viernes, 7 de diciembre de 2007

L'Alezna (Caces-Uvieu)

Hola, güei teo tiempu y toi llanzau, ye que si nun faigo agora les coses nun se que va a pasar.
Esti sitiu pongovoslu como exemplu de lo que nun se pue facer nuna supuesta estrella Michelin. Como vos digo, el sitiu, decorau de forma minimalista, ye un sitiu al que fuimos un par de vegaes (claramente n'ocasiones especiales) y que nos presto munchu. Pero...y equi vien el pero, la cabera vega que fuimos, foi un pequeñu desastre. La comida rico, nun nos vamos a engañar, notase la mano del cocineru tipu Michelin y la de los tastios impactantes. Oricios a la sidra con manzana d'entrante, ye un preparau de que..estes coses hai que prebales, que les describa un criticu con eses pallabres rares que usen, lo nuestro ye un blog ente collacios. Pues eso, prestosu polo menos, dempues paletilla desgüesada y bacallau. Vinin blanco avieyao en pipa. Lo dicho, sedria prestoso, si nun fuera porque a un resturante d'esti tipu hai que pedi-y lo que pinta na estrella, qu'hai vegaes que paez que les regalen y el preciu nun ye de restaurante normal. Hai que pedi-yos que'l llocal nun te frio como un cuernu a pesar de tar en febreru, hai que pedi-yos que dende'l entrante de la casa al primer platu nun pasen 35 minutos!!!, hai que pedi-yos que dende'l primer platu al segundu nun vayamos a mas de un 1/4 d'hora por Dios!! y hai que pedi-yos que te sirvan el vinu, lo dicho, tola nueche poniendome yo'l vinu y amas, tou'l restaurante enllenu de mosquitos. Ta claro que yera enteselmana, pero les coses nun se puen descuidar asina. Al mio entender, pa ocasion especial de nouvelle coucine...al Gallery fios :-)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

paezme que tu y yo nun fuimos al mesmu llau... l'Alezna taba en Cazes: ¿tas seguru que fuiste allí?

Fartones dijo...

Home queriu socarron anonimu, como unes tres vegaes y non, nun necesito GPS pa atopalo. Como ya m'entrugaron polo mesmo onde "Casa Colo", pegote lo mesmo que-yos dixe a ellos, a ver si les coses queden mas claros, abro comilles y .."L'Alezna fuimos mas de tres vegaes, dos perbien y la cabera ye la que postee. A ver, la comida mui rica, prestonos munchu, yo lo unico que critico ye que una estrella Michelin tien de tar a l'altura siempre (d'ehi los precios) en too, y'l caberu dia que fuimos nun tuvieron y eso hai de dicilio, porque un sitiu asina tien que deprender de los errores, na mas, magar que la cocina taba perbien, los tiempos, l'atencion, el sitiu esi dia...yera ente selmana, pero nun pue ser, agora, repitiria fue una de tres, tampoco hai de ser un cafre...solo lo bilordio por si lo lleen ellos que tomen nota :-). Por ciertu, que yo yera de los que diben al Cabroncin en Llugones, y nunca xinte mal, nin elli, nin L'Alezna."

Anónimo dijo...

Buenes...

a ver si tas d'acuerdo:

un bon restaurante ye onde algua vegada xintase mal

un mal restaurante ye onde alguna vegada xintase bien

l'Alezna ta entre los primeros.

Fartones dijo...

Anonimu, vaya despiste el miu, contestete en Casa Colo que ye onde tan falando agora d'ese coses :-)...copio lo que punxe.
"bona frase, casi al 100% contigo. anque a sitios "estrelles" hai que pedi-yos un poco mas que la comida y toos d'alcuerdu. Por ciertu, espero que vengas mas perqui".