martes, 26 de marzo de 2013

El Llagarín de Granda (Granda - Siero)

Imaxínome que delles vegaes tendríeis antoxos, bono, pues eso mesmo ye lo que tuve yo esti caberu mes. No mas profundo de mí, escondiu ente les presentaciones "in", los llocales "must do" y la cocina al detalle, xorreció un cavernicola xintador de carnona ansiosu por xubir los niveles d'ácidu uricu. Asina que los dos prosimos posts van ser curtios, percurtios, porque nun voi poder falar de cocina, nin preparación, sino d'un Neardentalismu primixeniu qu'entamó sele (pola aclimatacion) y finó n'un chigre como'l Llagarín de Granda.

Segunda visita, espaciada nel tiempu, a esti chigre pegadín al Polígonu de Granda. Sales del cine y sobre la marcha espreses un deseu al que la to parexa nun pue negase, ¿quiero comida basoria? (pudiera ser, pero non), quiero carnona. Asina que, como dir un sábadu al Tierra Astur y xintar ensin acutar, ye como intentar dir a una fiesta prau y que nun te den puxarra por sidre, tiremos pal Llagarín.

El comedor a tope, pero'l chigre vaciu, asina que pal chigre, que por ciertu alcontrelu mas afayaizu que'l comedor, lo únicu que de xuru cenes con un Depor-Málaga, pero un chigre ye un chigre.

Al datu,carnona a la piedra, bon productu (a pesar de dos o tres trocinos un poco mas ñervudos de la cuenta), bona cantida y unes pataquines frites de verda. La piedra yera una plancha sobre un inventu de gas al que y-das mas o menos fuercia. Sal gordo y a correr con dos botellines de Trabancu y un cafe con xelu.

Por ciertu, a Trabancu deseo-y lo meyor, pero tantos millones de llitros, en tantos sitios diferentes y toos teniendo que salir iguaos, fai que la química dexe la sidre matao, nun sé, pero cada día alcuentrola más floxa de cálter.

L'antoxu matelu con 34€ de tiques restaurante (17€ persona), asina que non, nun me dió por dir al Burriquín o'l MasDonal.

15 comentarios:

Manu dijo...

La verdá nun creo que vaya dir nunca a esti chigre, pero prestame asgalla leer los tus posts.

Fartones dijo...

jaja, pues nun ye mal sitiu, xintase bien, pero claro, como esti hai munchos per Xixon, nun tienes porque dir hasta Granda.
La vegada anterior pidimos cecina con quesu cabra enantes de la carne y casi reventamos, asin que d'esta toco la carnona namas :-)

Anónimo dijo...

Totalmente de acuerdo sobre la sidra de Trabanco, ahora no esta entre mis preferidas. No hace tanto tiempo, si me gustaba, y acudía bastante al llagar de Lavandera.
Un saludo, Jess.

Unknown dijo...

Lo de Trabanco ye verdá, y lo del chigrín apúntolo; yo nun conocía esi sitiu.
Gracies!

Fartones dijo...

Yo fai la de Dios que nun voi per Llavandera, tendre que volver.
A falta d'espertos que me digan lo contrario, el tastu de ca un ye per personal, pero pa mi Trabanco ta perdiendo calida, nun porque seya mala sidre (vamos, puxarra nin de lloñe) pero ye que ta totalmente falta de personalida, tan neutra que val pa un dia con unes pipes y nun quexate, pero a mi nun me diz na. Fai unos años yera otra cosa.

Unknown dijo...

A pesar de que me he reído mucho con ese inicio donde asumes la condición animal primigenia :-))), expulsado por doble amarilla.
Primero, la sidra "de fábrica". Obviamente, saben lo que hacen, buscan regularidad, sidra "para todos los públicos", pero adiós auntenticidad. Claro que, como bien decís, tienen de todo entre tanta producción. De ese mismo pie cojea Cortina, por ejemplo.
Y segunda amarilla, y por tanto, roja y expulsión: la p... piedra. ¿Pero qué culpa tienen los demás de lo que quiera cenar una mesa? Luego dicen que en las sidrerías te pones perdido porque salpican. ¡Con eso te pones perdido si estás cerca! Y el fedor no lo sacas en días. Nada, nada, la piedra a la p... calle ;-)

Fartones dijo...

jajaja, pues mira, a fueu llentu nun ties que chiscar a naide. Y si, apeteciame carnona asina a lo neardental, nun la xinte cruda porque dame nun se que :-). La piedra ye lo que ye y depende del sitiu, meses abondo distancies nun molestes a naide, poniendolo a fueu llentu. Oye!! almito la mariella de la piedra, pero coño!, la mariella de la sidre non, que ye la qu'habia!!!


Unknown dijo...

Sí, pero esa no pasa el "Criteriu Pachu", no te quedas con los ojos entornados, dudas unos segundos y dices: ta bona, coño.
:-)))

Fartones dijo...

jaja, pues non, esta foi sidre de pasu, o de paso la carne con ella :-)
Nel Tierra Astur de Cuayoto suelo camudar a La Llarada, porque tienen Trabanco y Muñiz que tampoco me diz na

Unknown dijo...

De Muñiz alguna buena encuentro, aunque recuerdo tiempos mejores.

Sibaritastur dijo...

Hace bastante que no voy pero era un buen sitio para comer un menú del día de buen precio y digno.

Fartones dijo...

Sibarita, nun yes el primeru que me lo diz, lo del menu del dia. Amas, palos amantes del cachopu, dire que me tienen comentao que ye un de los chigres onde meyor los preparen (yo nun tengo idea, nun soi un cachopu lover magar que me preste xintar un de vegada'n vegada)

Toni dijo...

El médicu recetome evitar estos chigres. :-) :-)

David Castañón dijo...

Preba Trabanco Seleición, gana abondo.

Y apúntome'l chigre que yo tamién fuxo de la xinta basoria!

Fartones dijo...

L'acidu uricu ye permalu Toni!! nun me parez raro que te lo quiten :-)

David, Trabanco seleicion tengola prebao, ta meyor, pero tampoco me parez la hostia. Mira, ayeri bebi'n Villabona Trabanco normal y taba abondo meyor que'l palu d'esti chigre. Prestome asgaya. por ciertu, tu que ties tiques...que mas quies? pa que vas dir al Masdonal? :-)