jueves, 27 de diciembre de 2007

Ca Yoly (Deva-Xixon)


Nun podia pasame el meter esti clasicu de los chigres nel blog, paezme que lu conoceis la mayoria, pero nunca se sabe. Realmente debio entamar como merenderu, pero la verda ye que furrula mas como un chigre que como tal. Na parte baxa alcontrais la zona mas afayaiza fecha de piedra y cola chimeneina prendia nel iviernu, la parte de riba ye un pocuñin menos afayaiza, mas amplia y de maera. Fuera tienen el merenderin, hailu al aire llibre y cubiertu. Que xintar? lo tipico, pero tienen una cosa que debe ser polo que mas vien la xente, la tortiella de pataquines ta como a mi mas me presta, poco cuayadina, vamos, pa xintala con cul.lar. Otres coses que tan perbones son el llacon, los calamares, el chorizu a la sidre y, en resumen, los tapeos habituales nestos sitios. La verda que ye un de los rincones mas prestosos de los alredores Xixon onde dir xintar. El palu de sidre ye de Piñera, anque esti añu nun ye malu (nun ye puxarra nin de lloñe) tampoco ta del mio gustu, pillo munchu tastiu a pipa, pero bebese y ta rico. Los precios, baratino, ensalada, tortiella pa dos, calamares (semeya) y dos botellines de sidra, por poner un exemplu, 12€ persona.
Nel 2009 pueo decivos que la sidre de Piñera ta bona.

2 comentarios:

Pitufa dijo...

A mi me mola Casa Yoly :)

Fartones dijo...

Asina me gusta!!! tu faime casu :-)