dejadez una parte tan importante de nuestra cultura.
por ejemplo en llanera dan en el ayuntamiento cursos gratuitos, seguro que en otros ayuntamientos tambien, y si no autodidactas jeje.
pd.: al que no le interesa que no me lea, jejeje ya lo habeis hecho ;-)

compangu dijo...

Siempre que sale a colación CASA FERMIN comento lo mismo: le tengo cariño a este local, pues fue en el que, hace ya 8 años, la entonces mi novia, y hoy mi mujer, y un servidor nos iniciamos en esto de la gastronomía de "altos vuelos". Anteriormente había ido allí a una boda, y en ambas ocasiones comí muy bien.
La vez que fuimos sólos, comimos a la carta, y recuerdo que no fue tan caro, pero claro, hace ya mucho tiempo..., snif, snif.

Fartones dijo...

Antonio.

Norabona, pero nun se te ocurra dicir que llees esti blogue, que van ponetelu pa saca-y faltes!!! ;-), en poniendote con ello corrixeme lo que quieras que pa eso vas ser el "catedraticu"

Compangu
Eses coses llevense na tiesta. Como y-dixe al guah.e a mi prestome y xinte bien. Simplemente dame que caru en RCP (hailos mas caros pero que nun te dan esa senscaion)

Toni dijo...

Casa Fermín gústame porque ye seguro. Nun ye pa tirar voladores pero nunca defrauda.
Y el personal de serviciu ye de lo meyor que tenemos n'Asturies.

¡Coño!, como me prestó escribilo n'asturianu, aunque seya mal. :-)

Anónimo dijo...

TONI


¡Joder qué dominio! Voy tener que soltame yo también.. El medio Spanglish-Bable que hablo no se si será bastante para falar en esta casa. Todo se andará,

Un saludo.

PD: Por lo menos este se aprende con la oreja y leyendo un poco, así aunque sea chapurreado se hace algo, pero es que el EUSKERA...... eso ni los Chinos....

Fartones dijo...

Veis? nun ye tan complicao lo del asturianu, hai d'animase toos :-)
Guah.e, yo d'euskera...aita, aima y agur...pero vamos...que na de na :-)

Anónimo dijo...

Hi, guantanamera121212