lunes, 23 de febrero de 2015

Asador la Quinta (Ribadeo - Lugo - Galiza)


Ya de vuelta pa casa paremos en Ribadeo a xintar, en un de los pocos llocales con tiques que según la app hai equí. La verdá que y-teníemos ganes porque intentemoslo unos meses pa tras y nun había sitiu (y mira que'l chigre ye grande), asina que mal nun se podía xintar teniendo'n cuenta tamién la variedá de la ufierta chigrera qu'hai n'esti pueblu.

El chigre tien dos ambientes, el de vermú y vino na barra que ta namás entres y'l de ponese a comer que ye un comedor tipo loft bien grande con ventanales al fondo y'l techu tresllúcidu presidíu por una parrilla. A pesar de lo grande ye abondo afayaízu, quiciabes porque nos tocó una esquinina y nun me punxeron na metá del comedor (que pa mí tener meses tou alrodio fastidiame'l fen-shui esi),quiciabes tamién ayuden les setes estes con califación que tienen pa los díes d'iviernu como estos. El casu, ye, qu'al menos esi día, alcontremonos agustu.

Tolo que pidimos foi para compartir, entamemos fuerte, con unes amasueles a la mriñana que fueron lo meyor de la xintá. Grandes, fresquines y de bon tastu, nel su puntu les amasules taben tan bones que sobresalíen magar de la salsa na que nadaben, que yera mui espesa y nun mos dio munchu por ella. Compensó'l productu equí, por ciertu que foi una ración curiosina.


El siguiente platu foi más floxu, pa compensar, que taba bien de tastu, pero nun de puntu. Si nun lo sabéis ya vos digo yo qu'a mi'l pulpu prestame hasta crudu, si hai que lu comer, cómese. Nesti casu, pulpín a la brasa con pataques a la panadera frites (les mesmes qu'eché de menos nel Tira do Cordel para la llubina). Como vos digo, el pulpu falló na testura y taba duru (igual valía para les 50 solombres de Grey eses), na malo que dicir al tastu.


Tando'n viaxe tampoco yera cuestión de fartase, pero viendo la parrillina terminemos pidiendo 1/2 de costielles de gochu que veníen con pataques tamién y que taben xugosines y perbien feches.



1 de agua grande (DXT dixit), dellos albariños de la casa por copes (yo tomé una y normalín) y un par de cafés con xelu, 26€ por cabeza en cargu a los billetes del monopoly.

Resultáu dientro de lo que nos suponíemos, bien.

2 comentarios:

David Castañón dijo...

Chigrón pal camín ... sí señor! Apuntáu pa los tickets!

Fartones dijo...

Fais bien!!