domingo, 18 de enero de 2009

Casa Vitoria (Les Caldes-Uvieu)





Esti finde cayo un mini-tour gastronomicu pel conceyu d'Uvieu. El sabadu xinta d'amigos nel nuesu queridu "Les Viñes" de Puertu nel que xintamos como campeones y qu'aproveche pa sacar una semeya al pitu y xubila al blogue, por ciertu, que nunca lo prebara, pero prebelu el sabadu y vaya arroz con llechi!!, tremendu. Debio ser por tar el sabadu pela zona que nos dio por dir güei a prebar Casa Vitoria nes Caldes. Chigrin bien puestu y perafayaizu nel que pues tomar una botellina de sidre fuera n'iviernu porque ta bien orientao y pega'l solin (palu de Llagar de la Ferreria). El sitiu ta mui guapu puestu y tienen un menu palos carnivoros y pa dos persones que yo nun pude xintar pero que tien bona pinta, de chuleton de güe. Pola nuesa parte tiramos de carta y vimos dos coses que se salien un poco de la comida tradiciona y que, claro, cayeron. La primer d'ella fueron les crocretes lliquides d'afuega'l pitu, de les que pedimos media racion (semeya un). Pues bien, conseguides y abondo riques, pero, son mas dificiles de xintar que robar nel Bancu España. A ver, les crocretes lliquides d'Al Son del Indianu tienen un tamañu pa entrar na boca del tiron y amas el lliquidu ta na temperatura correuta (nin frio, nin caliente). Al primer intentu escalde'l cielu la boca, madre mio, claro, meti na bocona tola crocreta (que ye mas grande de lo recomendao pa esto) y l'afuega'l pitu salio tamien mas caliente de la cuenta, resultau un tragu vino rapidu. Pel otru llau de la mesa intentaron cortala nel platu col resultau obviu...tou'l quesu pel platu. La manera alcontrada, garrar la crocreta cola mano, da-y mordisquinos y dir poco a poco. Fuera de coñas y teuniques, taben mui riques. El siguiente entamu, los esparragos verdes firtos con setes taben bien conseguido y mui ricos (semeya dos). Los segundos fueron normalinos, bien pero ensin emocion. Los papos de xatu correutos de tastu y testura anque ya los xintamos meyores. Pola mio parte decidime por otra prebatura, callos con setes y gambes, que se salien de lo normal nel nome, pero non nel platu. Los callos bien preparaos de puntu, pero con tanta verdura (calabacinos incluidos), sete y gambes, tenien que tar mui seles pa uun machacar el restu y...vamos, nun me dieron mas, pa mi nun acertaron cola combinacion y quedaro unos callos "amariconaos". La compaña fiximosla con 1/2 botellina de Ramon Bilbao crianza y agua de Quess (esto de la DXT ye lo que tien). En total 25€por cabeza. El sitiu llevo l'aprobau xustu. Teniendo "Les Viñes" a un pasu creo qu'equi vendre a tomar el vermutin enantes de xubir a xintar a Puertu, a no ser que consiga parexa pal menu del chuleton!!. Un abrazu pa toos

17 comentarios:

Sibaritastur dijo...

yo en puertu conozco "casa chema" pero ese otro que dices non, onde ta?

Fartones dijo...

Hola Sibarita, ye'l hotel qu'hai baxando pa la Feve, nun creo que tenga munchu tiempu, ye un sitiu prestosu.

Antonio Lopez dijo...

como me presta lleer d'esti sitiu, entrugue dalgunes vagaes y naide supo dicime, menos mal que vino el farton :-)
a mi dabame perbona pinta y quede con ganes de xintar.
vas tener que arrimate a otru farton pa xintar el güe jeje
hubiera dao dalgu por tar escarreñau a la tu vera pa vete la cara sustu con la crocreta jaja

Antonio Lopez dijo...

farton, toi echando-y una güeyada a les semeyas y cuantes crocretes eran??? dalgun tenia famona y adelantose a la semeya non ;-D?????

Fartones dijo...

h.a h.a, ya te digo, coño como quemaba l'afueg'l pitu. La comida bien, tampoco foi pa tirar cohetes, pero claro, ye que falle estrepitosamente colos mios callos y eso manca y'l menu de güe yera pa dos y nun tenia quorum pa dar cuenta d'el. Yera media racion de crocretes y yeren 4, nun se la racion entera sedran 8, pero son grandes, digotelo yo que meti una de golpe na boca...burru que soi.

Anónimo dijo...

¡Hola a todos!

Y eso que no te han gustado los callos, pero has conseguido que me entre un antojo a estas horas de comer unos callos con patatas, pero de los de verdad, no de esos de verduras de "régimen". ¡Qué antojo!

Guaje

Fartones dijo...

Home guah.e!! cuantu tiempu!!. Los callos yeren callos + verdures + setes + gambes, lo que nun me gusto foi l'amestu de too eso, va ser que los callos tienen que ser callos, lleches!!. Eso pasame por esperimentar, pero, coño, taben na carta y apeteciame prebalos...error :-)

Anónimo dijo...

Coño Guaje...non me digas que tas a regimen...Ta todu dios que conozco menos yo (bueno, la verdá sea dicha ye que yo toy per semana y desfásome los fines).
El sábadu pasao cociné y pa la próxima pongo semeyes pa dar envidia jeje. Eso sí, el pan acompañó muncho (mensaje pa´l Guaje)

Fartones dijo...

Home candasu, ye que tu, pa que vas ponete a reximen?, dai al pan d'Ibies que ye sano!. Espero impaciente les semeyes de la fartura casera, mas que na, porque viendo a Don Antonio el blogue que tien veo qu'en esti grupu hai munchu nivel!!

Tony dijo...

Candasu, ojalá que no, pero ya ireis cayendo ...

Anónimo dijo...

¡Hola a todos!

Candasu

No hagas ni p... caso de estos, ¿pero de verdad te crees que de los 20 apóstoles gastronómicos que somos hay alguno a régimen?. Me creo antes que los elefantes vuelan a eso. Cata de queso, degustación de chorizos de guachu guachu, ronda de vinos de Toro, Vaca, y lo que se tercie.. que eso Candasu, que no nos engañen Jejeje!!!

Menudo viento esta mañana y toda la noche. Vine tarde ayer del cine y cuando reingresábamos en coche ya se empezaba a notar el viento, pero esta madrugada ha sido espectacular, menudas rachas de aire. Todo lo que tengo en la terraza me ha dado por culo toda la nuit, volando de izquierda a derecha, y sigue..... que le tengo yuy

PD: Candasu. Me alegra saber que nuestros fabricados son de tu aprobación. Un abrazo.

Anónimo dijo...

El de arriba era yo... GUAJE

Anónimo dijo...

El de arriba era yo... GUAJE

Antonio Lopez dijo...

guaje
la pisos con terrazas son peligrosos con este viento, te aconsejo salir de casa inmediatamente y comer fuera jeje, por precaucion jeje

Antonio Lopez dijo...

upssss, que faigo yo escribuyando'n castellan????
tantos blogues que un nun sabe ya onde ta jeje, equi tamos na casa :-)

Anónimo dijo...

¿Qué ye eso de tar a réxime?
De eso nun tengo por casa. Voy mirar fuera, pero paezme que'n chigre tampoco va ser casu.

Fartones dijo...

Nun se pue tar un fin de selmana fuera ensin ordenador nin na que dempues llega un a casa (tou despeinau pol vientu) y alcuentra bilordios per tolos llaos. Vaya fin de selmana que pasamos, Galicia ensin lluz, polo menos Ribedeo, en casa solo chamos en falta un tiestu..na grave :-)