miércoles, 15 de abril de 2009

A Veiga del Vilar (A Veiga del Vilar-A Veiga)

Dempues del desastre del domingu, llegome esta cita de trabayu ensin familia pero con bona compaña, que permitiome disfrutar de nuevo d'una bona xinta n'un sitiu perguapu. El Valle de Montouto ta a unos tres Km d'A Veiga xubiendo pel altu La Garganta hacia los Ozcos y Taramundi. N'esti sitiu alcuentres un resturante sorprendente, sorprendente pola decoracion, guapa ensin recargar, un amestu de piedra, maera y bonos ventanales. Y sorprendente por tar abiertu en plena selmana n'un sitiu asina. Tal ye la cosa que yeremos la unica mesa del chigre y entovia asina metieronnos en fumadores porque un fumaba, cumplimientu de la llei perfeutu :-). Paredes pintaes en colorao, meses y silles modernines, chimenena en meta de la sala. Pena de semeyes, ya sabeis que nun ye plan n'estos casos, tendreis de fiavos de mi, gran sitiu. De primeres dieronnos un cava d'aperitivu, curioso que fuere un de los cavas que siempre garro yo na tienda porque me presta munchu, porque tien una RCP estupenda, Castillo de Peralada Brut Reserva. Entamos al mediu la mesa de les tipiques crocretes de xamon, perbones, bien feches, rebozu finu, bonos trozos de xamon, evidentemente nun llegaron al nivel de les de Casa Marcial, pero mui riques. Otru entamu basau n'embutidos (xamon, salchichon, chorizu y llombu), resultau diversu, bien el chorizu y'l salchichon, regulares xamon y llombu. El caberu entamu una prestosa ensalda de aguacates, llechuga, cogollos y llangostinos (ricos, ricos) que llego nel momentu adecuau pa enfrescar el cielu la boca un poco. Los segundos xubieron munchu'l nivel, polo menos el mio. Sollombu de Ciervu con pataquines con compaña de unes setes. Bien presentau un ciervu nel so puntu de fechu, sele, tienru, bien preparau con unes pataquines de verda mui riques y con un tastu curiosu a parrilla y eso que nun paecia tar fechu a parrilla (pola forma nel que quedo presentau y la falta de marques de la carne, nun paecia), pero tenia un tastu fonderu a ella que prestome munchu (esi tastu que dexa'l carbon, ya sabeis). Son estes coses que si nun tuviere trabayando, entrugaria-yos como-y dieron esi toque. Les raciones son abondo grandes y'l sitiu pa repetir con calma. Como presta alcontar sitios como esti. Poles llambiotaes nun m'entrugueis que nun llegue. De compaña un Hacienda Monasterio finca La Montesa 2005, un vino que, a mi polo menos, paezme que siempre sal bien. Nun se los precios poque me convidaron, pero tirando a caru viendo la carta, en cualisquier casu, bien pagao. Habra que dir d'escapada pa esfrutalu con tranquilida. Nel blogue de Los diletantes tamien pasaron perlli Ta llueu.Ah! y si dalguien me sofita prometo una version del post en Fala Eo-Naviega, que menos, pero yo nun pueo facelo, que soi "central" :-)

9 comentarios:

Antonio Lopez dijo...

tien perbona pinta, pero agora toi en plan ratonero y busco sitios baratucos h.e h.e
allegrome muncho que esta vegada prestarate y saliera bien la xinta

Fartones dijo...

home, nun tal fornu pa bollos, pero si te conviden ta too mas bono :-)

Antonio Lopez dijo...

eso ye verda, pero nel mio trabayu nun me conviden ni a cafe h.e h.e

Jorge Díez dijo...

No voy a repetir lo que dije en mi post en Los Diletantes, que ahí queda. Pero el resumen es ese: buen sitio en lugar difícil, pero perjudicado por su RCP, donde la P es alta.

Fartones dijo...

eso me paecio al echa-y un güeyu a la carta, que esa P yera abondo mayuscula. Lo dicho, nun pague yo asina que foi namas qu'una percepcion que queda confirmada :-). Agora, el sitiu ye guapu y xintase bien.

Almudena dijo...

EStamos mi compañera de trabajo y yo flipando con tu blog,pensé que yo era una friki de la cocina pero veo que tu blogs y tus blogs amigos me superais con creces.Me gusta comer fuera,pero realmente me apasiona cocinar dentro de mi cocina.Te enlazo en mi blog para ver de cerca tus novedades gastronómicas.
Saludos desde Villaviciosa

Fartones dijo...

Hola Almudena, siempre presta ver que la xente alcuentre interesante la informacion que los mios collacios y yo solemos espublizar n'esti y otros blogues. Si te gusta la cocina, l'amigu Antonio Lopez "Lolo" tien un blogue perbonu de recetes. Munches gracies pol sofitu y espero que la to compañera de trabayu y tu vos afayeis n'esta casa...y si trabayes na sanida veo que ties munches coses en comun cola mio muyer

Anónimo dijo...

[url=http://hopresovees.net/][img]http://bariossetos.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]cheap education software, [url=http://vonmertoes.net/]nero 9 trial serial[/url]
[url=http://hopresovees.net/][/url] guru academic edition software discount software discount game software
ball software price [url=http://bariossetos.net/]selling software online[/url] office like software
[url=http://vonmertoes.net/]buy macromedia freehand[/url] discount software for non
[url=http://bariossetos.net/]discount software discount game[/url] buy cheap microsoft software
to buy pirated software [url=http://bariossetos.net/]cheap powerpoint software[/b]

Anónimo dijo...

[url=http://vonmertoes.net/][img]http://vonmertoes.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]downloadable software programs, [url=http://bariossetos.net/]i lost my microsoft office 2003 product key[/url]
[url=http://vonmertoes.net/][/url] kaspersky anti-virus nero 9 discount
office work software [url=http://vonmertoes.net/]discount microsoft office pro[/url] service order software
[url=http://hopresovees.net/]adobe photoshop cs4 for photographers[/url] free softwares downloads
[url=http://bariossetos.net/]adobe software educational discount[/url] academic discount microsoft office
oem software store [url=http://bariossetos.net/]buy photoshop 6[/b]