lunes, 8 de septiembre de 2008

El Noceu (La Cuesta-Sariegu)




Noticia:!!!Pena!! El Noceu tranca. Paez que falten les llicencies de chigre pa poder abrir, dende esti blogue quiero desea-yos a Juanjo y Cris lo meyor pa atopar un nuevu sitiu nel qu'abrir un chigre!! mentantu podeis lleer los dos posts!!

Nun suelo repetir los post, la verda que ye la primer vegada que lo faigo. Normalmente, cuando vuelves a un sitiu que te presta vuelves cola zuna de xintar, nun se si lo mesmo, pero polo menos, delles coses paecies, pero como nel Noceu camuden de menu los fines de selmana, resulta que nun xintamos nin paecio a lo que xintaremos la primera vegada y'l resultau nun pudo ser meyor, colo que tenia que postealos de nuevu, pero equi lo dexo :-). Pa entamar dieronnos d'aperitivu unes pataquines frites en forma cilindru con ali-oli que taben perprestoses. L'entamu la comida ficimoslu con una ensaladina de pimientos con llechuguina, salsa de tomate y cebolla confitada a la que-y consiguiron un puntin dulce mui rico (y la llechuga como siempre de rica). De siguiente tocaronos tortos de maiz, un con tortiella "desfecha", podiemos llamalo revueltu de pataquines y cebolla, pero con mui poco güevu, y l'otru de cremoso de bacallau. Los tortos perfectos de testura y tastiu y la tortiella impresionante (semeya un). Siguimos con un guisu marineru (semeya dos, casi nun ma'lcuerdu de sacala y ya entamara a xintar el de bacallau, jeje) pataquines cocies, un par de gambines, mexillones frescos y un chipironin, perbono y mui lograo, vamos, daben ganes de mete-y'l pan pa moyar el guisu, pero entre'n razon y sigui cola cuchar :-). Ya fartos del too llegaron los papos de gochu astur-celta con una salsina de tomate por riba y una camina de calabacinos frescos que taben pa rellambese (semeya tres). El postre, yo ya taba dau, pero bono la mio güela non y un nun pue quedar mal cola familia, asina que fice un esfuerzu mas y entrome la tarta d'arroz con llechi y xelau de sandia y a mi gustome y tien meritu porque a mi los postres nun me dan mas, claro, qu'a lo meyor un mui llambion y-encuentra una falta de dulzor. Finamos con los chupitinos de d'anis en guinda y esta vegada nun pueo poner nin el perin de la sidre, como sabien que yeramos nosotros punxieronos sidre un poco mas fecha y esta si, esta ya tastiaba como a mi me presta, mui rica. La otra ye mas xoven y paez que tien mas salida, pero a mi prestame mas esti palu, munches gracies pol detalle. Cafetinos de pota y'l preciu pues esi, 25€ cabeza. Ya dixe que volveria. Por ciertu, pa que lo sepais, nun hai vino, solo sidre, entovia nun llegaron a producri vino ecoloxico, too s'andara!. Agora voi con otru, que esti fin de selmana tuvimos solos y pudimos dir agustu pelos sitios, esto va tardar en repetise :-)

9 comentarios:

Antonio Lopez dijo...

que guapo otra visita, se ve que te presta farton, me alegro mucho.
tiene muy buena pinta el menu, pero no se, por las fotos no me parecen muy abundantes, como es de cantidad, quiero decir, quedas bien con ese menu?????
que rabia no haber ido aun, espero no faltar pronto.
un saludo

Fartones dijo...

Hola Antonio, eso ye como too, depende d'un, de como seyas. El sitiu nun ye de "fartura" a romper si escoyes el menu degustacion, pero nosotros, los 6 quedamos fartos. Pa mi son del tamañu adecuau, ten en cuenta que nun xintes un platu que ties 1 aperitivu+ 4 platos + 1 postre + cafes (que te los dan con madalenines piquiñuques) en fin, que hai muncha "rotacion" de platos. Si ties duldes pues dir con mas xente, y por exemplu, pedir 2 menus degustacion y dos arroz con pitu. L'arroz que vi l'otru dia pa 4 yera una paellada pergrande, nun creo que quedaren con fame. Yo pue dicite que fame nun paso, nin munchu menos.

Antonio Lopez dijo...

eso suena bien farton, me convence cada dia mas.
a ver si rehacemos las cuentas del mes y este finde puedo ir :-)
ah, no se si lo dije ya por aqui, pero la pagina del noceu ya funciona www.elnoceu.com

Antonio Lopez dijo...

farton, no se si te prestara o te la sudara, pero yo estoy aprendiendo un poco de bable gracias a ti, entiendo muchas mas palabras que antes, cuando te leo y no entiendo algo, busco en el diccionario, y joder, ayer me di cuenta que ya controlaba bastantes palabras jeje.
a ver si ahora en septiembre me empieza el curso ya y me enseñan en el pueblo a falar como dios manda.
un saludo

Fartones dijo...

Home Antonio!! como me la va sudar? a mi prestame qu'esti blogue valga pa animate col asturianu, magar que nun soi'l mas adecuau pa lleer o deprender, de xuru, meto unes pataes a la llingua que van echame de la llista de blogues n'asturianu (espero que non, claro). Del Noceu, ya sabes, animate tamien a prebalu, a ver que te paez a ti, ya sabes que pa gustos colores ;-)

Antonio Lopez dijo...

tampoco ye un blog pa aprender llingüa jeje, yo creo que por muchas patadas que metas,tu blog hace mucho por la llingüa. Une dos de las cosas que mas me gustan e interesan, asi que a seguir asi y no dejalo nunca.
un saludo

Antonio Lopez dijo...

del noceu casi casi que sin ir te digo que me gustara y me prestara mucho.
comparto la filosofia del sitio, me parece gente de verdad y me encanta ver todo aquello, los animalinos, huertos etc etc, los gochinos astur-celtas que tienen por alli, es decir, que voy un poco sugestionao ya jeje.
ademas tengo ganas de llevar alli a bastante gente, el primero a mi padre, nunca comio algo mas raro que unas berzas o un chuleton, ta encabronao y no quiere ir a ningun sitio de comida un poco "modernina", y aqui quiero llevarlo a ver si lo desembrutezco un poco, que seguro que en cuanto se ponga a hablar con el paisano de alli y a tomas unas sidras ya ta como en casa :-)

Fartones dijo...

Na, na, lleva a to padre a ver que tal, por si acasu, ya te dixe, fai una combinacion ente menu de preba y encargar arroz con pitu o lo que tean, asina'l to pa pue tar xintando l'arroz y si vos ve colo otro seguro que-y entren ganes de prebalo, ye una idega na mas.

Antonio Lopez dijo...

si, si, el arroz ese ya me metiste en ganas el otro dia cuando lo contaste, es mas que una buena idea ;-D, vamos, que cae fijo, con mi padre o sin el jeje