domingo, 18 de diciembre de 2016

Casa Colo (Cecea - Nava)

Tarde de seronda espectacular pa arimase a Cecea a xintar con unos amigos y la reciella de guah.es de toos.

Teníemos acutao dientro, pero col día que taba ofrecieronnos una mesa fuera al solín, debaxu del porche de maera que tienen en patiu. La verdá que con neños ye más prestoso tar al aire llibre, más que nada porque ellos cansen enseguida y mentantu los mayores siguimos xintando puen entretenese pel prau (que ye lo que fixeron)

En total yeremos 10, 6 adultos y 4 guah.es pa danos un homenaxe como Dios manda.  Pa los peques pidieronse croquetes, papos de xata y xelaos de postre (ya vos digo que ser ser, sedría avientu, pero la tarde impresionante), como los tenía al estremu contrariu de la mesa, nun yos-saqué denguna semeya, pero dieron bona cuenta de toos los platos.

Pa la zona adulta (dos rombos) pidimos pa compartir una serie de platinos. Quiciabes los que menos me convencieron fueron les berenxenes enllenes de carne y les setes a la crema de cabrales. Les berenxenes taben bones, pero nun ye que seya un tastu qu'a mi me vaiga munchu, prestoses.

Les setes al cabrales pa mi taben un poco insulses, pero gustaron.


Ta claro que'l fuerte del chigre son otros platos, los de tola vida, el pitu caleya yera una ración curiosa pa compartir, d'un pitu nada secu y de bon color prietu, como debe ser. Perbona carne y platu mui rico.



Los dos esfamiaos del grupo tabene esperando pol filete al quesu, la especialidad del pueblu, tanto equí, como nel ya trancau Casa Josefina. Más finu qu'un cachopu (porque ye un filete) nun dexa de ser la mesma idea, filete rebozau con quesu y xamón dientro. Apunteme a prebalu y la verdad que taba bono.



Hubo dellos postres pola mesa (llechi frita, que llevó aplausos, una crema de almendres que llevó unos pocos menos y un quesín azul que taba abondo bien). Cafetinos, agua, bonos amigos y la compaña de una bona sidra como Zapatero fixeron una tarde prestosísima na que los 10 salimos por unos 120 €, un preciu tamién estupendu.


Un sitiu recomendable pa pegase una bona fartura, que finemos con unos cafetinos en un de los dos bares del pueblu (que merez la pena pasear) que tan onde la ilesia.

No hay comentarios: